-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (Послуги по вивезенню (в т.ч. знешкодженню/утилізації/захороненню) твердих побутових відходів, великогабаритних, ремонтних відходів)
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період уточнення:
03.02.2023 14:37 - 08.02.2023 00:00
Відповідь надана
Дескримінаійні вимоги
Номер:
70f40c0e86fc4d29a0dac49b3f04e67a
Дата опублікування:
05.02.2023 18:08
Опис:
Дискримінація Детально вивчивши ваші вимоги вбачається дискримінаційні вимоги до учасників. Наша компанія має можливість та матеріально технічну базу для вивозу ТПВ з території замовника за ціною від 110,00 гривень за 1 м. кубічний, що в свою чергу дасть Замовнику економію в цей непростий час для нашої країни просимо огранувати вимоги або внести зміни в ТД.
1. Обґрунтуйте для чого Учасник повинен мати спеціальні контейнери для збору великогабаритних і ремонтних відходів різного об’єму 7, 15, 22 та 30 або більше м.куб – (не менше 1 шт кожного об’єму); Тобто для того щоб вивести 35 м.куб великогабаритних, ремонтних відходів учасник повинен мати в наявності по1 контейнеру 7 м. куб., 15 м.куб., 22 м.куб та 30 м.куб, або більше, що в сукупності складає 74 м.куб., при плановій річній 35 м.куб. ??????
Просимо забрати дану дискримінаційну вимогу і викласти в наступній редакції «Учасник має мати в наявності контейнери для вивозу великогабаритного сміття»!
- Також Дискримінаційною є вимога а саме «спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем та/або контейнеровози для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 30 м.куб – не менше 1-ї одиниці» просим викласти в наступній редакції
- Учасник повинен мати в наявності спеціалізований автомобіль для збору великогабаритних і будівельних відходів
2. Прошу надати пояснення: Замовник вимагає фотографії зо всіх можливих ракурсів, чим зумовлена така вимога?????. Фотограф який буде робити фотографії має бути ліцензований ????? фотографії мають бути якого формату, ГЕОЛОКАЦІЮ ДОБАВЛЯТИ????????. Шановний замовнику в нас у власності є 4 сміттєвози євро 5 ми наддамо свідоцтво для чого фотографії????? Дана вимога є не правомірною не логічною просимо обґрунтувати або забрати!
3. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" закуповує послуги по вивозу сміття і вимагає наявність в учасника:
- Особу яка відповідають за дотримання вимог законодавства України з питань охорони праці (з сертифікатами дипломами). Прошу пояснити чим наявність або відсутність такого працівника впливає на ціну, якість послуг які закуповуються. Просимо забрати таку вимогу.
- Особу/лікар, який пройшов відповідне навчання ( свідоцтвом дипломами) Чим наявність або відсутність лікаря з дипломами, сертифікатами впливає на якість надання послуг.???
Складається враження, що ми не сміття маєм возити а дорогоцінні метали.
4. Наступною дискримінаційною вимогою є «учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції відповідне рішення органу місцевого самоврядування про визначення його на конкурсних засадах виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на відповідній території та/або чинний договір між ним і органом місцевого самоврядування про надання послуг з вивезення побутових відходів на території надання послуг, що визначена даною тендерної документацією.».
Протягом останніх років Замовник працював з ТОВ "Еко-Прикарпаття" та Фізична особа - підприємець Радкевич Микола Олександрович, що не були визнані виконавцем послуг з вивозу ТПВ на дані території.
Дана вимогам це є право а не обов’язок. Просимо забрати дану вимогу.
Відповідь:
1.Вимогу може бути задоволено частково
Об’єм контейнерів визначається Замовником відповідно до потреби у кількості вивезення на конкретний час. Наперед важко спрогнозувати чи це буде 5 вивезень по 7 м.куб, чи виникне потреба одразу завантажити 20 або 30 м.куб великогабаритних і ремонтних відходів. Тому Замовником прописано умову щодо наявності в учасника контейнерів різного об’єму. Враховуючи невеликий плановий об’єм вивезення великогабаритних і ремонтних відходів до тендерної документації буде внесено зміни в цій частині (додаток № 1 та № 3). Щодо "спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем та/або контейнеровози для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 30 м.куб – не менше 1-ї одиниці" - Вимогу не може бути задоволено.
Методичними рекомендаціями з організації збирання, перевезення, перероблення та утилізації побутових відходів, затвердженими Наказом міністерства з питань житлово-комунального господарства України передбачено, що великогабаритні та ремонтні відходи за контейнерною схемою
рекомендується збирати у контейнери місткості вище 2 куб.м (далі - бункери-накопичувачі), які можуть бути встановлені не
тільки на контейнерних майданчиках, а й у спеціально відведених місцях, доступних для під'їзду спеціального автотранспорту (п.2.1.8). Для перевезення бункерів-накопичувачів рекомендується використовувати великовантажні бункеровози, що обладнані
спеціальними підйомниками (п.3.1.17).
2.Вимогу не може бути задоволено.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі у тендерній документації, серед іншого, зазначаються відомості про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Наявність фотографій транспортних засобів дасть можливість Замовнику встановити відповідність заявленої учасником матеріально-технічної бази фактичній її наявності, а також її відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі. Щодо ракурсу фотографій транспортних засобів – наявність на фото державного номерного знаку транспортного засобу унеможливить використання учасниками фотографій транспортних засобів, що їм не належать. Фотограф не повинен бути ліцензованим, додавати геолокацію не потрібно, формат фотографічних зображень будь-який з наступних jpeg, png, pdf.
3. Вимогу не може бути задоволено.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі у тендерній документації, серед іншого, зазначаються відомості про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Якість послуг - це відповідність наданих послуг очікуваним або встановленим стандартам. Таким чином, стандарти, їхня реальна форма і зміст є критерієм якості обслуговуванняі. Критерій оцінки якості наданої послуги для споживача - це ступінь його задоволення, тобто відповідність отриманого та очікуваного. На якість послуги впливають час і місце надання, кадровий склад, рівень кваліфікації, навіть стан здоров'я та настрій виробника послуги (його працівників).
Відповідно до вимог ст. 45 ЗУ «Про дорожній рух» медичний огляд проводиться з метою визначення здатності кандидатів у водії і водіїв до безпечного керування транспортними засобами. Зазначений огляд включає: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові і післярейсові огляди, а також позачергові огляди, зумовлені необхідністю.
Положенням про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затверженим Наказом МОЗ від 31.01.2013 № 65/80 встановлено, що щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів (далі - перевізник). Щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (далі - медичні працівники).
Відповідно до ЗУ «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Таким чином, включення в тендерну документацію умов щодо наявності в учасника осіб, відповідальних за дотримання вимог законодавства України з питань охорони праці та лікаря для проведення щоденного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв зумовлено прагненням Замовника отримати послуги належної якості, які будуть надані кваліфікованим персоналом виконавця на спеціально обладнаних транспортних засобах і котрі пройшли відповідні навчання, інструктажі та перевірку у відповідності до встановлених норм, правил і стандартів.
4.Вимогу не може бути задоволено.
Дана умова тендерної документації обгрунтована нормами ст.35-1 ЗУ «Про відходи», а саме: Поводження з побутовими відходами здійснюється відповідно до державних норм і правил. Виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах визначає виконавця послуг з перевезення побутових відходів з певної території населеного пункту. Власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів укладають договори з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, здійснюють оплату послуг з поводження з побутовими відходами та забезпечують роздільне збирання побутових відходів.
Дата відповіді:
07.02.2023 15:17