-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи та їх комплектуючі)
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період уточнення:
01.02.2023 14:27 - 06.02.2023 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
1923d98722df4be9bde0345f33435d2c
Дата опублікування:
05.02.2023 16:06
Опис:
Шановний Замовник.
З метою повного розуміння об'єму закупівлі прошу повідомити:
-яка кількість "оснасток",що вже використовує Замовник потребує заміни подушок та якої торгівельної марки такі оснастки?
-чи підійдуть змінні подушки інших ТМ до таких оснасток?
Вказане питання є логічним, так як кількість подушок за тендерною документацією перевищує кількість оснасток.
Дякую.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Департаментом надання адміністративних послуг Одеської міської ради розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне.
Додаток №2 до тендерної документації на закупівлю печаток, штампів та їх комплектуючих (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить основні вимоги до закупівлі печаток, штампів та їх комплектуючих, та не містить посилань на торгову марку або модель товару. Наголошуємо, що пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Так, пункт 6 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю печаток, штампів та їх комплектуючих (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції в частині підготовки інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Кількість печаток, штампів та їх комплектуючих визначена у Додатку №2 до тендерної документації згідно потреб Замовника.
Дата відповіді:
06.02.2023 09:58