• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 - 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (Автомобільні шини літні)

Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається; математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. Відповідно до вимог пункту 35 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) - відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Відповідно до вимог постанови КМУ від 02.03.2022 № 178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану».

Завершена

816 462.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 082.31 UAH
Період уточнення: 20.02.2023 19:39 - 25.02.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 753cb0bf203748e39bf85b0391a19165
Дата опублікування: 22.02.2023 14:18
Опис: Під час аналізу тендерної документації, яка запропонована Замовником, виявилось, що наявні ознаки дискримінаційних вимог, а саме:Учасник повинний мати склад для термінового постачання товару в Хмельницькій області – до складу тендерної пропозиції на підтвердження зазначеної вимоги учасник повинний надати документ - копію свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди, або суборенди приміщень складу (при цьому термін дії договору оренди має бути не менше строку дії договору про закупівлю). Проте, вважаю що така вимога є необґрунтованою, та такою що порушує принципи здійснення публічних закупівель. Частина 1 статті 8 Конституції України вказує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Верховенство права – це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність. Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом і є вичерпним. Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії за умови що така вимога не є дискримінаційною. Вважаю, що встановлення критерію наявності складу в Хмельницькій області є дискримінаційною, та такою що суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі» а також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».Учасник має відповідні складські приміщення на відстані приблизно 60-70 км від запланованих закупівлею місць поставки товару, що ніяким чином не може перешкоджати своєчасному та якісному постачанню Товару відповідно до умов, визначених Замовником. Також наявність складу в Хмельницькій області не дає Учасникам переваг, оскільки вони на епаті підписання договору чи з опублікованим договоромв системі електронних закупівель ProZorro, можуть не мати товар та чекати його від постачальника. Ми повідомляємо, що маємо товар в повному обсязі за даною закупвлею та маємо змогу поставити його в будь-який момент протягом одного робочого дня, з дня отримання письмової або електронної заявки в будь-якій кількості, що повністю задовільняє вимоги Замовника та ТД, але дана вимога дискримінує учасників які мають склад в іншій області або за місцем їх розташування.На підставі вищевикладеного, звертаюсь до Вас з вимогою: 1. Внести зміни в тендерну документацію, а саме усунути дискримінаційні вимоги. У випадку ігнорування вимоги щодо усунення дискримінаційних вимог буду змушена завернуться до органу оскарження.
Відповідь: Щодо наявності складу в Хмельницькій області. Враховуючи специфіку роботи органів Національної поліції України, покладених завдань та функції, а також відповідальність завдань державного значення, до учасників висуваються посилені вимоги щодо можливості забезпеченням автомобільних шин у зв’язку виконанням мобілізаційних завдань в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року. Тому від учасників вимагається умова про наявності складу для термінового постачання товару в Хмельницькій області та на підтвердження зазначеної вимоги учасник повинний надати документ - копію свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди, або суборенди приміщень складу (при цьому термін дії договору оренди має бути не менше строку дії договору про закупівлю).
Дата відповіді: 24.02.2023 10:51
Відповідь надана

вимога про поставку винятково преміальних шин Michelin

Номер: cc7d6689ff254c989c07c6ba1e6703df
Дата опублікування: 21.02.2023 17:19
Опис: У той час, коли наша країна переживає війну, армія та наші військові потребують найкращого забезпечення та техніки, ви вирішили скласти тендерну документацію, яка виключає можливість використання для участі у ваших торгах інших брендів крім преміальних шин Michelin по деяким позиціям, не говорячи вже про шини вітчизняних виробників. Ви спеціально прописали технічні параметри шин, які відповідають винятково цьому преміальному бренду. Ви не лише ускладнюєте роботу потенційних постачальників, а й не дозволяєте сприяти розвитку вітчизняного виробника та нашої економіки. Це неприйнятно та вкрай неефективно. Таким чином, ви гальмуєте не лише розвиток нашої країни, а й забезпечення безпеки наших військових. Використання тільки преміальних шин Michelin є необґрунтовано витратним для держави. Це може призвести до того, що велика частина коштів буде витрачена на закупівлю шин за невиправдану ціну, замість того, щоб бути спрямованими на важливіші потреби, такі як вдосконалення зброї, підвищення кваліфікації військовослужбовців та розвиток інфраструктури. Отже, вимога про поставку винятково преміальних шин Michelin є неправомірною та необґрунтованою витратою державних коштів. Держава повинна зосередитися на підтримці вітчизняних виробників та забезпеченні належного фінансування важливих потреб, щоб успішно захистити свою територію та національні інтереси. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію, вилучити з неї дискримінаційні вимоги. У іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до контролюючих органів та сприяти максимальному оприлюдненню інформації про ситуацію, що склалася.
Відповідь: Враховуючи специфіку діяльності органів Національної поліції України та відповідальність за виконання обов’язків державного значення, дані шини відповідають своїм технічним характеристикам та якостям для належної експлуатації службових транспортних засобів. Вибір шин з кращими показниками зчеплення на мокрій дорозі призводить до підвищення ефективності гальмування на мокрій поверхні і, відповідно, до підвищення безпеки водіння. Виходячи з даних обставин, замовник планує придбання якісних шин для службових автомобілів. Кожен замовник товару має право самостійно обирати вимоги та критерії до об’єкту закупівлі, тому ми не плануємо змінювати жодних параметрів у запропонованому предметі закупівлі.
Дата відповіді: 23.02.2023 11:37