-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
"Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Чернігівської міської ради Чернігівської області, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Любецька, 40 (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м. Чернігові)" (Коригування). Друга черга – інші роботи.
Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради; 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40; 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729; 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування
Завершена
6 215 782.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 078.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 078.92 UAH
Номер:
cdf6580b046846bd96551f14d70cc9a5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-08-000131
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2023 00:00
Період моніторингу:
08.05.2023 16:57 - 30.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2023 № 14-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 08.05.2023 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-02-07-007742-a 07.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2023 № 5, зі внесеними змінами протоколом від 10.02.2023 №11; відповіді Замовника, щодо змісту тендерної документації надані на звернення та вимоги учасників; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕКС РЕАЛ» ( далі – ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» від 16.02.2023 №24; повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2023 року; договір підряду від 02.03.2023 № 63-2023-В/вс; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 09 травня 2023 року.
Період усунення порушень:
23.05.2023 16:06 - 27.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2023 16:06
Запити/Пояснення
Номер:
10ad356c5c7442e5addc89452727edb3
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.05.2023 12:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Чернігівської міської ради Чернігівської області, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Любецька, 40 (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м. Чернігові)» (Коригування). Друга черга – інші роботи», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-07-007742-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Умовами пункту 6 Розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: «Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни».
У зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем - ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" відповідного забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 % від договірної ціни.
Пояснення з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a7c3cda3bcd34b9ca6c26ef43c933e92
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
10.05.2023 09:39
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Чернігівської міської ради Чернігівської області, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Любецька, 40 (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м. Чернігові)" (Коригування). Друга черга – інші роботи.» повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Бюджетні призначення на зазначену вище закупівлю визначено рішенням Чернігівської міської ради від 30.11.2022 року № 24/VІІІ-38 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами та доповненнями), яке розміщене у вільному доступі на сайті Чернігівської міської ради. Зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено Замовником на офіційному веб-сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ , назва файлу «Інформація щодо процедур закупівель 06.02.2023», що оприлюднений 13.02.2023 року. Також зазначаємо, що відповідно до умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – 23.02.2023 року ТОВ «Інекс Реал» було внесено на рахунок замовника суму, яка дорівнює 5% договірної ціни. Зазначаємо, що договірна ціна відповідно до пропозиції переможця закупівлі та умов укладеного Договору встановлена на рівні 5 222 222,87 грн., таким чином перераховане забезпечення виконання умов договору склало 5 222 222,87 грн х 5% = 261 111,14 грн.