-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з обслуговування змонтованої автоматичної пожежної сигналізації в нежитлових приміщеннях закладів дошкільної та загальної середньої освіти Гуманітарного відділу код ДК 021:2015:75250000-3 - послуги пожежних і рятувальних служб
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період уточнення:
22.02.2023 16:04 - 27.02.2023 00:00
Відповідь надана
Огляд
Номер:
4d1946455c854a6495619378086d4cbe
Дата опублікування:
24.02.2023 16:09
Опис:
Вимога: Учасник закупівлі повинен здійснити попередній огляд об’єктів за адресою, вказаною в таб.3 Додатку 2, в яких заплановано надання послуг та надати у складі своєї цінової пропозиції акт обстеження, підписаний Учасником та представником Замовника завіреною печаткою.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість.
Відповідь:
У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом послуг, та з врахуванням того, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів їх якісного виконання, а також обумовлена специфікою закладів освіти. Замовник повинен бути впевнений в тому, що Учасник ознайомлений із специфікою виконання послуг та зможе їх виконати в обумовленні договором та тендерною документацією строки. Окрім того повідомляємо Вас, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, приймаються індивідуально, вони не містять якоїсь загальної позиції, якою Замовник зобов’язаний обов’язково керуватися. Окрім того Замовник не вважає, що вказаною вимогою порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом виконання послуг та підписати за результатом акт обстеження. Окрім того дана вимога не дискримінує потенційного учасника, так як вона однакова для всіх, що в свою чергу не порушує принципи проведення публічних закупівель визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Дата відповіді:
27.02.2023 10:46
Відповідь надана
аналогічний досвід
Номер:
6e8c3db784084ecaad06f52d3f6f270b
Дата опублікування:
24.02.2023 16:07
Опис:
Вимога: Довідку складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох) на послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації.
Аналогічним договором в розумінні цієї документації вважається договір ДК 021:2015: 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб».
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки було встановлено вимогу щодо надання підтвердження досвіду не аналогічних договорів, а індентичних предмету закупівлі, а саме Аналогічним договором в розумінні цієї документації вважається договір ДК 021:2015: 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб», що може призвести до зменшення коло Учасників.
Так, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Аналіз закупівлі у системі «ProZoro» дає змогу дійти висновку, що кожен замовник самостійно визначає за яким кодом ДК йому проводити закупівлю, саме через відсутність законодавчого врегулювання цього питання. Таким чином в Учасників можуть буди наявні аналогічні договори за предметом даної закупівлі, але із зазначенням іншого коду ДК,
Практика розгляду органами оскарження надає нам можливість визнати таку вимогу дискримінаційною. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь:
У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Згідно з наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показниками четвертої цифри ДК 021:2015). Тобто визначення предмета закупівлі відбувається за окремою назвою предмета закупівлі (об’єктами будівництва та кодом ДК 021:2015, зазначеним замовником під час оприлюднення інформації в електронній системі закупівель за показниками другої-п’ятої цифр) з урахуванням відповідних ДБН, ГБН (у разі наявності). Тому, аналогічний договір – це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
Враховуючи вищевикладене наголошуємо, що аналогічним договором згідно умов цієї закупівлі вважається договір з обслуговування пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015: 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб».
Дата відповіді:
27.02.2023 10:44
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
4d3acd16b182408082aebeff5d31cd6b
Дата опублікування:
24.02.2023 14:54
Опис:
Шановний замовнику, просимо уточнити зміст останніх змін в тендерну документацію.
В додатку зазначено : Підтвердження: Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник надає:
Довідку складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох) на послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації.
Аналогічним договором в розумінні цієї документації вважається договір ДК 021:2015: 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб».
Чи буде достатньою виконана вимога, якщо будуть надані аналогічні договори на послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, але без зазначення коду ДК 021:2015: 75250000-3?
Форми договорів, укладені не за бюджетні кошти, не вимагають обов'язкового зазначення у договорі данного коду.
Відповідь:
У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Згідно з наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показниками четвертої цифри ДК 021:2015). Тобто визначення предмета закупівлі відбувається за окремою назвою предмета закупівлі (об’єктами будівництва та кодом ДК 021:2015, зазначеним замовником під час оприлюднення інформації в електронній системі закупівель за показниками другої-п’ятої цифр) з урахуванням відповідних ДБН, ГБН (у разі наявності). Тому, аналогічний договір – це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
Враховуючи вищевикладене наголошуємо, що аналогічним договором згідно умов цієї закупівлі вважається договір з обслуговування пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015: 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб».
Дата відповіді:
27.02.2023 10:43
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
338dae848f374e54b4cae0df580dec2d
Дата опублікування:
24.02.2023 11:50
Опис:
Шановний Замовнику, у Додатку 6 Тендерної документації вами встановлена вимога, що «Пульт центру приймання тривожних сповіщень має знаходиться в 20 км зоні від обслуговуючого об’єкта».
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників в яких на підприємстві є пульт центру приймання тривожних сповіщень та знаходиться на території України, проте не в межах 20 км. від обслуговуючого об’єкта. Просимо видалити ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ, яка обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник встановивши в тендерній документації вимогу, про встановлення Пульту тривожних сповіщень в зоні 20 км зоні від обслуговуючого об’єкта порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі». Оскільки дана вимога позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі тим особам, в яких пульт центру приймання тривожних сповіщень знаходиться в зоні більше ніж 20 км. від обслуговуючого об’єкта.
У разі якщо, Вами не будуть внесені зміни до умов тендерної документації ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Відповідь:
Доброго дня! Тендерну документацію відредаговано і опубліковано .
Дата відповіді:
24.02.2023 13:35