• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Консультаційні послуги в сфері публічних закупівель

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 933 дні назад

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 400.00 UAH
Період уточнення: 14.02.2023 22:55 - 19.02.2023 00:00
Відповідь надана

щодо кількості послуг

Номер: 6d39c94e302f47be9695419322f63ba6
Дата опублікування: 16.02.2023 13:56
Опис: Шановний замовнику, вами вказується, що предметом закупівлі є 1 послуга та надано технічне завдання. Однак в технічному завдані не конкретизовано скільки і яких послуг передбачається даною закупівлею. Зокрема скільки передбачено закупівель за процедурою відкритих торгів та кількість розімщення звітів, тощо. Ваше формулювання є не коректним і не дає можливості учаснику прорахувати вартість послуг за даною закупівлею. Просимо внести зміни до тендерної документаці, в іншому випадку будемо подавати скаргу до АМКУ.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що в технічній специфікації зазначений перелік необхідних послуг та період протягом якого вони мають надаватись. Так як наразі неможливо передбачити наприклад кількість учасників в закупівлях, то відповідно неможливо і передбачити кількість необхідних детальних аналізів наданих учасниками документів, адже по одному і тому ж предмету закупівлі це може бути як детальний аналіз документів одного учасника який при належній підготовці документів буде визначений переможцем, так і детальний аналіз документів десяти чи більше учасників (наприклад у випадку якщо документи всіх поданих пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації і закупівля оголошується знову декілька разів). Крім цього об’єктивно неможливо точно спрогнозувати кількість процедур закупівель, що мають бути оголошені протягом року, адже закупівля може як завершитись з першого разу, так і може бути оголошена декілька разів через відсутність учасника процедури закупівлі чи відхилення всіх поданих пропозицій. Неможливо спланувати і точну кількість ініційованих переможцями після укладання договорів додаткових угод до договорів про закупівлю чи ініційованих постачальниками розірвань вже укладених договорів, через що виникне необхідність оголошувати нові процедури закупівлі. Відповідно до вищезазначених об'єктивних обставин, сподіваємось на Ваше розуміння саме такого формулювання щодо кількості предмету закупівлі. Проте за необхідності, для розуміння ОРІЄНТОВНИХ обсягів необхідних послуг, пропонуємо Вам проаналізувати минулі періоди закупівельної діяльності замовника (доречніше довоєнні періоди), що знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ при цьому беручи до уваги відмінності від діючої в ті періоди часу та чинній на сьогодні редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а також регулюючих публічні закупівлі постав Кабінету Міністрів України.
Дата відповіді: 19.02.2023 23:32