• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою території біля буд. №68 та №72 на вул. Шевченка в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%)

Завершена

1 589 674.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 948.37 UAH
Період оскарження: 16.02.2023 10:51 - 21.02.2023 00:00
Вимога
Вирішена

порядок здійснення оплати

Номер: 256a154e34ce4e0fa0066b24e6654b9f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-16-003463-a.b1
Назва: порядок здійснення оплати
Вимога:
Добрий день! Відповідно до вимог Замовника Учасник повинен надати погодження з порядком здійснення оплати викладеним у Розділі IV Проекту договору - Додаток №5. зокрема: «4.11 Термін оплати до 31.12.2023р. Оплата проводиться після повного завершення надання послуг. Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений на невизначений термін.» Чинним боджетним законодавством не передбачено можливості відтерміновувати оплату робіт за договором замовників (бюджетних установ) у зв’язку з фактом введення військового стану. На даний час військовий стан уже введено в Україні і він постійно продовжується. Тим не менше, Замовником сплановано і зарезервовано бюджет під дану закупівлю та на даний момент проводиться процедура закупівлі. Таким чином, пункт 4.11 Проекту договору про безстрокове відтермінування оплати - не ґрунтується на нормах чинного законодавства і має бути виключена або приведена у відповідність до норм Закону. Вимагаємо внести зміни до проекту договору, виключивши з пункту 4.11 положення про те, що «Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений на невизначений термін.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Департаментом благоустрою Івано-Франківської міської ради розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін в проєкт Договору та повідомляємо. Постановою КМУ від 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень ДКС в особливому режимі в умовах воєнного стану» (із змінами) передбачено здійснення платежів загального фонду державного та місцевих бюджетів на оплату видатків із благоустрою населених пунктів. Однак, у разі внесення змін до даного Порядку, зокрема, виключення оплати видатків із благоустрою населених пунктів, органи казначейства не зможуть здійснювати відповідні платежі за дорученням Замовника. Тому, у проєкт договору включено п. 4.11, який чітко визначає термін оплати, а також умова за якої такий термін може бути продовжений на підставі ПКМУ №590. Таким чином, п. 4.11 проєкту договору не підлягає виключенню, оскільки регулює можливість оплати наданих послуг у випадку виникнення обставин незалежних від Замовника. Враховуючи викладене вважаємо Вашу вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так