• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Підіймально-транспортувальне обладнання (грейфери)

грейфери

Завершена

17 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 17 400.00 UAH
Період уточнення: 08.11.2017 13:39 - 02.12.2017 09:30
Відповідь надана

Щодо тендерної документації

Номер: 6fdc1e2074dd48c3b375278e761878c6
Дата опублікування: 01.12.2017 09:20
Опис: Запитання 1: Чи передбачається етап «Прекваліфікація» у процедурі закупівлі? У тендерній документації, розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції» п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», зазначено, що Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону; Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону; Критерії оцінки до даної тендерної документації зазначені у Додатку2.». А у «Додатку 2» зазначено: «КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИКА ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, 1. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна предмету закупівлі.» Тобто «Прекваліфікації» не передбачається. Просимо надати роз´яснення, чи планується «Прекваліфікація»? Та, якщо планується, внести відповідні зміни до Тендерної документації, додавши необхідні пункти з роз´ясненням, як саме буде проходити «Прекваліфікація», у який термін, і т.п. Запитання 2: у п.5.3 Додатку 3 «Проект договору… (про закупівлю товарів)», та у п.2.4. Додатку 4 «Технічні вимоги» зазначено: «Загальне наплавлення робочої частини ріжучих кромок товщиною 3мм повинно бути виконано дротом АН-122». Але ріжучі кромки (і самі ножі) потрібно виготовити з HARDOX-500 (або аналогу). Кваліфіковані фахівці зазначають, що «Высокие прочностные характеристики сталей HARDOX (и аналогов) достигаются за счет процессов специфической термообработки сталей (термоулучшения после прокатки). Термоулучшение приводит к формированию особой микроструктуры сталей (молекулярно-кристаллической решетки) с повышенными прочностными показателями. При сварке и наплавке сталей HARDOX (и аналогов), в зоне термического влияния (нагрева от сварки, резки, наплавки и т.п.) температура HARDOX-а превысит температуру рекристаллизации, и прочностные характеристики стали HARDOX (и аналогов), достигнутые термоулучшением, будут утрачены. Т.е. применение поверхностной наплавки на режущей кромке ножа (особенно толщиной 3мм) приведет к кардинальному ухудшению свойств HARDOX-а (и аналогов), что абсолютно нецелесообразно и недопустимо.» Тобто, одночасне застосування «наплавлення» і HARDOX-у є взаємовиключними вимогами – або «наплавлення», або HARDOX. Просимо надати пояснення – що саме потрібно зробити, та внести відповідні зміни у тендерну документацію. Запитання 3: у зв´язку з тим, що придбання в Україні прокату зі сталі S355 K2 є проблематичним (сталь імпортна, великі строки постачання), просимо вказати, який з матеріалів вітчизняного виробництва, на Вашу думку, є найбільш відповідним еквівалентом: - 17Г1С; - 09Г2С; - 10ХСНД. Ще, просимо підтвердити відповідність (еквівалентність) між закордонною Сталлю 42CRMo4V та сталлю вітчизняного виробництва 40ХН2МА . Запитання 4: у п.5.1. Додатку 3 «Проект договору… (про закупівлю товарів)» вказано, що «Товар, що поставляється повинен бути новим, 2016-2017 року випуску,…» (те саме зазначено у Додатку 4 «Технічні вимоги»). Але, виходячи з умов та строків процедури проведення цього тендеру, укладення Договору з визнаним переможцем буде проходити не раніше 29.01.2018р. Тому, виготовлення грейферів можливе після укладання договору, тобто вже у 2018р. Виходячи з цього, для обов´язкового дотримання умов конкуренції, просимо внести відповідні зміни у п.5.1 «Проекту договору..» (та у Додаток 4 «Технічні вимоги») і зазначити «новим 2017-2018 року випуску», або просто «новим». Запитання 5: у п.4.1. Додатку 3 «Проект договору… (про закупівлю товарів)» вказано, що «Постачальник поставляє Покупцю Товар протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту надання Постачальнику письмової рознарядки від Покупця на поставку конкретної партії Товару». Але, технологічно обґрунтований термін виробництва навіть одного грейферу подібної конструкції становить не менше, ніж 50 календарних днів, а технологічно обґрунтований термін виробництва (і постачання) одразу декількох одиниць становитиме не менше ніж 85-90 календарних днів. Виходячи з цього, для обов´язкового дотримання умов конкуренції, просимо внести відповідні зміни у п.4.1 «Проекту договору..» і зазначити термін виконання – «..не більше 90 (дев´яносто) календарних днів з моменту надання Постачальнику письмової рознарядки від Покупця на поставку конкретної партії Товару …». Запитання 6: у п.10.1. Додатку 3 «Проект договору… (про закупівлю товарів)» вказано: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє по 01.03.2018….». Як вже зазначено у «Запитанні 4», підписання Договору з переможцем не може відбутися раніше 29.01.2018р. Тобто, після підписання договору та отримання заявки від Покупця, виробник-постачальник має лише 30 календарних днів на виробництво та перевезення великої кількості (більше ніж 100 тон загальною масою) - 12 од. - великогабаритних та негабаритних Грейферів. Грейфери, що задовольняють цим «Технічним вимогам», є унікальними, їх виготовляють тільки під попереднє замовлення. Виходячи з цього, для обов´язкового дотримання умов конкуренції та рівних партнерських умов ведення бізнесу, просимо внести відповідні зміни у п.10.1. «Проекту договору..» і зазначити строк дії Договору – не менше ніж до 05.05.2018р.
Відповідь: Щодо першого запитання: Документація Замовника оформлена в чіткій відповідності до вимог Закону "Про публічні закупівлі". Щодо другого запитання: Просимо дотримуватись вимог Замовника тендерної документації, де є чітко прописані вимоги щодо умов поставки, оплати, рознарядки, строків дії договору, вимог якості та інше. Повідомляємо, що зміни не будуть внесені в тендерну документацію так як вимоги прописані згідно потреби Замовника, а не рекомендацій Постачальників. А також хочемо зазначити, що усі вимоги Замовника щодо виготовлення товару викладені у технічних вимогах тендерної документації, згідно якої Учасник потрібен дотримуватись заявлених характеристик.
Дата відповіді: 01.12.2017 16:32
Відповідь надана

Щодо додаткових вимог

Номер: 20ba2c89fc6f4d718af217fd6e3fdb68
Дата опублікування: 28.11.2017 16:29
Опис: Добрий день! 1. Щодо додаткових вимог. Звертаємо увагу на те, що 24.11.2017 Замовником (ДП МТП «Южний») внесені зміни до тендерної документації, а саме, встановлені додаткові вимоги в Додатку 4: Письмове підтвердження взаємовідносин Постачальника товару з виробником товару; - Сертифікати ISO 9001 виробника товару; - Зразок паспорта, на кожну позицію товару; - Гарантійний лист від виробника товару; - Зразок сертифікату згідно EN102043.1 від виробника металу HARDOX 400 та HARDOX 500. Слід зауважити, що встановлення вимоги про надання від виробника металу HARDOX 400 та HARDOX 500 сертифікату згідно EN102043.1 є дискримінаційною, оскільки в тендерній документації в пункті 2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено що «У разі будь-якого посилання у документації Замовника та додатках до неї на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»». Таким чином, учасники можуть запропонувати еквівалент металу HARDOX 400 та HARDOX 500 з технічними характеристиками не гіршими, ніж встановлені Замовником. Виходячи з вищенаведеного, стає незрозумілою встановлення вимоги надання зразка сертифікату згідно EN102043.1 від виробника металу HARDOX 400 та HARDOX 500. 2. Щодо виконання умов договору. Розділом 3 Проекту договору передбачено, що розрахунки за поставлений Товар здійснюються наступним чином: Покупець здійснює попередню оплату Постачальнику у розмірі 50% ціни Договору протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання виставленого Постачальником рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переводу коштів на рахунок Постачальника. Покупець здійснює оплату решти ціни Договору по факту поставки конкретної партії Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання виставленого Постачальником рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переводу коштів на рахунок Постачальника. Розділом 4 встановлено, що Постачальник поставляє Покупцю Товар протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту надання Постачальнику письмової рознарядки від Покупця на поставку конкретної партії Товару. Постачальник несе ризик пошкодження або знищення Товару до моменту передачі його Покупцеві. Рознарядка Покупця на поставку Товару надсилається Постачальнику засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою. Пунктами 10.1., 10.2. передбачене наступне «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє по 01.03.2018, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». «10.2 Відповідальність Постачальника за дотримання строків по своїх зобов'язаннях за Договором настає з дати укладання Договору.». З метою недопущення порушень та неоднакового тлумачення вимог проекту договору, просимо внести зміни, виклавши вимоги таким чином, щоб була зрозумілою послідовність юридичних фактів, а саме: - В який строк Постачальник виставляє рахунок (після укладення договору, або після отримання рознарядки)?; - В який строк Покупець надає Постачальнику рознарядку (після укладення договору, або до/після отримання рахунку)?
Відповідь: Ви маєте можливість запропонувати еквіваленти, що відповідають технічним вимогам Замовника, це прописано в тендерній документації Замовника на посилання еквіваленту, та надати документацію еквівалента, що відповідає матеріалу HARDOX 400, HARDOX 500 Додатково Вам повідомляємо, що Замовник прописує матеріал HARDOX 400, HARDOX 500 тому що вона не одноразово перевершила усі еквіваленти, що були в експлуатації раніше. Та у зв’язку з тим, що наше підприємство багато років експлуатує грейфери, ножі щелеп яких виготовлені із матеріалу HARDOX 400, HARDOX 500, де наша ремонтна база повністю адаптована для виконання ремонту грейферів з цього матеріалу (технології, зварювальні матеріали та прокат, які гарантовано з’єднуються між собою). У разі виходу з ладу грейферів з еквівалентних матеріалів, наше підприємство повинно буде понести додаткові витрати, пов’язаних з закупівлею необхідних для ремонту матеріалів. Стосовно вимог оплати, надання рознарядки, поставки товару, повідомляємо, що умови були зазначенні згідно вимог Замовника, що відповідає тендерній документації та закону про публічні закупівлі та не має ознак порушень. Також хочемо зазначити, що згідно тендерної документації, спочатку постачальником надається рахунок для попередньої оплати товару, а потім Замовник може надавати рознарядку на поставку товару.
Дата відповіді: 01.12.2017 08:23