• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аптечка медична індивідуальна поліцейського

Завершена

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2023 17:27 - 11.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні та незаконні вимоги ТД

Номер: cc53004db4654e45915f8ca40e1635ad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-014341-a.a6
Назва: Скарга на дискримінаційні та незаконні вимоги ТД
Скарга:
Ознайомившись з тендерною документацією, ТОВ "Фарммедальянс" (далі - Скаржник) виявив в ній незаконні, непрозорі, та дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, як потенційного учасника. Деталі - у наведеній Скарзі.
Дата розгляду скарги: 27.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.02.2023 14:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.03.2023 12:51
Дата виконання рішення Замовником: 01.03.2023 18:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін до тендерної документації
Автор: ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", STANDARD.FMA@UKR.NET 380953124585 STANDARD.FMA@UKR.NET http://www.aptechki.in.ua
Вимога
Вирішена

Щодо оклюзійної пов'язки

Номер: 66aab3331e4e4486b044c833312b9512
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-014341-a.b5
Назва: Щодо оклюзійної пов'язки
Вимога:
У вимогах до виробу: Оклюзійна торакальна пов’язка (наліпка) з клапаном (або без клапана) (на гелевій основі) зазначено: Для компактного розміщення у складі аптечки, розмір упаковки оклюзійних наліпок повинен складати не більше ніж 16 х 10,5 см. Інформаємо, що оклюзійна пов'язка автоматично повинна входити у підсумок, і не важливо, якого розміру її пакування, якщо вона, повторимось - автоматично входить до складу аптечки. Вона пласка і не займає багато місця, навпаки, коли ж вона зігнута - то вона стає товстою у підсумку. Але ж і це також не важливо, через те, що пов'язка автоматично має бути в аптечці. Проте, такими вимогами Ви звужуєте коло виробників товарів, і бажає отримати товар від певних учасників та виробників, що порушує принципи рівного, прозорого. недискримінаційного ставлення до учасників. Адже, якщо хтось запропонує пласку, а не зігнуту оклюзійку, та в пакуванні іншого розміру, ніж зазначив Замовник (що ніяк не впливає на якісні характеристики виробу) - це буде приводом для відхилення пропозиції? Такі вимоги ніде не регламентуються. Вимагаєму усунути вимогу про розмір упаковки оклюзінйної пов'язки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На виконання вимоги, внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо Лейкопластиру з антисептичним розчином

Номер: 4cf01ecab8a243878bb15acb7335427a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-014341-a.b4
Назва: щодо Лейкопластиру з антисептичним розчином
Вимога:
У Додатку №2 - Технічна специфікація, зазначено, що Лейкопластир бактерицидний медичний завдовжки 6 м, завширшки не менше 10 см повинен бути просочений антисептичним розчином. На даний час в Україні відсутній пластир, з антисептичним просоченням. Є безліч виробників, які пропонують Лейкопластир даного розміру, проте без просочення. Метою лейкопластиря є захист рани від забруднення, ушкодження, та він власне є перев'язувальним засобом, а не антисептичним. До того ж, в Наказі 396, на який посилається Замовник, де зазначено склад аптечки написано лише: Лейкопластир бактерицидний медичний розміром не менше 6 х 10 см. То ж, навіть ні про тканинну, або неткану основу, ані про просочення мова там не іде. Даний опис взятий "з бажань замовника та з невідомих описів", а не створений згідно з законодавчими вимогами. Вимагаємо усунути вимогу про те, що лейкопластир має бути просочений антисептичним розчином.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На виконання вимоги, внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ

Номер: e251492e040940b1ba8018dd13d9ffcd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-014341-a.b3
Назва: ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ
Вимога:
Вимагаємо усунути наступну невідповідність. У п. 3.3. Додатку 1 до ТД Учасник повинен надаи: Завірена учасником копія свідоцтва/ виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичнох осіб-підприємців та громадських фомувань видана не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. Повідомляємо, що Виписка надається підприємству під час його первинної реєстрації та при внесенні підприємством реєстраційних змін в даних (наприклад, зміна адреси тощо). Тому надання цього документу, та ще і який виданий "не раніше дати оприлюднення даної закупівлі" - неможливий. Його ніхто не видає. Для того, щоб переглянути інформацію про підприємство-учасника достатньо надання саме Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичнох осіб-підприємців та громадських фомувань. Тому, вимагаємо вилучити вимогу про надання Виписки, виданої не раніше дати оприлюднення даної закупівлі з Тендерної Документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо надання документів якості

Номер: ce38480410be4fabbc13792088ef85b6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-014341-a.c2
Назва: Щодо надання документів якості
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та зобов'язати Учасників надавати (завантажувати) документи якості на компоненти аптечки, а саме на медичні вироби - безпосередньо на електронний майданчик, разом з пропозицією. Адже Замовник вимагає наступне: Всі компоненти аптечки тактичної повинні бути введені у обіг на території України та мати відповідні документи (декларації відповідності, сертифікати відповідності, паспорта якості) та надаються Замовнику разом із товаром. Аптечка містить такі складові, які повинні в Україні проходити контроль із залученням Органів Оцінки Відповідності (ООВ) і доводити належну їх якість. Це ж стерильні вироби, перев'язувальні матеріали, тощо які мають за мету зупиняти кровотечу, контактують з кров'ю, ранами.... То як можна перевірити якість товару та належне вевдення його в обіг, визначати переможця, якщо не запитувати документи на вкладення саме на етапі подання пропозиції? Безліч контрабандних товарів вільно ввозяться на територію України без жодного контролю. Тому вимагаємо внести зміни в ТД і встановити вимоги до Учасника - надавати Сертифікати відповідності вимогам Технічного Регламенту №753 на стерильну продукцію І, ІІа, ІІб, ІІІ класу безпеки застосування, а також Декларації про відповідність та сертифікати якості згідно з чинним законодавством. Адже законодавство про публічні закупівлі встановлює принципи здійснення закупівель, серед яких відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Якщо не запитувати документи на вкладення - інші учасники не можуть прозоро та відкрито бачити (власне, і Замовник також) - що закуповується, що вкладається, чи пройла продукція контроль, тощо. То ж, вимагаємо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Покладання на потенційних учасників додаткових вимог може звужувати коло учасників. Разом тим, питання законності чи незаконності ввезення через митний кордон товарів виходить за межі компетенції замовника, тому вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо закупівлі аптечки, яка не відповідає законодавчим вимогам

Номер: 16772ba01dd943bab89c18bf37a31613
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-014341-a.c1
Назва: Щодо закупівлі аптечки, яка не відповідає законодавчим вимогам
Вимога:
Відповідно до наказу МВС №396 від 20.05.2016 року "Про затвердження норм належності медичного забезпечення для підрозділів Національної поліції України" (зі змінами) - чітко визначено склад Аптечки медичної індивідуальної поліцейського. Переглянути можна за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0796-16#n17. Замовник зазначає, що бажає придбати саме Аптечку медичну індивідуальну поліцейського. Проте, нехтує законодавчими нормами, та встановлює свій власний склад Аптечки, де також зазначає опис товару, який не підтверджується офіційними джерелами. Зокрема: 1. Джгут турнікет - повинен бути сертифікований на території України та введений у обіг на території України. Повідомляємо, що Джгут-турнікет не підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. На Джгут, як на медичний виріб 1 класу безпеки застосування згідно з Технологічним регламентом №753 від 02.10.20013 року - виробник видає Декларацію відповідності та Сертифікат якості. Вимагаємо видалити вимогу про Сертифікацію джгута з тендерної документації. 2. Перев’язувальний компресійний бинт для тампонади - відсутній в Наказі №396. Вимагаємо видалити його зі складу аптечки. Захисна накладка (щиток) на око - відсутній в Наказі 396 - вимагаємо видалити його з аптечки. Джерело світла - відсутній в Наказі №396. Вимагаємо видалити його зі складу аптечки. Ябо надати чіткі державні норми, накази, протоколи, тощо якими встановлена обов'язкова наявність цього бинта. Також, на підставі того, що Замовник сам встановлює вимогу до учасника: Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо) - повідомляємо, що аптечка за таким складом - не відповідає ДСТУ, Державним наказам тощо. Особливо коли береться офіційна назва аптечки, склад якої встановлений і врегульований Наказом 396, і не має ніяких поправок про те, що в ній можна щось змінювати - Замовник не може робити що хоче, і встановлювати вимоги, які не встановлені Державними нормами. Вимагаємо привести склад Аптечку медичну індивідуальну поліцейськогоу відповідність з Наказом 396,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник самостійно визначає технічні, якісні та кількісні характеристики згідно наявної потреби. В разі якщо певні вимоги не передбачені законодавством, учасники мають право надати роз'яснення щодо не надання таких документів. Разом з тим, наказ №396 є підзаконним нормативним актом, що містить перелік мінімальних вимог для наповнення аптечок, який приймався в інших обставинах. Враховуючи ситуацію в країні, а саме військовий стан та необхідність стримування військової агресії рф, які відбуваються і силами Національної поліції, прийнято рішення щодо наповнення необхідними матеріалами аптечки.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на відміну відкритих торгів

Номер: a97a4c55fb86404ba2cfe4076d5150f0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-014341-a.b7
Назва: Скарга на відміну відкритих торгів
Скарга:
Скарга щодо відміни відкритих торгів з особливостями, з підстав, зазначених в пп.2 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178
Дата розгляду скарги: 16.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.03.2023 16:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.03.2023 09:57
Дата виконання рішення Замовником: 21.03.2023 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №3283-р/пк-пз від 16.03.2023 порушення усунуте, рішення скасовано
Автор: ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", STANDARD.FMA@UKR.NET 380953124585 STANDARD.FMA@UKR.NET http://www.aptechki.in.ua