• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Основні неорганічні хімічні речовини

Завершена

6 802 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 012.80 UAH
Період уточнення: 03.02.2023 10:29 - 25.02.2023 00:00
Відповідь надана

Висновок

Номер: bd38e1459fce4f529183afa171ae1766
Дата опублікування: 24.02.2023 17:26
Опис: Додатком 2 до тендерної документації для гіпохлориту натрію марки «А» (п. 3.4) Ви передбачили надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, який видано Учаснику. При цьому, для гідроксихлорид алюмінію та хлору даний документ може буди видано як на учасника, так і на виробника, тобто відсутнє обмеження по суб’єктному складу. У зв’язку з цим, виникає питання навіщо вимагає висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, який видано Учаснику для гіпохлориту натрію марки «А». Чому не вимагаєте надання такого документи на інші товари, що закуповуєте? Надаємо законодавче обґрунтування безпідставності даної вимоги. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Із змісту визначення поняття «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» вбачається, що метою її проведення є дослідження саме об’єкта експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини і є обов’язком для виконання саме власнику об'єкта експертизи. При цьому, для проведення такої експертизи не має значення, яка особа замовила її проведення. Згідно з п. 3.1. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затв. Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000р. №247 державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Визначення відповідності діючих об'єктів експертизи (тобто об'єктів експертизи, які вже використовуються або функціонують) вимогам санітарних норм здійснюється в ході поточного державного санітарно-епідеміологічного нагляду шляхом періодичної вибіркової перевірки і не потребує проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи (п. 3.3. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Державна санітарно-епідеміологічна експертиза діючих об'єктів експертизи призначається лише в разі наявності в головного державного санітарного лікаря офіційних матеріалів про негативний вплив об'єктів на здоров'я людей або зміну їх властивостей, що може спричинити такий вплив, а також у разі внесення змін до санітарного законодавства, якими встановлюються більш жорсткі вимоги до об'єктів експертизи (п. 3.4 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Отже, законодавство передбачає наявність таких підстав для проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи: 1) якщо, раніше не проводилась експертиза; 2) власник не має діючого позитивного висновку; 3) наявність офіційних матеріалів про негативний вплив об'єктів на здоров'я людей; 4) зміна властивостей об’єкта експертизи, що може вплинути на здоров’я людей. Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги надання висновку саме учаснику закупівлі не ґрунтується на вимогах закону. ЧЕКАЄМО ВАШОЇ ВІДПОВІДІ
Відповідь: Шановний учасник, з приводу Вашого звернення пояснюємо наступне. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Отже, саме замовник визначає технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі своїх потреб. Технічні характеристики по закупівлі сформовано виходячи з власник потреб та функціональних завдань нашого підприємства. Якість питної води, що подається нашим підприємством споживачам, має відповідати вимогам ДСанПiН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Оскільки предметом закупівлі є реагенти, що будуть використані для очищення питної води, Замовник має право вимагати від постачальника товар з таким складом, щоб в процесі застосування цього товару, питна вода гарантовано відповідала вимогам ДСанПiН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Необхідність отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», «Про питну воду та питне водопостачання» та ін. Зауважуємо, що об’єктом санітарно-епідеміологічної експертизи є лише зразок продукції, а не партія чи окремо визначений об’єм продукції. Гарантій того, що постачальником не буде змінено сировинну складову продукції Замовник не має. Саме з метою перевірки санітарно-епідеміологічних норм під час виробництва продукції і, як наслідок, готової продукції було встановлено такі вимоги в тендерній документації. Вимога про надання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо гіпохлориту натрію саме на учасника, встановлена з урахуванням того, що даний предмет закупівлі втрачає свою концентрацію швидше за інші та безпосередньо контактує з виробництвом питної води, а також зумовлено тим, що на ринку існує достатньо багато постачальників саме цього предмету закупівлі, які постачають товар вироблений за різним технічними умовами через відсутність єдиного державного стандарту на виробництво гіпохлориту натрію. Відповідно до розділу 5 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.10.2000р. №247: заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або вповноважені ними особи; власник об'єкта експертизи - фізична або юридична особа зобов'язана відшкодувати всі пов'язані з проведенням державної санітарно-епідеміологічної експертизи витрати та виконувати вимоги експертизи щодо об'єкта експертизи. Отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимагає закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Відповідно до Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я від 09.10.2000р. №247, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого термін дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Учасник, який пропонує свій товар до закупівлі в будь-якому разі є його власником, тому отримати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи не є дискримінаційною вимогою. Лише власник експертизи зобов’язаний виконувати вимоги державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар має бути виданий на Учасника, який і буде нести відповідальність відповідно до чинного законодавства України. Зважаючи на вищевикладене, вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію учасників, не порушують вимог законодавства в сфері здійснення публічних закупівель.
Дата відповіді: 27.02.2023 10:11
Відповідь надана

Питання Додаток 2

Номер: e5a930fa7bf34b00bfe93c77e181150a
Дата опублікування: 23.02.2023 21:17
Опис: Вітаю! Замовнику, підкажіть будь-ласка, як розуміти дві дані вимоги? - наявність в Учасника власних спеціальних транспортних засобів підтверджується копіями свідоцтв(а) про реєстрацію транспортних(ого) засобів(у) - наявність в Учасника орендованого спеціальних транспортних засобів підтверджується копіями договорів(у) оренди транспортних(ого) засобів(у) чинних(ого) протягом терміну поставки товару Можливо тут не вистачає розділових знків, або вставки союзу "або"?Бо спочатку ви вимагаєте додати довідку про наявність власного транспорту, а наступний пункт це наявність орендованого спеціального транспортного засобу.
Відповідь: Шановний учаснику, з приводу Вашого звернення роз'яснюємо наступне. В додатку 2 до тендерної документації вказано, що учасник надає: інформація у вигляді гарантійного листа про те, що Учасник має спецавтотранспорт (власний або орендований або спеціально залучений) для перевезення рідкого хлору, а потім вже конкретизується, який документ має бути наданий на виконання зазначеної вище вимоги.
Дата відповіді: 24.02.2023 13:48
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документаці

Номер: 2f809bda02984fb8b80ab865deb8decb
Дата опублікування: 06.02.2023 11:44
Опис: Шановний Замовнику. У додатку 2 є вимога до температурних показників придатності коагулянту: - Термін придатності та збереження Товару- 12 (дванадцять) місяців з дня виготовлення при дотриманні температурного режиму в межах від: - 180С до + 400С; - чим викликана така необхідність встановлення таких показників?
Відповідь: Шановний можливаий учаснику. Буде внесено зміни по даному питанню.
Дата відповіді: 06.02.2023 12:14