• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові вікна та двері

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2023 16:43 - 22.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

на кваліфікацію

Номер: 1439ae75f74741ce8a5820c2579a82eb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-012671-a.b4
Назва: на кваліфікацію
Вимога:
Замовником 08.03.2023 року на вимогу дана відповідь: «Згідно Додатку № 1 до тендерної документації, замовником не встановлювалися конкретної вимоги щодо кількості аналогічних договорів та відповідно листів відгуків. Тому підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, достатнім є завантаження до складу тендерної пропозиції одного аналогічного договору за предметом закупівлі та листа відгуку до нього. На підставі вище зазначеного тендерна пропозиція ФОП Коритнік Дмитро Володимирович відповідає вимогам тендерної документації». Прошу звернути увагу Замовника на п.1.2 Додатку 1, яким встановлена наступна вимога: 1.2 Оригінал або завірена копія листа-відгуку (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими)укладено аналогічний договір зазначено в довідці, складений відповідно до пп. 1.1. Враховуючи те, що в тендерній документації учасник ФОП Коритнік Д.М надав довідку «2.3 Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf», в якій вказано 6 аналогічних договорів, а листів-відгуків лише 2, учасник ФОП Коритнік Дмитро Володимирович не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з п. 1 розд. III Тендерної документації замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 цієї тендерної документації. За вимогами Додатку 1 до Тендерної документації замовником установлено кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та зазначено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) та оригінал або завірену копію листа-відгуку (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір зазначеного в довідці. Тобто, з аналізу вказаних вище умов тендерної документації вбачається, що замовник не встановлював для учасників такого критерію як відповідність кількості листів-відгуків до кількості аналогічних договорів, наданих учасником. Відповідно до п. 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У свою чергу п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином ні статтею 16, ні статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлюються вимоги щодо кількості відгуків від підприємств - замовника за договором, зазначеного в наданій довідці. Ненадання ФОП Коритнік Дмитро Володимирович листів-відгуків по аналогічним договорам, які вказано в довідці про виконання аналогічного договору від № 11-05/21-4 від 20 лютого 2023 року, не свідчить про невідповідність тендерної пропозиції наведеним вище вимогам законодавства, враховуючи наявність інформації про два договори, щодо яких було надано відповідні листи-відгуки. Тобто відповідні листи-відгуки були надані, а умови Тендерної документації не передбачають встановленої кількості аналогічних договорів та листів відгуків. Таким чином підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Коритнік Дмитро Володимирович відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Дикваліфікувати

Номер: 013f01cdb488404cb5cd91711558a451
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-012671-a.b3
Назва: Дикваліфікувати
Вимога:
Додаток Форма 2 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник надає свою довідку. Яка не відповідає вимогам додатку Форми 2 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. (№ ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці). В тому числі дані не заповнені згідно форми 2 додатку №1. Вимагаємо дискваліфікувати Учасника. Довідка учасника додається.
Пов'язані документи: Учасник
  • p.pdf 07.03.2023 12:15
Замовник
Вирішення: Замовник 02 березня 2023 року о 16:14 розмістив щодо учасника ФОП Коритнік Дмитро Володимирович повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах наступного змісту: Учасником не надано у складі пропозиції інформацію на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді довідки відповідно до п. 2 Додатку № 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям до тендерної документації. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. На усунення вище зазначених невідповідностей учасником ФОП Коритнік Дмитро Володимирович завантажено довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 2 березня 2023 року №18-02/21-5 (додається в 1 прим. на 1 арк.) та відповідно цивільно-правові угоди працівників (додаються в 1 прим. на 2 арк.).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам

Номер: 05b36f87d5154506b1afefa9efef759a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-012671-a.c2
Назва: невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам
Вимога:
Учасник ФОП Коритнік Д.М. у складі тендерної пропозиції надав Довідку про виконання аналогічних договорів, яка відрізняється від форми довідки, яка вимагалася замовником (п.1.1 Додаток 1), та надав не всі листи-відгуки до вказаних аналогічних договорів у довідці 2.3 Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf, як вимагалося п.1.2 Додаток 1, тим самим не підтвердив кваліфікаційні критерії які вимагалися замовником від учасника процедури закупівлі на підтвердження його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження: інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації. Тому, тендерна пропозиція учасника ФОП Коритнік Д.М. на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 44220000 Столярні вироби (Металопластикові вікна та двері)» для закладів освіти Барської міської ради, не відповідає вимогам ТД (згідно пункту 1 підпунктам 1.1 та 1.2 Додатку 1) і є підставою для її відхилення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ФОП Коритнік Дмитро Володимирович у складі тендерної пропозиції надав Довідку про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі № 11-05/21-4 від 20 лютого 2023 року, інформація, що зазначена у довідці повністю підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та містить усю необхідну інформацію, що вимагалася замовником а саме: предмет договору, суму договору, назву організації з якою укладено аналогічний договір, адреси, контактні телефони, прізвище ім’я по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір. Згідно Додатку № 1 до тендерної документації, замовником не встановлювалися конкретної вимоги щодо кількості аналогічних договорів та відповідно листів відгуків. Тому підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, достатнім є завантаження до складу тендерної пропозиції одного аналогічного договору за предметом закупівлі та листа відгуку до нього. На підставі вище зазначеного тендерна пропозиція ФОП Коритнік Дмитро Володимирович відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: c0bf2f72d59948b38078c4be4cf22750
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-15-012671-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В ТД Ви вимагаєте проведення уточнюючих замірів з послідуючим складанням акту огляда обєкта. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Акт за встановленою формою про огляд об’єкта. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації ,щодо виїзду представника для огляду об’єкту в «період уточнень» до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Оголошення. Також додатково повідомляю, що дана вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, замовник в жодному разі не обмежує потенційних Учасників, які територіально знаходяться поза межами місцезнаходження об’єкта та надає усім (без виключень) потенційним Учасникам можливість здійснити контрольні обміри металопластикових конструкції на умовах, які викладені в тендерній документації. Вимога попереднього огляду об'єкту ні в якій мірі не дискримінує права Учасників, оскільки дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. В даному випадку вимога щодо попереднього обстеження об’єкта поширюється абсолютно на всіх бажаючих взяти участь у процедурі закупівлі в тому числі іногородніх учасників, та не надає жодному з них будь-яких переваг. Попередній огляд та проведення уточнюючих замірів дає можливість потенційному виконавцю максимально точно розрахувати свої матеріальні, ресурсні та часові витрати на виконання умов договору та на основі цих розрахунків надати максимально вигідну для обох сторін цінову пропозицію. Замовник у сфері діяльності, що є предметом закупівлі не має певного досвіду та покладається на фаховий підхід Учасника, який врахує всі тонкощі при точному проведенні обмірів, визначення умов встановлення у відповідності до монтажного місця та визначення кількості, видів та типів кріпильних елементів. Для визначення вартості при складанні цінової пропозиції Учасник (або його представник) має здійснити обстеження предмету закупівлі на території об’єкта за участю відповідальної особи від Замовника з метою проведення всіх необхідних контрольних обмірів. За фактом проведення обстеження складається відповідний акт.
Статус вимоги: Відхилено