• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з обслуговування змонтованої автоматичної пожежної сигналізації в нежитлових приміщеннях закладів дошкільної та загальної середньої освіти Гуманітарного відділу код ДК 021:2015:75250000-3 - послуги пожежних і рятувальних служб

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2023 16:04 - 27.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР" та неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА"

Номер: 8e8f8f9229264ce5927e282ff3ec095e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-22-012410-a.c3
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР" та неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА"
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР" та неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.03.2023 14:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.03.2023 17:15
Дата виконання рішення Замовником: 24.03.2023 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення № 3514-р/пк-пз від 21.03.2023року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України,уповноваженою особою Гуманітарного відділу виконавчого комітету Миронівської міської ради скасовано рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" переможцем за процедурою закупівлі -"Послуги з обслуговування змонтованої автоматичної пожежної сигналізації в нежитлових приміщеннях закладів дошкільної та загальної середньої освіти Гуманітарного відділу код ДК 021:2015:75250000-3 - послуги пожежних і рятувальних служб", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-22-012410-a,протокол уповноваженої особи № 28 від 08.03.2023 р., скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОП ФАЄР" за процедурою закупівлі - "Послуги з обслуговування змонтованої автоматичної пожежної сигналізації в нежитлових приміщеннях закладів дошкільної та загальної середньої освіти Гуманітарного відділу код ДК 021:2015:75250000-3 - послуги пожежних і рятувальних служб", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-22-012410-a протокол уповноваженої особи №27 від 08.03.2023року.
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на відхилення тендерної пропозиції ПП "ЖИЗНЬ".

Номер: 49815aa3a5df4a28a64d54bb5a6a6b22
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-22-012410-a.b2
Назва: Скарга на відхилення тендерної пропозиції ПП "ЖИЗНЬ".
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції та керуючись абзацом 3 п. 56 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості) та статтєю 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, Скаржник реалізує своє право на подання скарги у зв’язку з порушенням нашого права на участь у вказаній вище процедурі закупівлі. Детальна інформація міститься у завантажених файлах.
Дата розгляду скарги: 21.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.03.2023 16:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.03.2023 13:54
Дата виконання рішення Замовником: 27.03.2023 09:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення №3477-р/пк-пз від 21.03.2023 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України,уповноваженою особою Гуманітарного відділу виконавчого комітету Миронівської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ЖИЗНЬ" за процедурою закупівлі "Послуги з обслуговування змонтованої автоматичної пожежної сигналізації в нежитлових приміщеннях закладів дошкільної та загальної середньої освіти Гуманітарного відділу код ДК 021:2015:75250000-3 - послуги пожежних і рятувальних служб, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-22-012410-a ,протокол уповноваженої особи №26 від 06.03.2023року, скасовано рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" переможцем за процедурою закупівлі -"Послуги з обслуговування змонтованої автоматичної пожежної сигналізації в нежитлових приміщеннях закладів дошкільної та загальної середньої освіти Гуманітарного відділу код ДК 021:2015:75250000-3 - послуги пожежних і рятувальних служб", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-22-012410-a,протокол уповноваженої особи № 28 від 08.03.2023 р.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ», Виталий Марченко +380509606757 0953724516@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 87eb16f135fd466096ed279aa02d452d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-22-012410-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго вечора! Шановний Замовнику, однією з встановлених Вами вимог тендерної документації є «…попередній огляд об’єктів…». Зазначена Вимога Вами встановлена зокрема у п. 4 таблиці 4 «Перелік документів, які повинен надати учасник у складі своєї пропозиції електронних торгів для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам» Додатку № 2 до тендерної документації. 24.02.2023 о 16:09 одним із учасників шляхом публікації через електронну систему Вам було поставлено Вимогу прибрати зазначену Вимогу тендерної документації, оскільки Вона є дискримінаційною та незаконною. Попри це, як простежується станом до написання цієї Вимоги з Вашого боку так і не вжито дій та заходів стосовно зазначеного питання. Але відразу ж запевняємо Вас, що ми підтримуємо своїх колег та вкотре звертаємо Вашу увагу, що Вами виставлено НЕЗАКОННУ ВИМОГУ і ми не залишимо це позаувагою!!! Згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Огляд об'єкту учасника із замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Варто зазначити, що закупівля UA-2023-02-22-012410-a передбачає надання послуг з обслуговування змонтованої автоматичної пожежної сигналізації в 31 нежитловому приміщенні закладів дошкільної та загальної середньої освіти, в свою чергу це говорить про фізично складний процес для здійснення їхнього огляду, у тому числі, під час воєнного стану, коли частина закладів освіти взагалі не працює, а частина в працює в особливому (черговому) режимі. Тобто за таких умов, учасник фізично позбавлений можливості отримати зазначений акт особливо враховуючи, якщо учасник має територіальне віддалення від об’єктів. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Ви зобов’язані усунути вказані невідповідності шляхом внесення змін до Документації в цій частині, а саме видалення вимоги «…про здійснення попереднього огляду об’єктів за адресою, вказаною в таб.3 Додатку 2, в яких заплановано надання послуг та надати у складі своєї цінової пропозиції акт обстеження, підписаний Учасником та представником Замовника завіреною печаткою. …» Ми не будемо дублювати рішення АМКУ яким неодноразово встановлено дискримінаційність вимоги про Огляд об’єктів, проте застерігаємо Вас, що ми підтримаємо наших колег, які звертали Вашу увагу на відповідальність, яка передбачена за вчинення дій, які ймовірно супроводжуються корупційною складовою та застерігаємо Вас, що в разі ігнорування вимоги про видалення дискримінаційної вимоги з тендерної документації ми будемо змушені також звернутися до органів фінансового контролю та правоохоронних органів з мето перевірки факту незаконності дій посадових осіб замовника шляхом обмеження конкуренції та дискримінації учасників задля співпраці із заздалегіть обраним учасником. Крім цього, ми будемо змушені звернутися до ЗМІ з метою розголошення вищезазначеної ситуації та привернення уваги суспільства до цієї закупівлі та інших Ваших закупівель задля припинення незаконної діяльності. Дякуємо за увагу та сподіваємося на приведення Вашої тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства. Просимо Вас не забувати, що в країні війна і не слід вчиняти беззаконня зараз необхідно бути єдиними і рухатися до спільної мети - Перемоги, а не займатися свавіллям.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом послуг, та з врахуванням того, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів їх якісного виконання, а також обумовлена специфікою закладів освіти. Замовник повинен бути впевнений в тому, що Учасник ознайомлений із специфікою виконання послуг та зможе їх виконати в обумовленні договором та тендерною документацією строки. Окрім того повідомляємо Вас, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, приймаються індивідуально, вони не містять якоїсь загальної позиції, якою Замовник зобов’язаний обов’язково керуватися. Окрім того Замовник не вважає, що вказаною вимогою порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом виконання послуг та підписати за результатом акт обстеження. Окрім того дана вимога не дискримінує потенційного учасника, так як вона однакова для всіх, що в свою чергу не порушує принципи проведення публічних закупівель визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.03.2023 16:12