Номер:
753cb0bf203748e39bf85b0391a19165
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
22.02.2023 14:18
Опис:
Під час аналізу тендерної документації, яка запропонована Замовником, виявилось, що наявні ознаки дискримінаційних вимог, а саме:Учасник повинний мати склад для термінового постачання товару в Хмельницькій області – до складу тендерної пропозиції на підтвердження зазначеної вимоги учасник повинний надати документ - копію свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди, або суборенди приміщень складу (при цьому термін дії договору оренди має бути не менше строку дії договору про закупівлю). Проте, вважаю що така вимога є необґрунтованою, та такою що порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Частина 1 статті 8 Конституції України вказує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Верховенство права – це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність.
Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом і є вичерпним.
Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії за умови що така вимога не є дискримінаційною.
Вважаю, що встановлення критерію наявності складу в Хмельницькій області є дискримінаційною, та такою що суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі» а також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».Учасник має відповідні складські приміщення на відстані приблизно 60-70 км від запланованих закупівлею місць поставки товару, що ніяким чином не може перешкоджати своєчасному та якісному постачанню Товару відповідно до умов, визначених Замовником. Також наявність складу в Хмельницькій області не дає Учасникам переваг, оскільки вони на епаті підписання договору чи з опублікованим договоромв системі електронних закупівель ProZorro, можуть не мати товар та чекати його від постачальника. Ми повідомляємо, що маємо товар в повному обсязі за даною закупвлею та маємо змогу поставити його в будь-який момент протягом одного робочого дня, з дня отримання письмової або електронної заявки в будь-якій кількості, що повністю задовільняє вимоги Замовника та ТД, але дана вимога дискримінує учасників які мають склад в іншій області або за місцем їх розташування.На підставі вищевикладеного, звертаюсь до Вас з вимогою:
1. Внести зміни в тендерну документацію, а саме усунути дискримінаційні вимоги.
У випадку ігнорування вимоги щодо усунення дискримінаційних вимог буду змушена завернуться до органу оскарження.
Відповідь:
Щодо наявності складу в Хмельницькій області.
Враховуючи специфіку роботи органів Національної поліції України, покладених завдань та функції, а також відповідальність завдань державного значення, до учасників висуваються посилені вимоги щодо можливості забезпеченням автомобільних шин у зв’язку виконанням мобілізаційних завдань в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року. Тому від учасників вимагається умова про наявності складу для термінового постачання товару в Хмельницькій області та на підтвердження зазначеної вимоги учасник повинний надати документ - копію свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди, або суборенди приміщень складу (при цьому термін дії договору оренди має бути не менше строку дії договору про закупівлю).
Дата відповіді:
24.02.2023 10:51