• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канати сталеві (44310000-6 Вироби з дроту)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

31 008 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 155 040.00 UAH
Період уточнення: 24.02.2023 15:31 - 10.03.2023 00:00
Відповідь надана

Стосовно внесення змін до основних умов договору

Номер: 394e9e46a90d437da4417bd9651bc3a0
Дата опублікування: 06.03.2023 08:16
Опис: Доброго дня! Просимо Вас погодити внесення змін до договору та викласти в такій редакції, а саме:2.2. Підтвердженням якості Товару з боку Постачальника є сертифікат якості, який надається ПОКУПЦЮ разом з ТОВАРОМ. 2.3. ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує якість ТОВАРУ, що постачається, протягом строку, встановленого згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.2.9. Строк усунення недоліків або заміни ТОВАРУ, в тому числі в межах гарантійних строків, становить 20 (двадцять) робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної вимоги Покупця. 4.6. Датою поставки ТОВАРУ вважається дата переходу ризиків відповідно до умов поставки, визначених згідно з ІНКОТЕРМС-2010.7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ протягом _____ (_________) банківських днів з дати поставки відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору. 7.3. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: - підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; - підписаного Сторонами акта прийому-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної; - документів, які підтверджують якість ТОВАРУ, зазначених у п. 2.2 цього Договору.7.5. Виключити.8.4.3. Достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань Покупцем, повідомивши про це останнього за 5 (п’ять) робочих днів до дати розірвання Договору.9.2. Виключити.9.3.1. При порушенні строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ПОКУПЦЮ неустойку в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який нараховується неустойка, від вартості не поставленої вчасно партії Товару за кожний день прострочення, але не більше 10% від суми невиконаного зобов'язання.9.3.2. За поставку ТОВАРУ неналежної якості, комплектності або асортименту, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20 (двадцять) % від вартості поставленого неякісного, некомплектного ТОВАРУ та/або ТОВАРУ неналежного асортименту, при цьому власними силами і засобами замінює неякісний ТОВАР. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.9.7. Якщо Постачальник не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, у результаті чого Покупець остаточно втратив права на податковий кредит, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі завдані збитки.9.10. Виключити.9.12. За порушення строків оплати, передбачених цим Договором, Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.9.13. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості.
Відповідь: Відповідно до п. 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень ст. 41 Закону, крім частин третьої-п’ятої, сьомої та восьмої ст. 41 Закону, та цих особливостей. Згідно з ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно з ч. 1 ст. 627 ЦК України зазначено, що відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Реалізуючи принцип свободи договору, філією «ЦЗВ» (Замовником) в проєкті договору передбачено всі істотні умови, визначені чинним законодавством, зокрема, строки та умови поставки, строки оплати, гарантійні строки заміни дефектної продукції, штрафні санкції (штраф та пеня) за невиконання чи неналежне виконання умов договору тощо. Щодо Додатку № 8 до тендерної документації за Процедурою закупівлі в частині відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, вбачається, що умови проєкту договору, що є частиною тендерної документації за Процедурою закупівлі, не є дискримінаційними та відповідають нормам чинного законодавства, у зв’язку з чим, необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутня.
Дата відповіді: 07.03.2023 15:20
Відповідь надана

Стосовно внесення змін до основних умов договору

Номер: 1f867c68b1b7489cbb54f447d2e2a15d
Дата опублікування: 02.03.2023 13:18
Опис: Доброго дня! Просимо Вас погодити внесення змін до договору та викласти в такій редакції, а саме:2.2. Підтвердженням якості Товару з боку Постачальника є сертифікат якості, який надається ПОКУПЦЮ разом з ТОВАРОМ. 2.3. ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує якість ТОВАРУ, що постачається, протягом строку, встановленого згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.2.9. Строк усунення недоліків або заміни ТОВАРУ, в тому числі в межах гарантійних строків, становить 20 (двадцять) робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної вимоги Покупця. 4.6. Датою поставки ТОВАРУ вважається дата переходу ризиків відповідно до умов поставки, визначених згідно з ІНКОТЕРМС-2010.7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ протягом _____ (_________) банківських днів з дати поставки відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору. 7.3. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: - підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; - підписаного Сторонами акта прийому-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної; - документів, які підтверджують якість ТОВАРУ, зазначених у п. 2.2 цього Договору.7.5. Виключити.8.4.3. Достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань Покупцем, повідомивши про це останнього за 5 (п’ять) робочих днів до дати розірвання Договору.9.2. Виключити.9.3.1. При порушенні строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ПОКУПЦЮ неустойку в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який нараховується неустойка, від вартості не поставленої вчасно партії Товару за кожний день прострочення, але не більше 10% від суми невиконаного зобов'язання.9.3.2. За поставку ТОВАРУ неналежної якості, комплектності або асортименту, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20 (двадцять) % від вартості поставленого неякісного, некомплектного ТОВАРУ та/або ТОВАРУ неналежного асортименту, при цьому власними силами і засобами замінює неякісний ТОВАР. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.9.7. Якщо Постачальник не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, у результаті чого Покупець остаточно втратив права на податковий кредит, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі завдані збитки.9.10. Виключити.9.12. За порушення строків оплати, передбачених цим Договором, Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.9.13. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості.
Відповідь: Враховуючи складну структуру Замовника та процедуру розгляду звернень просимо вас вдруге розмістити запитання, але не раніше 06.03.2023.
Дата відповіді: 03.03.2023 16:41
Відповідь надана

Стосовно строків подання тендерних пропозицій

Номер: ea99fecb8aad4fa7ad1d86068173c6bc
Дата опублікування: 27.02.2023 11:11
Опис: Доброго дня ! Наше підприємство має намір прийняти участь у тендері, але у зв'язку з екстреними та аварійними відключеннями електропостачання по всій території України, ми не маємо можливості отримати необхідні документи для участі у тендері до кінцевого строку подання пропозицій. Просимо перенести строк подання пропозицій.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 28.02.2023 16:24