-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія. Процедура закупівлі – відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Завершена
1 884 315.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 421.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 421.58 UAH
Номер:
ae5abfd0f59e4eaf8320fd206d6e455e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-04-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2023 00:00
Період моніторингу:
04.09.2023 19:23 - 26.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.09.2023 № 263
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 45 UA-2023-02-17-011088-a 17.02.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС», ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання Замовником рішень колегії АМКУ – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Барська міська лікарня» Барської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою від 17.02.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» (далі –
ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП»), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» (далі – ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС»), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» (далі – ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ»), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»), протоколи від 01.03.2023 № 3, № 4, від 03.03.2023 № 6, від 17.03.2023 № 7.1, № 8, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2023, договір від 23.03.2023 № 111 (далі – Договір), додаткова угода № 1 від 26.04.2023 до Договору, додаткова угода № 2 від 06.06.2023 до Договору, додаткова угода № 3 від 30.06.2023 до Договору, додаткова угода № 4 від 01.09.2023 до Договору, рішення колегії АМКУ від 14.03.2023 № 3113-р/пк-пз, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 11.09.2023 та 18.09.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
В ході моніторингу встановлено, що вимогами пункту 2 розділу 5 тендерної документації учасник повинен гарантувати письмово в довільній формі, у складі тендерної пропозиції, відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» гарантійний лист про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі, відсутній.
На запит Держаудитслужби, Замовник 20.09.2023 надав пояснення, «…учасником ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» було надано ряд документів з підтвердженням інформації згідно вимог тендерної документації: гарантійний лист вчасного та якісного постачання товару; гарантійний лист дотримання вимог ДСТУ 50160; гарантійний лист щодо комерційної якості постачання ел.енергії; лист-згода з формальними помилками; тендерна пропозиція.
Додатково Замовником згідно тендерної документації було визначено в п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції – Розділ 3.Інструкція з підготовки тендерної документації.
Помилки, зроблені учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літер та/або цифр, переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційним критеріїв до учасників процедури закупівлі.
Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Враховуючи наведене, під час розгляду тендерної пропозиції було підтверджено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» вимогам сформованим за тендерною документацією. Підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні».
Слід зазначити, що гарантійні листи про які зазначив Замовник в поясненні не містять інформації, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі.
Не надання учасником ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» листа яким гарантує дотримання вимог пункту 2 розділу 5 тендерної документації не відноситься до формальних помилок відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність у документах учасника ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», зокрема відсутність гарантійного листа та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначену невідповідність, а оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень:
25.09.2023 17:11 - 10.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2023 17:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація у сфері
публічних закупівель
за результатами здійснення моніторингу закупівлі
UA-M-2023-09-04-000068 ● ae5abfd0f59e4eaf8320fd206d6e455e
Дата публікації висновку про результати моніторингу: 25 вересня 2023
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2023-09-04-000068 ● ae5abfd0f59e4eaf8320fd206d6e455e від 25.09.2023 року (надалі по тексту - Висновок).
За Висновком встановлено:
«За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС», ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання Замовником рішень колегії АМКУ – порушень не установлено.».
Також, висновком встановлено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
У Висновку не було конкретизовано вжиття заходів щодо не допущення порушень в подальшому, оскільки існує широкий спектр вжиття таких заходів. На думку Замовника, єдиний можливий захід щодо недопущення таких порушень у подальшому є особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень.
Комунальне некомерційне підприємство "Барська міська лікарня" Барської міської ради зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень.
Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником єдино можливим способом, а саме шляхом надання особистого зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень.
Сподіваємось на проявлення розуміння до ситуації що склалася.
Дата публікації звіту:
27.09.2023 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
2bb2bbdb877748cc9d7b240f3fb48730
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.09.2023 09:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-17-011088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0c7c10e4aaa548599bd45fd0b08958cf
Назва:
Пояснення на запит (моніторинг)
Дата опублікування:
12.09.2023 14:44
Опис:
Ґрунтовні пояснення на Запит
за результатами моніторингу закупівлі
UA-M-2023-09-04-000068 ● ae5abfd0f59e4eaf8320fd206d6e455e
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2023 19:23.
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2023-09-11 09:10:59) (надалі по тексту – Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2023-09-04-000068, затвердженого виконувачем обов’язків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ (наказ Управління Північно-східного офісу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ від 04.09.2023 № 263). За Запитом сформовано наступне питання:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-17-011088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Комунальне некомерційне підприємство "Барська міська лікарня" Барської міської ради є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-17-011088-a) готова надати ґрунтовні пояснення на Запит.
Щодо питання: отриманні інформації та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Замовником надається наступне обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія»).
Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія
Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1884315,00 грн. з ПДВ
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу електричної енергії за календарний рік (бюджетний період) 2022 року. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на офіційному веб-сайті ДП «Оператор ринку» за посиланням https://www.oree.com.ua/ в розділі «Середньозважені ціни ВДР та РДН».
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньодобовому ринку або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Розмір бюджетного призначення: 1884315,00 грн. з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.
Нормативно-правове регулювання. Закупівля електричної енергії, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі - Закон), Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі - ПРРЕЕ), Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон про закупівлі), Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310 (далі — КСР), Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (далі — Порядок № 375), та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Загальні положення. Згідно з пунктом 26 статті 1 Закону електрична енергія — енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу. Статтею 56 Закону визначено, що постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу.
Інформація про електропостачальника повинна міститись у переліку (ліцензійному реєстрі НКРЕКП) господарювання, які відповідно до вимог Закону отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, який розміщено на офіційному вебсайті НКРЕКП у розділі:
Електрична енергія / Ліцензування / Реєстри ліцензіатів (вид діяльності — постачання електричної енергії).
Електропостачальник повинен забезпечити поставку електричної енергії на об’єкти замовника та підключений до місцевих розподільчих мереж відповідно до вимог Кодексу розподільчих систем, технічні та якісні характеристики якої повинні відповідати нормам чинного на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.
Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю по 31.12.2023 р. включно.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання електричної енергії. За одиницю виміру кількості електричної енергії приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, спожитої пристроями потужністю в один кіловат протягом однієї години. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання переднього та поточного календарного року, становить 358917 кВт. год на 2023 р.
Обґрунтування якісних характеристик. Пунктом 1.1.2 глави 1.1 розділу І ПРРЕЕ визначено, що якість електропостачання — це перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії.
Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, у тому числі тих, що передбачені згідно з Порядком № 375, Законом, ПРРЕЕ, КСР, умовами договору про постачання електричної енергії (договору про закупівлю) та іншими нормативно-правовими актами. Згідно зі статтею 18 Закону показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені НКРЕКП. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, у тому числі під час виконання договору про закупівлю. Електропостачальник зобов’язується дотримуватися передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Електропостачальник зобов’язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах для забезпечення безперервного надання послуг із постачання електричної енергії споживачу (замовнику), що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачу (замовнику).
Електропостачальник зобов’язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються споживачу (замовнику), що передбачає вчасне та повне інформування споживача (замовника) про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз’яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини між електропостачальником та споживачем (замовником), ведення точних та прозорих розрахунків із споживачем (замовником), а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання. Споживач (замовник) має право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості надання послуг постачальником.
Постачальник зобов’язується надавати компенсацію споживачу (замовнику) за недотримання показників комерційної якості надання послуг постачальником у порядку, затвердженому Регулятором, та опублікувати на своєму офіційному веб-сайті порядок надання компенсацій та їх розміри.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель
на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.
Додатки:
1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року.
2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275.
3. ОБГ ТТХ+очік.вартість
Номер:
a4fc1d8dbe92455e831a4d9d3aed6650
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.09.2023 10:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-17-011088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати посилання на назву файлу (з номером його сторінки) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», відповідно до якого учасник гарантував про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі, згідно із вимогами пункту 2 розділу 5 тендерної документації.
2. Чи зверталось комунальне некомерційне підприємство «Барська міська лікарня» Барської міської ради до Постачальника ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» з пропозицією про зміну ціни за одиницю товару (1 кВт*год, електрична енергія (активна)) у бік зменшення, у разі наявного факту коливання ціни за одиницю товару на ринку, керуючись умовами пункту 5.3.2 договору від 23.03.2023 № 111? У разі наявності такого(их) звернення(нь) надати відповідну інформацію та її документальне підтвердження. У разі відсутності таких звернень – надати аргументовані пояснення з підтвердними документами щодо причин не звернення!
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9cdb4efe917c430f940db39f3416ea81
Назва:
Пояснення моніторинг 2
Дата опублікування:
20.09.2023 14:56
Опис:
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2023-09-18 10:52:11) (надалі по тексту – Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2023-09-04-000068, затвердженого виконувачем обов’язків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ (наказ Управління Північно-східного офісу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ від 04.09.2023 № 263). За Запитом сформовано наступне питання:
«Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-17-011088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати посилання на назву файлу (з номером його сторінки) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», відповідно до якого учасник гарантував про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі, згідно із вимогами пункту 2 розділу 5 тендерної документації.
2. Чи зверталось комунальне некомерційне підприємство «Барська міська лікарня» Барської міської ради до Постачальника ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» з пропозицією про зміну ціни за одиницю товару (1 кВт*год, електрична енергія (активна)) у бік зменшення, у разі наявного факту коливання ціни за одиницю товару на ринку, керуючись умовами пункту 5.3.2 договору від 23.03.2023 № 111? У разі наявності такого(их) звернення(нь) надати відповідну інформацію та її документальне підтвердження. У разі відсутності таких звернень – надати аргументовані пояснення з підтвердними документами щодо причин не звернення!
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.».
Комунальне некомерційне підприємство "Барська міська лікарня" Барської міської ради є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-17-011088-a) готова надати ґрунтовні пояснення на Запит.
Більш детально закріплення в файлах до відповіді