• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2023 рік: Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч (окремими ділянками), Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка”, Р-82 Сосниця – Короп –/М-02/, Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ (окремими ділянками), Р-83-01 Під’їзд до смт Березна, Р-83-02 Під’їзд до с. Бреч, T-25-03 Вільне – Кролевець, Т-25-17 Короп – Нехаївка – Шабалинів, Т-25-18 Контрольно-пропускний пункт “Хрінівка” – Сновськ, Т-25-19 Холми – Авдіївка – Оболоння, Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка – /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-32 Корюківка – Матвіївка – Сосниця, Т-25-34 Корюківка – Синявка – Блистова – Мена, Т-25-36 Корюківка – Сахутівка – Мена, Т-25-39 /Н-27/ – Покошичі – Мезин – Курилівка, Т-25-42 Мена – Макошине, Т-25-43 Мена – санаторій “Остреч”, Т-25-44 Березна – Миколаївка, Т-25-48 Сновськ – Єліне, Т-25-50 /Н-27/ – Орлівка, Т-25-60 Придеснянське – Вишеньки)

Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою.

Завершена

478 496 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 784 960.00 UAH
Номер: d9fbbb4859664e1a949a0c1836969901
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-19-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.05.2023 13:41 - 10.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.05.2023 № 137 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2023-02-13-009836-a 13.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України установлено порушення абзацу другого частини 22 статті 18 Закону. За результатами аналізу питання розгляду відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору вимогам законодавства – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону та Особливостям, стану виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ), своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної документації, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Чернігівській області (Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області) (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.02.2023 № 81 (зі змінами від 14.02.2023 № 84 та від 17.02.2023 № 95), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення Колегії АМКУ від 15.03.2023 № 3209-р/пк-пз, від 04.04.2023 № 4217--р/пк-пз, вимоги про усунення невідповідностей, оприлюднена в електронній системі закупівель 27.03.2023, протокольні рішення уповноваженої особи від 28.02.2023 № 107, від 20.03.2023 № 121, від 14.04.2023 № 144, від 27.04.2023 № 152, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» (далі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП»), повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2023, договір від 03.04.2023 № 23077 на суму 425 900 000,00 грн., додаткові угоди до Договору про закупівлю послуг від 27.04.2023 № 23087, від 27.04.2023 № 1, від 08.05.2023 №2, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 24.05.2023. За результатом моніторингу установлено, що в Рішенні АМКУ від 04.04.2023 № 4217-р/пк-пз, в тому числі зазначено, що у складі пропозиції переможця - ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» відсутнє свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Спеціалізований вантажний самоскид SCANIA Р380 СХМ 803142, дата реєстрації 21.06.2018 та відсутній наказ про прийом на роботу (переведення) Пастушенко Валентини Семенівни. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши наведені невідповідності та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев`ятої статті 26 Закону. Відповідно до Рішення АМКУ, Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до абзацу другого частини 22 статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження». Так, відповідно до інформації, що міститься в електронній системі закупівлі Замовником не було оскаржено до суду Рішення АМКУ. Разом із тим, Замовник в електронній системі закупівель розмістив коментар щодо усунення порушення: згідно протокольного рішення Уповноваженої особи із закупівель від 11.04.2023 року № 142 скасувати рішення про визначення ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» переможцем процедури закупівлі та вдруге оприлюднив учаснику ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» повідомлення з вимогою про усунення невідповідності виявленої в інформації та документах, і протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.04.2023 № 144 повторно визначив ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» переможцем процедури закупівлі, що не відповідає зобов’язанню встановленому в Рішенні АМКУ та фактично призводить до його невиконання, чим порушено абзац другий частини 22 статті 18 Закону. Крім того, відповідно до абзацу третього пункту 40 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов`язаних з виконанням рішення органу оскарження. Оскільки в Рішенні АМКУ зобов`язанням було скасувати рішення про визначення ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» переможцем процедури закупівлі, то повторно оприлюднена Замовником вимога про усунення невідповідностей в частині надання ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Спеціалізований вантажний самоскид SCANIA Р380 СХМ 803142, дата реєстрації 21.06.2018, довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою таблиці 1.1 Додатку 1 тендерної документації, наказу про прийом на роботу (переведення) Пастушенко Валентини Семенівни не пов’язане з виконанням рішення органу оскарження та порушує абзац третій пункту 40 Особливостей. Таким чином, ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» у своїй тендерній пропозиції не підтвердив відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, згідно Додатку 1 тендерної документації, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до пункту 3 особливостей Замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним Договір про закупівлю послуг від 27.04.2023 № 23087.
Період усунення порушень: 13.06.2023 18:54 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2023 18:54

Оскарження висновку в суді

Опис: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області звернулась до суду з позовом про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації: 06.11.2023 10:52
Дата відкриття провадження: 03.11.2023 00:00
Номер відкриття провадження: №320/39686/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Державною аудиторською службою України 13.06.2023 року висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2023 рік: Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч (окремими ділянками), Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка”, Р-82 Сосниця – Короп –/М-02/, Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ (окремими ділянками), Р-83-01 Під’їзд до смт Березна, Р-83-02 Під’їзд до с. Бреч, T-25-03 Вільне – Кролевець, Т-25-17 Короп – Нехаївка – Шабалинів, Т-25-18 Контрольно-пропускний пункт “Хрінівка” – Сновськ, Т-25-19 Холми – Авдіївка – Оболоння, Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка – /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-32 Корюківка – Матвіївка – Сосниця, Т-25-34 Корюківка – Синявка – Блистова – Мена, Т-25-36 Корюківка – Сахутівка – Мена, Т-25-39 /Н-27/ – Покошичі – Мезин – Курилівка, Т-25-42 Мена – Макошине, Т-25-43 Мена – санаторій “Остреч”, Т-25-44 Березна – Миколаївка, Т-25-48 Сновськ – Єліне, Т-25-50 /Н-27/ – Орлівка, Т-25-60 Придеснянське – Вишеньки (надалі Висновок), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-13-009836-а, очікуваною вартістю 478 496 000,00 грн, відповідно до якого були встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та зобов’язано Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (надалі –Замовника) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, надає наступне заперечення. Замовник не погоджується з інформацією про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, наведених у висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-13-009836-a від 13.06.2023, та з огляду на це надає наступні заперечення до вказаного висновку. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2023 № 4217-р/пк-пз (далі – рішення колегії) зобов’язано замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» переможцем за процедурою закупівлі. Так, рішенням уповноваженої особи із закупівель замовника від 11.04.2023 № 142 скасовано рішення уповноваженої особи із закупівель від 20.03.2023 № 121 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» переможцем за процедурою закупівлі UA-2023-02-13-009836-a. Вказані дії замовника в повній мірі відповідають зобов’язанням, вказаним у рішенні колегії, та які є обов’язковими для виконання замовником відповідно до частини 21 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). З метою недопущення порушень вимог Закону та відповідно до інформації викладеної у рішенні колегії щодо порушення вимоги пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини дев'ятої статті 26 Закону, в частині розміщення повідомлення учаснику в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі, замовником опубліковано вимогу про усунення невідповідностей учаснику товариству з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» від 12.04.2023. За результатом усунення порушень учасником, інформація про які була вказана у рішенні колегії, замовником прийнято рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» переможцем процедури закупівлі (протокол уповноваженої особи із закупівель від 14.04.2023 №144). Ураховуючи наведене, інформація про порушення викладена у пункті 2 «Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства» розділу ІІ «Констатуюча частина» висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-13-009836-a від 13.06.2023 є помилковою та такою, що не відповідає дійсності, у тому числі щодо порушення замовником вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Враховуючи вищевикладене, Служба відновлення має намір оскаржити вищевказаний Висновок до Київського окружного адміністративного суду, як того вимагає п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 19.06.2023 14:57

Запити/Пояснення