• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

"Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Чернігівської міської ради Чернігівської області, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Любецька, 40 (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м. Чернігові)" (Коригування). Друга черга – інші роботи.

Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради; 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40; 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729; 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування

Завершена

6 215 782.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 078.92 UAH
Період уточнення: 07.02.2023 12:57 - 12.02.2023 00:00
Відповідь надана

питання

Номер: 5ed0d58af4eb4bc4bd6db5e23d096195
Дата опублікування: 10.02.2023 16:58
Опис: Просимо вас надати роз'яснення, щодо розміру коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в сумі 198 082,00 грн; грн. Ця сума, яку ви вказуєте з ПДВ чи без ПДВ? Яку суму потрібно ставити в договірну ціну учасника в Розрахунок № 12? Внесіть, будь ласка, примітку в тендерну документацію "без ПДВ" або "з ПДВ" до витрат.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за поставлене запитання. Сума на покриття додаткових витрат, що пов’язані з інфляційними процесами у тендерній документації зазначена без ПДВ. Таким чином при складанні Договірної ціни у Розрахунку 12 учасником зазначається саме сума, визначена Замовником у Тендерній документації. З огляду на надане роз’яснення, вважаємо підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 13.02.2023 11:29
Відповідь надана

договір поруки

Номер: 8083d108fdde4887b3caa9be478b8034
Дата опублікування: 10.02.2023 14:13
Опис: Шановний замовнику, завантажте, будь ласка, проект договору поруки для ознайомлення.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за поставлене запитання та повідомляємо, що договір поруки не є частиною тендерної документації, а тому не може бути оприлюднений в рамках проведення процедури закупівлі. В свою чергу всім учасникам зазначений проект договору може бути надано для ознайомлення в приміщені Замовника. Звертаємо увагу, що Замовником забезпечуються рівні умови для всіх учасників закупівлі і під час надання на ознайомлення проектної документації чи інших документів, що потрібні для складання тендерної пропозиції, у тому числі – договори поруку, Замовником не ведеться збір жодної інформації про можливих учасників закупівлі.
Дата відповіді: 13.02.2023 11:29
Відповідь надана

Вимога

Номер: d2f1fb099f4c442990aa7e1d5d523732
Дата опублікування: 10.02.2023 09:59
Опис: Загальне запитання щодо оголошення Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації: При складані тендерної пропозиції потрібно врахувати:- кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами в сумі 198 082,00 грн; - кошти на покриття ризиків до 1,5%; - сплату за розміщення сміття на полігоні ТПВ. Шановний Замовнику, внесіть, будь ласка, зміни у тендерну документацію та надайте можливість підрядникам самостійно визначати показник додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами розміром від 0 до 198 082,00 грн. Це наддасть можливість підрядникам самостійно розраховувати показник, який їм потрібен. У країні, в якій йде війна, правильність розрахунків має велику роль та правильність проведення зазначених розрахунків, та їх показники може викликати неабияку увагу зі сторони суспільства, та держави в особі правоохоронних органів.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за поставлене запитання та пропонуємо самостійно опрацювати норми чинного законодавства з піднятого вами питання. В свою чергу зазначаємо, що очікувана вартість предмету закупівлі визначалась Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Так, відповідно до наявної кошторисної документації, сума на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами відображена чіткою цифрою, що і зазначена Замовником в Тендерній документації. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка МОЖЕ відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Таким чином включення коштів, призначених на відшкодування додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами до інших витрат (вартості матеріалів, обладнання, робіт чи інших витрат) при складанні пропозиції Учасника є порушенням законодавства та неаргументованим витрачанням бюджетних коштів, що є неприпустимим.
Дата відповіді: 13.02.2023 11:30
Відповідь надана

Про надання дозволу

Номер: 07d281dbdd614f3198218dc1058735fe
Дата опублікування: 09.02.2023 15:36
Опис: Тендерною документацією передбачено надання дозволу або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки учасником торгів (пункт 6.4 Додатку №1) і не передбачено можливість надання такого дозволу або декларації залученої організації, як зазначено в п. 6.3 Додатку №1 тієї ж Тендерної документації. Керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: здійснення публічних закупівель за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них і з метою розширення кола учасників, просимо внести зміни до п. 6.4. Додатку №1 Тендерної документації та передбачити можливість підтвердження права виконання робіт з наданням дозволу або декларації залученої (субпідрядної) організації. Заздалегідь вдячні за відповідь.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за поставлене запитання та повідомляємо, що до Тендерної документації в цій частині будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 10.02.2023 09:38
Відповідь надана

Щодо класу наслідків та ліцензії

Номер: 8f413f9d56e34577800e624b984d29c7
Дата опублікування: 08.02.2023 17:42
Опис: 1. В тендерній документації відсутня інформація стосовно класу наслідків предемету закупівлі. Прошу вказати клас наслідків. 2. В разі, якщо клас наслідків СС1, керуючись п. 9 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (зі змінами та доповненнями), до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відноситься будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Отже, якщо об'єкт по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13 Чернігівської місської ради Чернігівської області, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Любецька, 40 (усунення аварій, що сталися внаслідок військвої збройної агресії Російської федерації в м. Чернігові)" (Коригування). Друга черга - інші роботи (45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація") відноситься об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та незначними наслідками - СС1, то у учасника не вимагається наявність ліцензії?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за поставлене запитання. Відповідно до розробленої проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена замовником в установленому законом порядку клас наслідків (відповідальності) складає СС1.
Дата відповіді: 10.02.2023 09:38