• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Спеціальний робочий одяг

Торги не відбулися

807 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 039.25 UAH
Період уточнення: 24.02.2023 12:14 - 03.03.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: da4f5c64b1634cbaa633008d00f48f55
Дата опублікування: 27.02.2023 10:33
Опис: Доброго дня. Пунктом 4 додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі пропозиції: Довідка в довільній формі про досвід роботи Учасника на ринку з виробництва спецодягу не менше 10 років. Обґрунтування: вище зазначений термін досвіду роботи на ринку з виробництва спецодягу – є для Замовника показником стабільності, надійності, відповідальності та конкурентоспроможності такого виробника, що в свою чергу свідчить про відповідність ціни та якості продукції, що випускається. Визначена замовником вимога щодо надання вказаної вище довідки є дискримінаційною по відношенню до більшості учасників ринку, виходячи з наступного. По-перше, обмежує коло потенційних учасників безпосередньо виробниками робочого одягу та позбавляє можливості постачальників надати свою пропозицію, адже така пропозиція буде відхилена в зв’язку із невідповідністю квафікаційним критеріям. По-друге, позбавляє можливості участі тих учасників, що працюють менше 10 років. Таким чином, вказана вимога сформульована таким чином, що участь у закупівлі можуть прийняти виключно виробники з не менше ніж 10-річним досвідом роботи. Вказаною вимогою Замовник порушує ч. 1, 3, 4, 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». В зв’язку із чим просимо виключити дану вимогу із тексту тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що вимога Замовника щодо надання Учасником в складі своєї тендерної пропозиції Довідки в довільній формі про досвід роботи Учасника на ринку з виробництва спецодягу не менше 10 років, є доцільною та обґрунтованою, та такою, що відповідає част. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», та не відноситься до кваліфікаційних критеріїв. Крім того, Замовник вважає за потрібне включення саме такої інформації про досвід Учасника, щоб виключити не добросовісних, не сумлінних Учасників, які мають за мету отримання швидкого доходу (наприклад посередники). Замовник не має право ризикувати при плануванні таких витрат на закупівлю. Крім того, коло Учасників, які понад 10 років працюють на ринку виготовлення/постачання спеціального робочого одягу не обмежується одиницями. Отже, дана вимога не є такою, що порушує статтю 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідає принципам максимальної економії, ефективності та пропорційності у здійсненні даної закупівлі.
Дата відповіді: 27.02.2023 14:47
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: f3447f7d406545aebc6d9e52b49ea7bb
Дата опублікування: 27.02.2023 10:32
Опис: Доброго дня. Пунктом 9 додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу: Виробнича база/склад/торгівельний майданчик тощо Учасника повинно бути розташоване на відстані до 50 км від Замовника. Обґрунтування: у разі термінової необхідності заміни розміру Товару Замовник повинен мати можливість терміново, в тому числі за свій рахунок, забезпечити відповідним спецодягом працівників підприємства. Проте, надане обґрунтування необхідності наявності виробничої бази/складу на відстані до 50 км від Замовника спростовується визначеними в тендерній документації строками поставки (30 робочих днів з дати отримання письмової заявки) і заміни товару (10 календарних днів). Визначені Замовником строки поставки і заміни товару, дають можливість здійснити необхідну доставку продукції з відстані і 100 км і більше відносно місця знаходження Замовника. Таким чином, очевидно, що вказано вимога документації встановлена з метою штучного обмеження кола потенційних учасників, а отже є дискримінаційною по відношенню до більшості учасників ринку в даній сфері. Вказаною вимогою Замовник порушує ч. 1, 3, 4, 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». В зв’язку із чим просимо виключити дану вимогу із тексту тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що: - по перше, зазначений Замовником у Тендерній документації строк поставки Товару у термін не більше 30 робочих днів з дати отримання письмової заявки Постачальником від Замовника – стосується саме терміну від зняття мірок, виготовлення/пошиву та доставки партії Товару, що не може відноситися до заміни розміру готової одиниці Товару, адже ця подія є іншою. - по друге, зазначений Замовником у Тендерній документації Строк заміни неякісного Товару (виправлення дефектів): не більше 10 календарних днів – не може стосуватися заміни розміру готової одиниці Товару, адже Розмір – не є дефектом та не є показником якості. - по третє, зазначене Замовником у п.9 Додатку 1 до тендерної документації Обґрунтування щодо розташування виробничої бази/складу/торгівельного майданчик тощо Учасника на відстані до 50 км від Замовника є цілком обґрунтована оскільки закупівля здійснюється в рамках виконання вимоги статті 8 ЗУ «Про охорону праці» та забезпечення в разі потреби оперативної співпраці з виробником, тому дана вимога сформована з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель. Отже, визначена Замовником вимога не є дискримінаційною по відношенню до Учасників, а є такою, що дотримується принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності у здійсненні даної закупівлі
Дата відповіді: 27.02.2023 14:46