• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2023 рік: Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч (окремими ділянками), Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка”, Р-82 Сосниця – Короп –/М-02/, Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ (окремими ділянками), Р-83-01 Під’їзд до смт Березна, Р-83-02 Під’їзд до с. Бреч, T-25-03 Вільне – Кролевець, Т-25-17 Короп – Нехаївка – Шабалинів, Т-25-18 Контрольно-пропускний пункт “Хрінівка” – Сновськ, Т-25-19 Холми – Авдіївка – Оболоння, Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка – /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-32 Корюківка – Матвіївка – Сосниця, Т-25-34 Корюківка – Синявка – Блистова – Мена, Т-25-36 Корюківка – Сахутівка – Мена, Т-25-39 /Н-27/ – Покошичі – Мезин – Курилівка, Т-25-42 Мена – Макошине, Т-25-43 Мена – санаторій “Остреч”, Т-25-44 Березна – Миколаївка, Т-25-48 Сновськ – Єліне, Т-25-50 /Н-27/ – Орлівка, Т-25-60 Придеснянське – Вишеньки)

Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою.

Завершена

478 496 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 784 960.00 UAH
Період уточнення: 13.02.2023 14:20 - 19.02.2023 00:00
Відповідь надана

Розрахунок ДЦ

Номер: 94d011b569be49e48fc9d4caff43f3b5
Дата опублікування: 17.02.2023 13:05
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до пункту 1 Розділу 5 ТД «Договірна ціна (ціна тендерної пропозиції) визначається, як тверда та розраховується з використанням укрупнених показників вартості робіт,(згідно наказу № 273 від 02.05.2022 р. Міністерства Інфраструктури України «Про затвердження Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» та МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування), обсяги та види яких передбачені Технічним завданням (Додаток № 4 до цієї тендерної документації).» Згідно Додатку 4 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НАДАНО В ОКРЕМОМУ(ИХ) ФАЙЛІ(АХ): Додаток 4. ТЗ ЕУ Н27 на 2023, Додаток 4.1. Обсяги_ Н27 на 2023 Зміна 1, Додаток 4.2. ВOQ Н27 2023. Додаток 4.2. ВOQ Н27 2023 не відповідає МЕТОДИЦІ, оскільки не містить УКРУПНЕНИХ ПОКАЗНИКІВ, та, на нашу думку, є додатковим ознайомлювальний матеріал, тому ми готуємо Розрахунок Договірної ціни на підставі Додатку 4.1. Якщо вищенаведена інформація є достовірною і сприйнята нами вірно, просимо надати чітку відповідь для неухильного виконання вимоги ТД. Дякуємо заздалегідь.
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до пункту 1 Розділу 5 ТД «Договірна ціна (ціна тендерної пропозиції) визначається, як тверда та розраховується з використанням укрупнених показників вартості робіт,(згідно наказу № 273 від 02.05.2022 р. Міністерства Інфраструктури України «Про затвердження Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» та МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування), обсяги та види яких передбачені Технічним завданням (Додаток № 4 до цієї тендерної документації).» Згідно Додатку 4 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НАДАНО В ОКРЕМОМУ(ИХ) ФАЙЛІ(АХ): Додаток 4. ТЗ ЕУ Н27 на 2023, Додаток 4.1. Обсяги_ Н27 на 2023 Зміна 1, Додаток 4.2. ВOQ Н27 2023. Додаток 4.2. ВOQ Н27 2023. Додаток 4.2. ВOQ Н27 наданий згідно п. 6.2 МЕТОДИКИ, обсяги робіт згідно яких розраховується Договірна ціна надані в Додатку 4.1. Обсяги_ Н27 на 2023 Зміна 1.
Дата відповіді: 20.02.2023 08:47
Відповідь надана

ISO

Номер: fa04dd802cc14c05b179efa051c5f350
Дата опублікування: 17.02.2023 12:18
Опис: Шановний Замовник, просимо Вас видалити вимогу ТД щодо підтвердження акредитації органу сертифікаціїї в НААУ, а саме, "Компетентність органу який проводив сертифікацію вищевказаних систем управління учасника має бути підтверджена Національним агентством з акредитації України. На підтвердження надати відповідний документ, в якому вказано сферу акредитації."
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше питання. Повідомляємо , що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 17.02.2023 15:45
Відповідь надана

ISO

Номер: 31d5f2305157459da66f3546121525d5
Дата опублікування: 16.02.2023 16:13
Опис: Просимо Замовника пояснити чим обумовлена вимога щодо підтвердження компетентності органу який проводив сертифікацію систем у сфері управління якістю, екологічним нормам та іншим стандартам учасника саме Національним агентством з акредитації України. Відповідно до статті 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" - основним принципом діяльності з акредитації є принцип добровільності акредитації, згідно з яким орган з оцінки відповідності сам обирає види діяльності, за якими він хоче здійснити акредитацію. Чим відрізняються сертифікати ISO учасника-резидента N, які видані НААУ (документи саме цього учасника дуже легко знайти в електронній системі закупівель, які, до речі, оформлені зовсім нещодавно) від наданих, наприклад, учасником-нерезидентом міжнародними органами сертифікації TÜV Thüringen e.V., GAS тощо?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше питання. Повідомляємо , що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 17.02.2023 15:43