• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, (послуги з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів, 4 лота)

Завершена

2 510 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Період уточнення: 22.11.2017 16:44 - 03.12.2017 16:49
Відповідь надана

Стосовно вимог

Номер: f5fef06bc03c4ed0b4042b3e6bacf921
Дата опублікування: 02.12.2017 20:08
Опис: Уважно дослідивши Тендерну документацію, нами встановлено наступне: 1. В Лоті 2 в частині «технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» прописані вимоги , а саме: п.3 вимог до предмета закупівлі - Учасник повинен надати копію дилерського договору з ПрАТ "РЕНО Україна" на право післяпродажного обслуговування автомобілів. Така вимога Замовника обмежує конкуренцію серед учасників, які, згідно із законодавством, мають право брати участь процедурі закупівлі. Ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко вказує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаючи вищезазначений Договір Замовник передбачає, що учасником процедури закупівлі повинен бути дилер. Але ,так як ,закупівля здійснюється за державні кошти, а у дилерів ціни значно вищі ніж у СТО, які не мають вказаного статусу ця вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до інших Учасників, які, в свою чергу, можуть надавати послуги за більш низькі ціни, при належній якості, що призведе до значної економії державних коштів. Чи не є це упередженим ставленням та вимогою, що дискримінує інших учасників, знищує добросовісну конкуренцію і є приводом подання скарги до Уповноваженого органу та Антимонопольного комітету? Внесення в тендерну документацію вимог, що обмежують права одних учасників, щодо участі у процедурі закупівлі порівняно з іншими учасниками є дискримінаційними, а відтак порушують норми ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». З огляду на вищевикладене, та керуючись ст. 18, 22, 23 ЗУ «Публічні закупівлі» просимо: 1. взяти до уваги інформацію, викладену в цьому Зверненні. 2. усунути виявлені в тендерній документації порушення.
Відповідь: При підготовці інформації в частині «технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» автомобілі згруповано з максимально можливим розподілом за модельним (аналогічним) рядом та їх кількістю. Даний розподіл проведено з метою закупівлі відповідної якості послуг, передбачених заводом – виробником. Крім того, такий підхід дозволить максимально систематизувати кількість договорів (виконавців) щодо закупівлі вищезазначених послуг. З метою мінімізації ризиків щодо закупівлі вищезазначених послуг відповідної якості (передбачених заводом – виробником) при підготовці необхідної інформації в частині «технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» фахівцями технічного департаменту проведено дослідження наявності спеціалізованих станцій технічного обслуговування автомобілів марки Renault в м. Києві (далі – СТО). За результатами дослідження кількість таких СТО у м. Києві – не менше 5 (з відповідною акредитацією на ринку). Зважаючи на специфіку роботи структурних підрозділів Замовника та наявність легкових автомобілів марки Renault у даній закупівлі по лоту 2 (складають 100 % загальної кількості автомобілів цієї марки на підприємстві), з метою скорочення строків простою автомобілів під час проведення ремонту і технічного обслуговування, фахівцями технічного департаменту було встановлено вимогу до Учасника, а саме: «3. Учасник повинен надати копію Дилерського Договору з ПрАТ «РЕНО УКРАЇНА» на право після продажного обслуговування легкових автомобілів марки Renault». Крім того повідомляємо, що закупівля вищезазначених послуг здійснюється за власні кошти підприємства. Таким чином, вважаємо що Замовником не порушуються вимоги ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та забезпечено принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
Дата відповіді: 06.12.2017 10:02