-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канати сталеві (44310000-6 Вироби з дроту)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
31 008 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 155 040.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 155 040.00 UAH
Номер:
2390bc4e58e0409cae26b3120226f373
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-10-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2023 00:00
Період моніторингу:
10.04.2023 12:25 - 02.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-02-24-009579-a 24.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Максінвест», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Про «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 28.02.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.03.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Максінвест» (далі – ТОВ «Максінвест»), повідомлення про намір укласти договір від 24.03.2023, договір від 06.04.2023 № ЦЗВ-02-00823-01 (далі — Договір) на суму 31 008 000,00 грн (з ПДВ), додаткову угоду № 1 від 21.04.2023 до Договору, пояснення Замовника, надане 21.04.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
03.05.2023 17:51 - 09.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.05.2023 17:51
Запити/Пояснення
Номер:
7996e1f284ca4b2f90dae509ffffd2f4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.04.2023 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі канату сталевого (ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-24-009579-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Максінвест» умов пункту 7.5 розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «Максінвест» умов розділу ІІ «Документи для укладання договору» Додатку 6 тендерної документації, в частині надання документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5cd032f24c614fba87dbc945540034a2
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.04.2023 13:32
Опис:
Відповідь на запит до моніторингу закупівлі № UA-2023-02-24-009579-a
(384_ВО):
1. Розмір витрат визначений відповідно до Плану централізованого матеріально-технічного забезпечення регіональних філій та філій через філію «Центр забезпечення виробництва» (далі - ЦЗВ) на 2023 рік, в умовах воєнного стану.
Необхідність у здійсненні закупівлі канату сталевого, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство), та надаются внутрішніми листами Департаментів Товариства.
Очікувана вартість предмета закупівлі визчена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275, методом порівняння ринкових цін, одержаних шляхом електронного Запиту пропозицій учасників ринку на ТП SmartTender.biz.
2. По пункту 2 щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Максінест» умов пункту 7.5 розділу 7 тендерної філія «ЦЗВ АТ «Укрзалізниця» надає інформацію, яка міститься у Файлі PDF з назвою «Забезпеч_вик_дог_ Максінвест» - 5 арк.;
3. По пункту 3 щодо виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «Максінвест» умов розділу II «Документи для укладання договору» Додатку 6 тендерної документації філія «ЦЗВ АТ «Укрзалізниця» надає інформацію, яка міститься у Файлах PDF:
1) Файл з назвою «Витяг» - 7 арк.;
2) Файл з назвою «Довідки_цінова» - 4 арк.;
3) Файл з назвою «Статут» - 9 арк.