• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аптечка медична індивідуальна поліцейського

Завершена

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період уточнення: 14.02.2023 17:27 - 11.04.2023 00:00
Відповідь надана

щодо виписки/свідоцтва

Номер: afaf92045ec34ebabf86f9fb8a8c37af
Дата опублікування: 02.03.2023 16:25
Опис: Просимо Замовника усунути наступну невідповідність. У п. 3.3. Додатку 1 до ТД Учасник повинен надати: Завірена учасником копія свідоцтва/ виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичнох осіб-підприємців та громадських фомувань видана не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. Повідомляємо, що Виписка надається підприємству під час його первинної реєстрації та при внесенні підприємством реєстраційних змін в даних (наприклад, зміна адреси тощо). Тому надання цього документу, та ще і який виданий "не раніше дати оприлюднення даної закупівлі" - неможливий. Його ніхто не видає. Для того, щоб переглянути інформацію про підприємство-учасника достатньо надання саме Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичнох осіб-підприємців та громадських фомувань. Тому, просимо вилучити вимогу про надання Виписки, виданої не раніше дати оприлюднення даної закупівлі з Тендерної Документації. Також, Тендерна Документація вже містить вимогу про надання Витягу з ЄДРПОУ. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді: 20.03.2023 11:50
Відповідь надана

Щодо предмету закупівлі

Номер: 810d8c4d507742ed8fdd71a722713558
Дата опублікування: 02.03.2023 13:16
Опис: Добрий день. Шановний Замовник. На прозоро зазначається, що предметом закупівлі є " Аптечка медична індивідуальна поліцейського" і Ви бажаєте придбати їх 80 штук . Але, в Додатку 2 ТД зі змінами - наводите перелік вже двох різних аптечок: 1. Аптечка медична індивідуальна поліцейського, та 2. Аптечка медична автомобільна для підрозділів патрульної поліції. Відповідно, не зрозуміло, що Ви хочете придбати, яку саме аптечку, або по скільки штук обох аптечок треба пропонувати? Поясніть будь ласка. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Для постачання необхідна саме 1. Аптечка медична індивідуальна поліцейського у кількості 80 штук
Дата відповіді: 20.03.2023 11:49
Відповідь надана

Щодо Гемостатичного бинта

Номер: 28c7ef5a05134439a9143f9c202a1bf0
Дата опублікування: 16.02.2023 14:10
Опис: У вимогах до "Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом)" зазначено: Гемостатичним компонентом повинен бути інертний мінерал, не гірше коаліна. Замовник має на увазі - МАТЕРІАЛ? а не мінерал... І хто має визначити, що є кращим ніж каолін, або гіршим.....? Замовнику підійде матеріал хітозан? Хітозан - не гірше каоліна? На фармацевтичному ринку України введений в обіг виріб Засіб для зупинки кровотечі з гемостатичним засобом також, просочений фурагіном,... Одже, конкретизуйте будь ласка, що ви маєте наувазі під "інертним мінералом, не гірше каоліна", і які види просочення можна пропонувати.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.Питання передане на опрацювання відповідальному підрозділу.
Дата відповіді: 20.02.2023 09:54
Відповідь надана

Щодо надпису на аптечці

Номер: b9e07ed318a24ca2bf038591ea3ba58c
Дата опублікування: 16.02.2023 10:18
Опис: Добрий день. У вимогах ТД зазначено: 1.10. Предмет закупівлі, а саме аптечка тактична повинна містити маркування «Управління поліції охорони у ____________ області» у вигляді світловідбиваючої наліпки, яка розташовується на титульній стороні футляру-підсумку. Учасник повинен підтвердити дану інформацію та надати зразок візуалізлізованого виробу у складі тендерної пропозиції. То так і залишати прочерк? У________області? Потім від руки буде надпис? Поясніть будь ласка
Відповідь: Доброго дня. Згідно вимог маркування може бути безпосередньо запвнено при відвантаженні товару або при формуванні партії зазначити в друкованому вигляді. Порядок заповнення маркування не є принциповим і не впливає на процес проведення закупівлі.
Дата відповіді: 20.02.2023 09:52
Відповідь надана

Щодо документів якості на предмет закупівлі

Номер: 8b7289ece9b140b09cd9985e881baa7d
Дата опублікування: 15.02.2023 14:02
Опис: Шановний замовник. У Додатку 2, п. 1.6 зазначено: Відповідно до вимог чинного законодавства України усі товари медичного призначення повинні бути сертифіковані в Україні та повинні бути внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення (надати сертифікат відповідності на предмет закупівлі ). А у тому ж Додатку, п. 1.11: Учасник під час подачі тендерної пропозиції повинен надати документи, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні якісні характеристики предмету закупівлі – аптечка тактична (сертифікати відповідності та/або декларації відповідності) - тобто знову, про предмет закупівлі. Роз'яснітть - в одному пункті надати Сертифікат відповідності, а в другому пункті - сертифікати відповідності та/або декларації відповідності. То ж, пп. 1,6, і 1.11 - стосуються одного і того ж самого: надання документів якості на предмет закупівлі? Адже ще є і п. 1.9 - в якому зазначено: Всі компоненти аптечки тактичної повинні бути введені у обіг на території України та мати відповідні документи (декларації відповідності, сертифікати відповідності, паспорта якості) та надаються Замовнику разом із товаром. - То ж тут - документи надаються з товаром... Дякуємо за роз'яснення.
Відповідь: Доброго дня. Дійсно частина вимог дублюється в декількох пунктах окремо, однак в частині підтвердження певних вимог може бути альтернатива, що стосується інших вимог такої альтернативної можливості не передбачається.
Дата відповіді: 20.02.2023 09:48
Відповідь надана

Декларація відповідності

Номер: 43b7386fee7643c68f4837474d95b07c
Дата опублікування: 15.02.2023 10:39
Опис: Доброго дня. Шановний Замовник, в Додтаку 5 до ТД ви зазначаєте: Відповідно до вимог чинного законодавства України усі товари медичного призначення повинні бути сертифіковані в Україні та повинні бути внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення (надати сертифікат відповідності на предмет закупівлі). Просимо роз'яснити - як учасник має доводити факт присутності виробника в Реєстрі Держлікслужби? Чи замовник самостійно перевіряє наявність виробника в Реєстрі? Деякі замовники просять надати окрему довідку із зазначенням строчки Реєстру, наприклад. Тому просимо роз'яснити цей момент. Адже не всі виробники зареєстровані в цьому Реєстрі. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Замовник самостійно перевіряє на наявність чи відстуність учасника у відкритих реєстрах. В разі відстуності доступу, учасники можуть надати інформацію із зазначенням місця у реєстрі.
Дата відповіді: 20.02.2023 09:20
Відповідь надана

сертифікат відповідності

Номер: 71ad16dfda7a4af28c9e1c03342b7127
Дата опублікування: 15.02.2023 10:34
Опис: Доброго дня. Шановний Замовник, в Додтаку 2 до ТД ви зазначаєте: Відповідно до вимог чинного законодавства України усі товари медичного призначення повинні бути сертифіковані в Україні та повинні бути внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення (надати сертифікат відповідності на предмет закупівлі ). Повідомляємо, що в Україні відмінена обов'язкова сертифікація. Медичні вироби вводяться в обіг, шляхом самодекларування виробником і видання ним Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту №753 (в даному випадку на аптечку). Більш того, цей виробник зі своєю Декларацію ПОВИНЕН бути зареєстрований в Реєстрі Держлікслужби, як ви і зазначили. То ж, ПЕРШЕ питання: Про який сертифікат відповідності іде мова? ЧОМУ саме має відповідати продукція за таким Сертифікатом відповідності: вимогам Технологічного регламенту №753 щодо медичних виробів на предмет закупівлі, вимогам ДСТУ EN ISO 13485:2018, який відповідає за медичні вироби в Україні, або можна надати будь-який сертифікат відповідності? Проте будь-який Сертифікат відповідності не доводить внесення до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення. Більш того, деякі недобросовісні виробники навіть НЕ реєструють продукцію в Держлікслужбі, а просто, склавши Технічні умови на Аптечку беруть в Органах Оцінки Відповідності "документ", що наприклад ця Аптечка відповідає п. 3.3.2 Технічних умов, тоді як, увага, цей пункт технічних умов означає лише ВАГУ аптечки, або колір підсумка - і все. Взяти такий документ легко і просто. А Замовник - не звертає уваги, на що виданий цей Сертифікат, адже бачить "Сертифікат відповідності", і не вникає в суть ПРО ЩО цей документ, і не перевіряє Реєстр Держлікслужби, тощо. Тому, будь ласка, внесіть зміни в ТД і зазначте, що виробник Аптечки має надати Декларацію відповідності (на Аптечку) та Сертифікат якості на Аптечку, адже предметом закупівлі є саме Аптечка. А в Сертифікаті відповідності, видається на стерильні медичні вироби, або на вироби класу безпеки застосування вище І-шого, і вньому зазначається норма, якій відповідає медичний виріб. Такий Сертифікат відповідності може відповідати лише нормам ДСТУ EN ISO 13485:2018, а не наприклад, нормам Технічних умов. Це остання версія ДСТУ, яка відповідає за контроль обігу медичних виробів, а не невідомим Технічним умовам, чи ще чомусь незрозумілому. Наприклад в тендері UA-2022-12-08-020443-a - Замовник вніс зміни, вочевидь погодившись з наявною помилкою у формулюванні власних вимог. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.Питання передане на опрацювання відповідальному підрозділу.
Дата відповіді: 20.02.2023 09:17