-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікно внутрішнє металопластикове – 44221100-6, двері внутрішні металопластикові одинарні з верхньою та боковою перегородками – 44221200-7)
Кількість товару: вікно внутрішнє металопластикове 1 – 2 шт; двері внутрішні металопластикові одинарні з верхньою та боковою перегородками – 1 шт; вікно внутрішнє металопластикове 2 – 3 шт. Загальна очікувана вартість закупівлі – 85 000,00 грн (Вісімдесят п’ять тисяч грн 00 коп) з ПДВ. Місце постачання товару: Першотравневий проспект, 24, м. Полтава, 36011. Термін постачання товару: протягом 1 дня з моменту підписання договору. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100%
Завершена
85 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
Період уточнення:
09.02.2023 19:02 - 22.02.2023 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
2c86ba8fb03b43b399b0e1a4d4c4def1
Дата опублікування:
21.02.2023 14:31
Опис:
Доброго дня! Чи буде відхилена пропозиція Учасника підписана УЕП ? Постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2022 № 617 затверджено зміни, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашого питання від 21 лютого 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
Відповідно до пп. 2 п. 2 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» від 17.03.2022 № 300 (зі змінами), на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток.
Згідно з п. 25 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований сертифікат відкритого ключа - сертифікат відкритого ключа, який видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, засвідчувальним центром або центральним засвідчувальним органом і відповідає вимогам цього Закону.
Отже, в постанові від 17.03.2022 № 300 йдеться про можливість використання електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (без дотримання додаткових вимог, що ставляться лише для КЕП) замість КЕП.
Відповідно, якщо Учасник підпише тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом (УЕП), що буде базуватись на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (без дотримання додаткових вимог, що ставляться лише для КЕП), Замовник не відхилятиме таку пропозицію.
Додатково повідомляємо, що перевірити, чи є кваліфікованим сертифікат відкритого ключа (сертифікат), на якому базується підпис, можна на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify .
Дата відповіді:
23.02.2023 17:18
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
66f532d3cdb94ccf9583dac222373c68
Дата опублікування:
20.02.2023 15:35
Опис:
Відповідно до вимог Додатку 1 ТД п.15 та п.16 Ви вимагаєте надання від Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015. Чи буде відхилена пропозиція Учасника при наданні цих сертифікатів від заводу -виробника при умові, що Учасник є офіційним ділером цього виробника? Дякуємо
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашого питання від 20 лютого 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
Надання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 від Учасника та/або заводу виробника, якщо Учасник є офіційним дилером цього виробника, що буде документально підтверджено, вважатиметься Замовником як виконання вимог встановлених у пунктах 15 та 16 Додатку 1 Тендерної документації.
Дата відповіді:
21.02.2023 17:23
Відповідь надана
ПДВ
Номер:
3cc437bc2cd14c468ad43aafb0598048
Дата опублікування:
16.02.2023 14:42
Опис:
Доброго дня! Чи буде розглядатися пропозиція без ПДВ?
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашого питання від 16 лютого 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
Згідно пункту 2 розділу Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців) Додатку №1 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації по відкритих торгах з особливостями на закупівлю товарів «ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікно внутрішнє металопластикове – 44221100-6, двері внутрішні металопластикові одинарні з верхньою та боковою перегородками – 44221200-7)», номер процедури в електронній системі закупівель: UA-2023-02-09-016794-a ● 383716bca7f144fea4f23a2bce322866, зазначено – Учасник подає скановану копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ - подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника.
У Тендерній пропозиції додатку 2 тендерної документації в розділі ІІІ Інформація про цінову пропозицію, зазначається «Загальна вартість пропозиції, без ПДВ (грн.) в цифровому форматі, та в рядку «в т.ч. ПДВ (грн.)» зазначається сума ПДВ, або зазначається «0,00 грн» в разі якщо учасник не є платником ПДВ.
Отже, замовник розглядає пропозиції Учасників подані як з ПДВ так і без ПДВ.
Дата відповіді:
17.02.2023 20:38