-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Будівельні матеріали для проведення ремонтних робіт господарським способом: металопластикові вікна та двері (ДК 021:2015 44220000-8 - Столярні вироби)
Завершена
477 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 090.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 090.00 UAH
Період уточнення:
15.02.2023 20:08 - 27.02.2023 00:00
Відповідь надана
Стосовно коефіцієнту опіру теплопередачі
Номер:
47b827765b044c6d907bcd03b0dc1e50
Дата опублікування:
20.02.2023 14:43
Опис:
З 1 вересня 2022 року набула чинності низка державних будівельних норм, дві з яких безпосередньо впливають на діяльність у віконній галузі. Зокрема: - ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» - ДБН В.2.2-15:2019 «Будинки і споруди. Житлові будинки. Основні положення». • Підвищені вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі • Введені вимоги до температури внутрішньої поверхні вікон та дверей • Впроваджено енергетичне маркування • Введена вимога використання «дитячих» замків Підвищені вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» Збільшено мінімально допустимі значення приведеного опору теплопередачі вікон з 0,75 до 0,9 та дверей з 0,6 до 0,7 для житлових та громадських будівель, Rq min [м2*К/Вт]:
Просимо внести відповідні зміни в ТД
Відповідь:
Добрий вечір! Ваше питання розглянуто, відповідні зміни внесені.
Дата відповіді:
21.02.2023 22:29
Відповідь надана
Стосоно Акту огляду
Номер:
060bcce6bee4481da7aabeea60c8f67c
Дата опублікування:
20.02.2023 14:39
Опис:
Стосвно Акту огляду. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про "Обов’язковою вимогою є проведення уточнюючих замірів кожного прорізу та виготовлення конструкцій по фактично уточненим розмірам. Для підтвердження здійснення замірів і фактичного виявлення обсягів робіт на об’єкті у складі тендерної документації кожен учасник подає Акт огляду об’єкта з підписом представника Відділ освіти, культури, молоді та спорту Верхівцевської міської ради" до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації
Відповідь:
Добрий вечір! Детально вивчивши умови вашого питання, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо ознайомлення, а також проведення обстеження об’єкту разом з представником Замовника зі складанням спільного акту обстеження, з наступних міркувань:.
1) Складання паперового акту обстеження буде проводитись без залучення уповноваженої особи для проведення процедури закупівлі. Вищезазначена вимога не регламентує та не обмежує спосіб звернення до Замовника для проведення огляду об’єкта та його підписання.
2) Дана вимога дозволяє Учаснику на місці максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості товару, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, щодо (можливої) наявної інформації у Замовника після підписання акту огляду про потенційних учасників процедури закупівлі повідомляємо, що виходячи з мети встановлення даної умови, потенційні Учасники після відвідування та огляду потенційних об’ємів робіт можуть не прийняти участь у закупівлі виходячи із оголошеної суми процедури згідно своїх розрахунків. Щодо того, що замовник може не підписати акт огляду - повідомляємо, що виходячи із встановлення даної умови в Оголошенні, Замовник жодним чином не налаштований уникати або перешкоджати не здійсненню даного огляду. Також, потенційні Учасники не зобов’язані брати участь у публічних закупівлях, вони мають повне на те право. У разі не можливості в потенційного Учасника взяти участь у закупівлі з різних причин, Замовник не матиме жодних санкцій щодо такої позиції, адже це є виключне право потенційного Учасника.
3) При огляді об’єкту учасник отримає всю необхідну для нього інформацію, яка буде йому потрібна. Замовником вказані примірні розміри вікна та дверей, в міру відсутності кваліфікованого персоналу по монтажу / демонтажу. Замовник вважає, що акт огляду більше потрібен Учаснику .
4) Період на огляд становить 7-м (сім) днів, що цілком достатньо для прибуття потенційного учасника з будь-якого куточку України. Тому кожен Учасник може підібрати час огляду об’єкту, дотримуючись протиепідемічних заходів. Виходячи з вищевикладеного дана вимога не є дискримінаційною (Поняття «дискримінація» не визначено нормами Закону України «Про публічні закупівлі»), адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення обсягом робіт є цілком вільним і добровільним. Дана вимога не порушує права учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у даній процедурі закупівлі, тим більше, що будь-який учасник може провести обстеження об’єкту, що регламентується виключно Особливостями: пунктами 28 та 30.
Дата відповіді:
21.02.2023 22:29
Відповідь надана
технічні вимоги
Номер:
27f959b482b048e4880cb3284ad2d5ee
Дата опублікування:
19.02.2023 22:24
Опис:
Доброго дня, уточніть будь ласка внесені зміни від 19.02.23. В технічному завданні сторінка 33 вказані 3 позиції товару:Вхідні двері, Балконні двері з порогом ,Вікно металопластикове ,далі в технічних параметрах сторінка 36 вказана позиція вікна та двері №1. Внесіть будьласка коректні зміни до тендернеї документації.
Відповідь:
Добрий день! Питання розглянуто, зміни внесені.
Дата відповіді:
20.02.2023 09:28
Відповідь надана
Щодо креслення
Номер:
212f7149f97840ddaf3a0450daff8a07
Дата опублікування:
17.02.2023 10:36
Опис:
Шановний замовник. Можливо якось збільшити креслення для 1 лота вхідні двері № 2. Важко розгледяти всі параметри.
Відповідь:
Шановний Учасник, для більш детального ознайомлення з розмірами та місцем їх встановлення, у Замовника є вимога Форма 1 - акт огляду, у зв’язку з нестандартним розміром /видом та ознайомлені з місцем їх встановлення.
Дата відповіді:
17.02.2023 11:14
Відповідь надана
технічні вимоги
Номер:
8a8ecf974f374b868381cbb0830c633d
Дата опублікування:
17.02.2023 09:00
Опис:
Доброго ранку,чи потрібен доводчик для офісної ручки для вхідних дверей?
Відповідь:
Добрий день! Ні, доводчик не потрібен.
Дата відповіді:
17.02.2023 11:15