-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікно внутрішнє металопластикове – 44221100-6, двері внутрішні металопластикові одинарні з верхньою та боковою перегородками – 44221200-7)
Кількість товару: вікно внутрішнє металопластикове 1 – 2 шт; двері внутрішні металопластикові одинарні з верхньою та боковою перегородками – 1 шт; вікно внутрішнє металопластикове 2 – 3 шт. Загальна очікувана вартість закупівлі – 85 000,00 грн (Вісімдесят п’ять тисяч грн 00 коп) з ПДВ. Місце постачання товару: Першотравневий проспект, 24, м. Полтава, 36011. Термін постачання товару: протягом 1 дня з моменту підписання договору. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100%
Завершена
85 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2023 19:02 - 22.02.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Невідповідність у технічному завданні
Номер:
25b6b7e176f5417aa5848f35d7c18e74
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-016794-a.b6
Назва:
Невідповідність у технічному завданні
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до таблиці 1 Додатку 3 до ТД Ви вимагаєте використання Типу профілю: Viknaland В-58, або еквівалент . Водночас ви вимагаєте у віконній конструкції п.3 Склопакет: 4i-14_Ar-4-14_Ar-4i; тобто енергозберігаючий товщиною 40мм. Але ж згідно характеристик від виробника (офіційний сайт https://viknaland.ua/product-category/profilni-sistemi-dlya-vikon/) у вказаний Вами тип профілю технічно можливе застосування склопакету не ширше 32мм.
Вимагаємо привести у відповідність технічні вимоги.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №УО1-37В.pdf 20.02.2023 11:47
Дата подачі:
16.02.2023 21:20
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашого звернення від 16 лютого 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
Замовником зазначено в пункті 3 Таблиці 1 Додатку 3 (Тип профілю: Viknaland В-58, або еквівалент). Тобто Замовник не вимагає поставку металопластикових конструкцій конкретного виробника. Також в тендерній документації зазначено, що у разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент».
Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар, технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам.
Таким чином, Учасник має орієнтуватися на технічні вимоги до металопластикових конструкцій, які будуть деталізовані.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
ef868ba25e704ef4acbfd4edc1e1b65e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-016794-a.c5
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до п.14 Додатку 1 до ТД Ви вимагаєте від Учасника :
«Надати копії/скановані копії з оригіналів посвідчення з охорони праці, протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці на підставі якого було видано відповідні посвідчення, щонайменше на директора. Зазначені в даному пункті посвідчення повинні підтверджувати перевірку знань здійснену не раніше 2021 року (надати копії таких посвідчень).»
Відповідно до Закону України «Про охорону праці» ст..18 «Посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок».
Вважаємо, що Ваша вимога про надання посвідчень не раніше 2021року дискримінаційною, так як вона суперечить діючому законодавству.
Вимагаємо виключити ці вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №УО1-37В.pdf 20.02.2023 11:46
Дата подачі:
15.02.2023 22:52
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашого звернення від 15 лютого 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
Замовником буде внесено зміни до пункту 14 Додатку 1 Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
99167615ef0b47e694f5dcd2dec1689a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-016794-a.c4
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до п.14 Додатку 1 до ТД Ви вимагаєте від Учасника :
«Надати копії/скановані копії з оригіналів посвідчення з охорони праці, протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці на підставі якого було видано відповідні посвідчення, щонайменше на директора. Зазначені в даному пункті посвідчення повинні підтверджувати перевірку знань здійснену не раніше 2021 року (надати копії таких посвідчень).». Предметом закупівлі є постачання товару, нащо Вам ці документи які потрібні для виконання робіт. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, так як за предметом закупівлі та змісту ТД закупівля робіт не передбачена.
Вимагаємо виключити ці вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №УО1-37В.pdf 20.02.2023 11:46
Дата подачі:
15.02.2023 22:41
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашого звернення від 15 лютого 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
Оскільки згідно пунктів 4 і 5 Додатку 3 Тендерної документації (Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на … демонтаж старих конструкцій, монтаж нових конструкцій та усіх інших витрат, тощо. Монтаж нових конструкцій виконується за рахунок та силами Учасника. Якщо під час монтажу виникнуть додаткові послуги, які виконуватимуться Учасником, то вони будуть оплачуватися за рахунок Учасника.) у Замовника є обґрунтована потреба вимагати копії/скановані копії з оригіналів посвідчення з охорони праці, протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці на підставі якого було видано відповідні посвідчення, щонайменше на директора. Оскільки під час монтажу та демонтажу металопластикових конструкцій Учасник обов’язково повинен дотримуватися вимог охорони праці.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.02.2023 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
001eaeba24d947e8bc2aae3c0ae3ed5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-016794-a.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Оголошення , предметом закупівлі є закупівля товару «ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікно внутрішнє металопластикове – 44221100-6, двері внутрішні металопластикові одинарні з верхньою та боковою перегородками – 44221200-7)», а у Додатку 1 п.15 та п.16 Ви вимагаєте від Учасника надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. Якщо предметом є закупівля товару, то дані вимоги щодо виконання робіт є дискримінаційними.
Вимагаємо виключити ці вимоги.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №УО1-37В.pdf 20.02.2023 11:45
Дата подачі:
15.02.2023 22:36
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашого звернення від 15 лютого 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
Оскільки згідно пунктів 4 і 5 Додатку 3 Тендерної документації (Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на … демонтаж старих конструкцій, монтаж нових конструкцій та усіх інших витрат, тощо. Монтаж нових конструкцій виконується за рахунок та силами Учасника. Якщо під час монтажу виникнуть додаткові послуги, які виконуватимуться Учасником, то вони будуть оплачуватися за рахунок Учасника.) у Замовника є обґрунтована потреба вимагати чинний сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий акредитованим органом із сертифікації системи управління, який акредитовано Національним агентством з акредитації України, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та чинний сертифікат на систему екологічного управління, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.02.2023 00:02
Вимога
Вирішена
Безпідставний термін постачання товарів
Номер:
d267fbdec9774d728c14b947b6088f55
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-016794-a.c2
Назва:
Безпідставний термін постачання товарів
Вимога:
Шановний Замовнику , відповідно до ТД, а саме:
1. П.4.4 Розділу 1 ТД , п.13 Додатку 1 до ТД та п.5.1 проекту Договору «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Протягом 1 дня з моменту підписання договору»
2. Водночас Ви вимагаєте:
2.1. Згідно Додатку 1 до ТД п.8 « після визначення Учасника переможцем, але до моменту поставки Товару, Учасником буде проведено огляд місць встановлення металопластикових конструкцій, в присутності начальника відділу адміністративно-господарської роботи університету та за його результатами представникам університету буде надано Акти обстеження даних об’єктів із зазначенням фактичної площі та розмірів металопластикових конструкцій», тобто Учаснику –Переможцю після підписання договору потрібно провести контрольний замір конструкцій та погодити його з Замовником, на що потрібен деякий час , що аж ніяк не відповідає вимозі надання послуг протягом 1 дня з моменту підписання договору. Тільки після цього можливе виробництво необхідних виробів.
2.2. Згідно Додатку 1 до ТД п.9 «після визначення Учасника переможцем, але до моменту поставки Товару, Учасником буде погоджено з начальником відділу адміністративно-господарської роботи Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» графік встановлення металопластикових конструкцій», тобто отримати від представника Замовника дозвіл на виконання робіт , що аж ніяк не відповідає вимозі надання послуг протягом 1 дня з моменту підписання договору. Тільки після цього можливе виконання робіт з демонтажу та монтажу конструкцій, на що теж потрібен певний час для дотримання технологічного процесу з монтажу.
Тобто , вимоги які вказані Вами щодо терміну постачання товару та його монтажу є порушенням діючого законодавства.
Нагадуємо Вам, що проведення будь-яких дій до укладання відповідного договору підписаного сторонами не є юридичною дією.
Вимагаємо , змінити терміни постачання та проведення робіт.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №УО1-37В.pdf 20.02.2023 11:44
Дата подачі:
15.02.2023 22:32
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашого звернення від 15 лютого 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
У зв’язку з нагальною потребою в придбанні вікон та дверей металопластикових постає потреб у терміновому постачанні даного товару. Замовником прийнято рішення щодо збільшення терміну поставки до 3 робочих днів з моменту підписання договору.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Не вірно обраний предмет закупівлі
Номер:
19dfbd3a914c4710bbed3b8db5db454f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-016794-a.c1
Назва:
Не вірно обраний предмет закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Оголошення , предметом закупівлі є закупівля товару «ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікно внутрішнє металопластикове – 44221100-6, двері внутрішні металопластикові одинарні з верхньою та боковою перегородками – 44221200-7)», що Вами вказано на 1 аркуші тендерної документації, п.4.1. Розділу 1 та п.1.1 проекту договору , але ж Ви водночас вимагаєте проведення від Учасника робіт з демонтажу існуючих конструкцій та монтажу нових, що Вами вказано у п.4 та п.5 Додатку 3 до ТД.
Вимагаємо привести у відповідність предмет закупівлі до наведених Вами вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2023 22:13
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашого звернення від 15 лютого 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
Згідно умов тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікно внутрішнє металопластикове – 44221100-6, двері внутрішні металопластикові одинарні з верхньою та боковою перегородками – 44221200-7)» здійснюється придбання товарів, а саме вікон внутрішніх металопластикових, дверей внутрішніх металопластикових одинарних з верхньою та боковою перегородками, тобто товарів. Проте орієнтовна вартість даної закупівлі враховує вартість демонтажу старих конструкцій, монтажу нових конструкцій та інші витрати.
Тобто предмет закупівлі відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.02.2023 00:02