• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія

ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія. Процедура закупівлі – відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

1 884 315.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 421.58 UAH
Період уточнення: 17.02.2023 15:29 - 22.02.2023 00:00
Відповідь надана

Фін звітність

Номер: 22bbde3eac54448eb13eba40a5744661
Дата опублікування: 20.02.2023 08:12
Опис: Шановний Замовник, відповідно до тендерної документації вами вимагається: "На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за останній звітній період згідно Розділу ІІ. «Склад та елементи фінансової звітності» Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07.02.2013 № 73. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Підтверджують наявність позитивної фінансової звітності у вигляді оригіналу або копії фінансового балансу за останній звітний період; оригінал або копія звіту про фінансові результати за останній звітний період. Вказані документи затверджуються та надаються із доказами їх затвердження згідно установчих документів та в порядку, що передбачений Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» з відповідними квитанціями (відмітками про прийняття) уповноваженого органу. Додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконання зобов’язань по договору, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати: Довідку про вартість чистих активів, визначається станом на кінець 2021 року. Якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ (або витяг із такого документу), який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами закупівлі (для юридичних осіб).". Просимо Вас надати роз'яснення з яких підстав вартість чистих активів визначається станом на кінець 2021 року, адже відповідно до абзацу 1 пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000р. №419 (зі змінами): "Проміжна фінансова звітність (І квартал, перше півріччя, дев'ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, а річна - не пізніше 28 лютого наступного за звітним року", а відповідно до пункту 10 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000р. №419 (зі змінами): "У разі коли дата подання звітності випадає на неробочий день, термін подання переноситься на перший після вихідного робочий день", - отже якщо останній день подання тендерної пропозиції є 21.02.2023 до 10:00, то для високодохідних підприємств згідно Бюджетного кодексу України до 22.02.2023 року є останнім звітним періодом звітність за 9 місяців або звітність за 2022 рік вцілому, а отже звітність за 2021 рік є не актуальною. Просимо внести зміни до тендерної документації згідно з чинним законодавством та дотримуватись в вимозі щодо фінансової звітності вимог Бюджетного кодексу України. В іншому випадку ймовірні вирішення питань й спорів в АМКУ, знаємо про позитивні рішення колегії на сторону учасника.
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Враховуючи, що не завершився строк для подання річної фінансової звітності за 2022 рік , у тендерній документації зазначено саме 2021 рік
Дата відповіді: 20.02.2023 12:17
Відповідь надана

Тех вимоги

Номер: d449f5ef2ebe44b4b4ecaaa1f4704f05
Дата опублікування: 20.02.2023 08:10
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до вимог документації "Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту cистеми управління інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT) з наданням відповідного сертифікату або еквівалент, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є дійсним на момент його подання до участі у закупівлі. Зазначаємо, що діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Зазначені вимоги є незаконними, оскільки електрична енергія не обирається постачальником, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних сертифікатів не є обов'язковим. Це добровільний вибір будь-якого постачальника. Вимога щодо наявності даних сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з ТД вищезазначених дискримінаційних вимог та внести зміни до ТД.
Відповідь: Не можемо погодитись із позицією Скаржника щодо неможливості надання відповідних документів. Замовник як покупець повинен бути впевненим в своєму постачальнику та його кваліфікації. З огляду на вказане Замовником не сформовано обмежень для будь-якого з учасників торгів прийняти участь у закупівлі.
Дата відповіді: 20.02.2023 12:17
Відповідь надана

Формула

Номер: 121252934ad0473e8c37be277cfde3f6
Дата опублікування: 20.02.2023 08:09
Опис: Шановний Замовник, відповідно до пункту 13.1.1 тендерної документації Вами зазначено: "Цфакт = Цод*К+T+В; де Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період; «Цод» – ціна за 1 кВт/год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить – 3,813513 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначено як середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за січень місяць 2023 року – 3,46683 грн. за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 10%. «Цод» не включає ПДВ, Т, К, В. «Т» – затверджений Постановою НКРЕКП тариф на послугу передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» (оператор системи передачі – ОСП) відповідно до постанови НКРЕКП від 21.12.2022 № 1788 в розмірі 380,28 грн/МВт•год. «Т» є регульованою складовою ціни Договору. «В» – затверджені постановами НКРЕКП. «В» є регульованою складовою ціни Договору, для даної закупівлі встановлено на рівні не менше 0,12 коп. з ПДВ на 1 кВт постачаємої електричної енергії.". Просимо надати роз'яснення, що стосується частини формули "В", які саме затверджені постанови регулюють даний тариф? Тому що якщо це він, то значення 0.12 коп. без ПДВ неправильне, даний тариф становить 0,00761 коп. без ПДВ за 1 кВт*год. згідно з Постановою №1690 від 19.12.2022 року. В свою чергу повідомляємо, що як постачальник електричної енергії незнаємо ні одної постанови НКРЕКП, що складає 0,12 коп. з ПДВ на 1 кВт, отже вважаємо, що Держаудитслужба буде зацікавлена на що Замовник збирається витрачати 12 коп. з кожного кіловата бюджетних коштів, якщо це не передбачено жодним законодавчим актом або підставою. Просимо або прибрати даний пункт, або внести роз'яснення постанов, що регулюють даний тариф.
Відповідь: Замовник у Тендерній документації щодо закупівлі Електричної енергії закладає мінімально граничні можливі витрати постачальника пов'язані з операціями купівлі-продажу електричної енергії на ринку, фінансового забезпечення, плату за диспетчерське обслуговування, за використання програмного забезпечення, можливі небаланси та інші витрати, які в тому числі регульовані постановами НКРЕКП. Замовнику не відомо, яким чином та у якому розмірі кожен окремо взятий постачальник несе подібні витрати. Тому замовником було закладено у тариф мінімальні граничні витрати постачальника пов'язані з постачанням заявленого об'єму закупівлі задля уникнення умисного демпінгу Учасників, з метою спотворення конкуренції, з метою подальшого підняття тарифу додатковими угодами. Замовником встановлено ринковий тариф.
Дата відповіді: 20.02.2023 12:16
Відповідь надана

Ціна

Номер: b7fe2e712f804d03be1efc7a2c22a07e
Дата опублікування: 20.02.2023 08:04
Опис: Шановний замовник, відповідно до пункту 13.1.1 вами повідомляється: "Ціною тендерної пропозиції є ціна електричної енергії, що включає тариф на передачу електроенергії, коефіцієнт прибутковості Учасника, витрати на сплату податків та тариф на здійснення операцій на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку. Ціна тендерної пропозиції = Цфакт * Ф, де Ф – плановий обсяг споживання електричної енергії (кВт*год), який Замовник має намір придбати за результатами цієї процедури закупівлі. Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Цфакт = Цод*К+T+В; де Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період; «Цод» – ціна за 1 кВт/год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить – 3,813513 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначено як середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за січень місяць 2023 року – 3,46683 грн. за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 10%.". Просимо надати роз'яснення на площадці та у тендерній документації на якій підставі вами було прийнято рішення встановити величину можливого коливання цін в розмірі +10%, згідно якого законодавчого документу Ви орієнтувались для визначення очікуваної вартості електричної енергії. Додатково повідомляємо, що згідно постанови №1178 Кабінету міністрів України визначена зміна істотних умов договору, а саме підпункт 2: "погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення", отже не зрозуміло чому Замовником взято за основу саме 10% можливого коливання, адже на розгляді НКРЕКП зараз є проєкти постанов щодо підняття середньозважених цін на 50%; 110% або взагалі прирівняння цін до європейських, що вимагає у НКРЕКП державне підприємство "Оператор ринку". Надайте обгрунтовану відповідь на площадці та у тендерній документації, щоб не виникло спірних питань під час безпосереднього постачання електричної енергії.
Відповідь: Замовник у Тендерній документації щодо закупівлі Електричної енергії закладає мінімально граничні можливі витрати постачальника пов'язані з операціями купівлі-продажу електричної енергії на ринку, фінансового забезпечення, плату за диспетчерське обслуговування, за використання програмного забезпечення, можливі небаланси та інші витрати, які в тому числі регульовані постановами НКРЕКП. Замовнику не відомо, яким чином та у якому розмірі кожен окремо взятий постачальник несе подібні витрати. Тому замовником було закладено у тариф мінімальні граничні витрати постачальника пов'язані з постачанням заявленого об'єму закупівлі задля уникнення умисного демпінгу Учасників, з метою спотворення конкуренції, з метою подальшого підняття тарифу додатковими угодами. Замовником встановлено ринковий тариф.
Дата відповіді: 20.02.2023 12:15
Відповідь надана

Тех вимоги

Номер: 92d532dae561401bb72cdcba4f75141e
Дата опублікування: 20.02.2023 07:55
Опис: Доброго дня, шановний Замовник. Відповідно до пункту 10 Додатку 2 тендерної документації вимагається: "Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - гарантійний лист щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі з посиланням на ДСТУ EN50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» та іншим вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості." Відповідно до правил роздрібного ринку електричної енергії за якість електричної енергії та технічні характеристики відповідає оператор системи розподілу, отже й вимоги дотримання якісних характеристик стосується оператора розподілу, який надає послуги Замовнику. На яких підставах учасники зобов'язані надавати гарантійний лист щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі, якщо від них прямо це не залежить? Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, в іншому випадку маємо сумніви щодо компетенції уповноваженої особи в предметності вимог щодо процедури закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник. Замовник розглянув Ваше запитання по закупівлі та повідомляє наступне. Відповідно до вимог тендерної документації, у учасника повинен бути наявний дійсний договір з Оператором системи розподілу в зоні обслуговування якого знаходиться Замовник. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення" Учасник надає отриманий на його ім'я документ підтверджуючий вимоги зазначені у Тендерній документації та додатках до неї
Дата відповіді: 20.02.2023 12:15