• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові вікна та двері

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період уточнення: 15.02.2023 16:43 - 22.02.2023 00:00
Відповідь надана

Запитання

Номер: 1fc9f12c56384bec9aa98a09573a5e46
Дата опублікування: 21.02.2023 23:30
Опис: Однополовинкові двері мають бути з оконної групи чи вхідної ?
Відповідь: двері мають бути з вхідної групи
Дата відповіді: 22.02.2023 14:51
Відповідь надана

ВИМОГА

Номер: 577bd50c81c5402bbf3c9dc5c35a06d6
Дата опублікування: 21.02.2023 12:02
Опис: ВИМОГА 6.1. Обов’язковою вимогою є проведення уточнюючих замірів кожного прорізу та виготовлення конструкцій по фактично уточненим розмірам. Для підтвердження здійснення замірів і фактичного виявлення обсягів робіт на об’єкті у складі тендерної документації кожен учасник подає Акт огляду об’єкта з підписом представника відділу освіти Барської міської ради за встановленою формою (Додаток 1). Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, з огляду на наступне: - відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. Замовник може не підписати акт огляду, адже відповідно до законодавства він не зобов’язаний це робити, що в подальшому призведе до відхилення пропозиції. Вимагаємо виключити дану вимогу з ТД, або ми будемо звертатися до Органу оскарження в особі АМКУ, а враховуючи практику рішень органу оскарження, ми впевнені що отримаємо позитивне для нас рішення. Приклади рішень АМКУ: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-003442-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c. огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Шановний Учаснику, замовник в жодному разі не обмежує потенційних Учасників, які територіально знаходяться поза межами місцезнаходження об’єкта та надає усім (без виключень) потенційним Учасникам можливість здійснити контрольні обміри металопластикових конструкції на умовах, які викладені в тендерній документації. Вимога попереднього огляду об'єкту ні в якій мірі не дискримінує права Учасників, оскільки дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. В даному випадку вимога щодо попереднього обстеження об’єкта поширюється абсолютно на всіх бажаючих взяти участь у процедурі закупівлі в тому числі іногородніх учасників, та не надає жодному з них будь-яких переваг. Попередній огляд та проведення уточнюючих замірів дає можливість потенційному виконавцю максимально точно розрахувати свої матеріальні, ресурсні та часові витрати на виконання умов договору та на основі цих розрахунків надати максимально вигідну для обох сторін цінову пропозицію. Замовник у сфері діяльності, що є предметом закупівлі не має певного досвіду та покладається на фаховий підхід Учасника, який врахує всі тонкощі при точному проведенні обмірів, визначення умов встановлення у відповідності до монтажного місця та визначення кількості, видів та типів кріпильних елементів. Для визначення вартості при складанні цінової пропозиції Учасник (або його представник) має здійснити обстеження предмету закупівлі на території об’єкта за участю відповідальної особи від Замовника з метою проведення всіх необхідних контрольних обмірів. За фактом проведення обстеження складається відповідний акт.
Дата відповіді: 22.02.2023 14:53
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 7e3d9661c30a46e9b7cbe5bab89ce8ca
Дата опублікування: 21.02.2023 11:54
Опис: Чи передбачає дана закупівля монтаж ?
Відповідь: так, дана закупівля передбачає монтаж
Дата відповіді: 22.02.2023 14:47
Відповідь надана

Стосовно формули склопакету

Номер: 023b8616fa1144ba8c10e3ca600e9da1
Дата опублікування: 17.02.2023 10:57
Опис: Шановний Замовник, в додатку № 3 до тендерної документації вами вказана формула склопакету 4і-10ar-4-10ar-4i -32 мм та вимога щодо опіру теплопередачі не нижче 0,90 (м²К/Вт). Звертаємо вашу увагу, що вказана формула склопакету не дає зазначений опір теплопередачі! Просимо внести відповідні зміни
Відповідь: до тендерної документації внесено зміни
Дата відповіді: 20.02.2023 16:54
Відповідь надана

Стосовно кількості камер профілю

Номер: 55bee51ffe6e441da3dedd9b708d78db
Дата опублікування: 17.02.2023 10:54
Опис: Шановний Замовник, згідно додатку № 3 до тендерної документації вбачається , що в таблиці з кресленнями вам прорахован профіль Steko S700, який має шість камер в рамі, шість камер в імпості та тількі сім камер в стулці. До тогож, в додатку № 3 по тексту зазначена монтажна ширина від 70 мм, а вимог до кількості камер немає. Тобто пишучи "сьомикамерний профіль" ви в водити в оману потенційних учасників закупівлі. Просимо вказити вірні та чітки вимоги до кількості камер профілю.
Відповідь: до тендерної документації внесено зміни
Дата відповіді: 20.02.2023 16:54
Відповідь надана

Стосовно Акту огляду

Номер: e40dc8b8a4df4478a3f1a8e8fa780fb2
Дата опублікування: 17.02.2023 10:44
Опис: Вважаємо, що вимога надання Акту огляду порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації що "6.1. Обов’язковою вимогою є проведення уточнюючих замірів кожного прорізу та виготовлення конструкцій по фактично уточненим розмірам. Для підтвердження здійснення замірів і фактичного виявлення обсягів робіт на об’єкті у складі тендерної документації кожен учасник подає Акт огляду об’єкта з підписом представника відділу освіти Барської міської ради за встановленою формою (Додаток 1)." до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, замовник в жодному разі не обмежує потенційних Учасників, які територіально знаходяться поза межами місцезнаходження об’єкта та надає усім (без виключень) потенційним Учасникам можливість здійснити контрольні обміри металопластикових конструкції на умовах, які викладені в тендерній документації. Вимога попереднього огляду об'єкту ні в якій мірі не дискримінує права Учасників, оскільки дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. В даному випадку вимога щодо попереднього обстеження об’єкта поширюється абсолютно на всіх бажаючих взяти участь у процедурі закупівлі в тому числі іногородніх учасників, та не надає жодному з них будь-яких переваг. Попередній огляд та проведення уточнюючих замірів дає можливість потенційному виконавцю максимально точно розрахувати свої матеріальні, ресурсні та часові витрати на виконання умов договору та на основі цих розрахунків надати максимально вигідну для обох сторін цінову пропозицію. Замовник у сфері діяльності, що є предметом закупівлі не має певного досвіду та покладається на фаховий підхід Учасника, який врахує всі тонкощі при точному проведенні обмірів, визначення умов встановлення у відповідності до монтажного місця та визначення кількості, видів та типів кріпильних елементів. Для визначення вартості при складанні цінової пропозиції Учасник (або його представник) має здійснити обстеження предмету закупівлі на території об’єкта за участю відповідальної особи від Замовника з метою проведення всіх необхідних контрольних обмірів. За фактом проведення обстеження складається відповідний акт.
Дата відповіді: 20.02.2023 17:01