• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою території біля буд. №68 та №72 на вул. Шевченка в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%)

Завершена

1 589 674.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 948.37 UAH
Період уточнення: 16.02.2023 10:51 - 21.02.2023 00:00
Відповідь надана

порядок здійснення оплати

Номер: 47fd812e7381486dad3a0307df7a40fd
Дата опублікування: 20.02.2023 11:20
Опис: Добрий день! Відповідно до вимог Замовника Учасник повинен надати погодження з порядком здійснення оплати викладеним у Розділі IV Проєкту договору - Додаток №5. А саме: IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. 4.2. Вартість послуг, передбачену пунктом 3.1. Договору, Замовник виплачує Виконавцю, на основі Актів здачі-приймання послуг/виконаних робіт і Довідок про вартість наданих послуг/виконаних робіт, після підписання таких актів. 4.3. Належну Виконавцю суму коштів Замовник подає на основі Актів здачі-приймання послуг/виконаних робіт і Довідок про вартість наданих послуг/виконаних робіт, після підписання таких актів та довідок. 4.4. Виконавець не може вимагати уточнення договірної ціни у зв’язку із зростанням цін на ресурси, що використовуються для надання послуг, у разі, коли строки надання цих послуг порушені з вини Виконавця. 4.5. Якщо Виконавець не повідомив Замовника в установленому порядку про необхідність надання додаткових послуг і відповідно підвищення договірної ціни, він не може вимагати від Замовника оплати наданих додаткових послуг і відшкодування завданих йому збитків. 4.6. Послуги, надані Виконавцем з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються. 4.7. Фінансування за даним Договором здійснюється за рахунок бюджетних коштів. 4.8. Бюджетні зобов’язання за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. 4.9. Виконання бюджетних зобов’язань за даним Договором проводиться виключно за умови та в межах фактичних надходжень коштів за бюджетним призначенням по даному Договору. 4.10. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування послуг на свій розрахунковий рахунок. 4.11 Термін оплати до 31.12.2023р. Оплата проводиться після повного завершення надання послуг. Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений на невизначений термін. Надайте будь-ласка пояснення стосовно пункту 4.11. на які-такі чинні нормативні документи, що стосується введення воєнного стану в Україні, посилається Замовник щоб не сплачувати вчасно Виконавцю за виконану роботу або послугу? Якими чинними Законами, Постановами або іншим нормативними актами відмінено дію Бюджетного кодексу України? Як в одному розділі Договору може поєднуватись «розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти банківських днів» та «термін оплати може бути продовжений на невизначений термін»?
Відповідь: Добрий день! Департаментом благоустрою Івано-Франківської міської ради розглянуто Ваше запитання щодо п.4.11 проєкту Договору та надаємо наступні пояснення. Згідно розділу 4 проєкту Договору, Замовник оплачує виконавцю вартість наданих послуг за умови та в межах фактичних надходжень коштів за бюджетними призначеннями по даному Договору. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних призначень на фінансування послуг на свій розрахунковий рахунок. Кабінетом Міністрів України прийнято постанову 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державної казначейської служби в особливому режимі в умовах воєнного стану» (із змінами). Станом на сьогоднішній день даним Порядком передбачено здійснення платежів загального фонду державного та місцевих бюджетів на оплату видатків із благоустрою населених пунктів. Однак у разі внесення змін КМУ до даного Порядку зокрема виключення оплати видатків із благоустрою населених пунктів, органи казначейства не зможуть здійснювати відповідні платежі за дорученням Замовника. У такому випадку термін оплати може бути продовжений на невизначений термін, зокрема до включення оплати видатків із благоустрою населених пунктів до даного Порядку. Таким чином, жодних умов щоб вчасно не оплачувати вартість наданих послуг, як зазначено у Вашому питанні, п. 4.11 Договору не передбачено. Даний пункт чітко визначає термін оплати, а також умова за якої він може бути продовжений. Також зазначаємо, що даний розділ Договору «Порядок здійснення оплати» включає в себе усі можливі пункти, що стосуються оплати у тому чи іншому випадку.
Дата відповіді: 22.02.2023 16:21
Відповідь надана

кошторис

Номер: c4df02280e3e42fe8c265ea845487b9e
Дата опублікування: 17.02.2023 16:09
Опис: Доброго дня! Відповідно до ТД Замовник вимагає від Учасника надати Розрахунок ціни тендерної пропозиції в електронному вигляді у форматі Excel / Pdf / Word, сформованого з програмного комплексу АС-4, або з програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. У січні 2015 року Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України на підставі інформації, наданої Технічним комітетом стандартизації 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві», схвалив механізм взаємодії різних комп’ютерних програм (формат інформаційного блоку даних (ІБД-5)) при визначенні вартості будівництва на всіх стадіях його здійснення. Зокрема, взаємодію між собою підтверджено між 7-ма комп’ютерними програмами. У схваленому переліку, окрім ПК «АС-4», міститься ПК «АВК-5» (розробник ТОВ «АВК-Созидатель»). Враховуючи підтверджену Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України взаємодію програмного комплексу АС-4 та АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, просимо Замовника також підтвердити, що наявний у нього ПК «АС-4» взаємодіє з ПК «АВК-5» та при наданні Учасником Розрахунку ціни з ПК «АВК-5» не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції. Чи потрібно подавати в складі ТП інформаційну модель кошториса? Дякуємо!
Відповідь: Добрий день, Замовником встановлені вимоги щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції, який повинен бути наданий учасником в електронному вигляді у форматі Excel / Pdf / Word, сформованого з програмного комплексу АС-4, або з програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та не зазначено вимоги щодо подання інформаційної моделі кошторису в складі тендерної пропозиції (за бажанням Учасник може її надати). Розрахунок ціни сформований з ПК «АВК-5» не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції., якщо він буде відповідати вищезазначеним вимогам.
Дата відповіді: 20.02.2023 10:40
Відповідь надана

аналогічний договір

Номер: 4b52d85b431c48e28a423edf377edecd
Дата опублікування: 16.02.2023 12:45
Опис: Добрий день! Відповідно до вимог тендерної документації, Замовником визначено, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір про надання аналогічних послуг відповідно до переліку у технічних вимогах Додатку № 4 цієї тендерної документації. Чи буде Замовником вважатися за аналогічні договори на виконання робіт в яких загальний перелік робіт буде відповідати переліку у Додатку № 4? Тобто, один договір на влаштування асфальтового майданчика другий на корчування пнів.
Відповідь: Добрий день, Замовником не встановлено вимоги щодо кількості договорів для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), визначальним є відповідність складу робіт(послуг) переліку у технічних вимогах Додатку № 4.
Дата відповіді: 16.02.2023 16:10