• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи та їх комплектуючі)

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2023 14:27 - 06.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на порушення умов тендерної документації

Номер: 66a3ae2d3c494ee89b45f73091a05342
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-01-010845-a.b2
Назва: Скарга на порушення умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! Ваше велике повідомлення до учасника ТОВ «КОРАЛЛ» про усунення невідповідностей свідчить про не об’єктивність вибору учасника, адже в попередніх тендерах ви дискваліфікували нас за маленькі невідповідності без надання термінів на усунення. Надані учаснику ТОВ «КОРОЛЛ» вимоги про усунення невідповідностей так і не були виконанні повністю. Довідка 20ОПП с зазначеним в договорі оренди приміщенні (складом) за адресою м. Одеса, вул. Картамишевська 9А, так і не була надана до електронної системи закупівлі. Просимо Вас ще раз переглянуті надані документи Учасником ТОВ «КОРАЛЛ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Департаментом надання адміністративних послуг Одеської міської ради розглянуто Вашу вимогу за номером : UA-2023-02-01-010845-a.b2 та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне. Додатком №1 до тендерної документації була встановлена наступна вимога, а саме учасник мав надати: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, в тому числі: наявність відповідного приміщення (складу) для зберігання в належних умовах замовленого товару. 1.2. В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази та підтвердження забезпечення параметрів зберігання, а саме: приміщення складів, де зберігається штемпельна продукція, повинні бути сухими, захищеними від дії атмосферних опадів і вологи. Температура повинна бути 15-25°C і відносна вологість повітря – 60-75%, товари розміщують на підтоварниках і стелажах на відстані 1 м від опалювальних приладів і 20 см від стін. Для підтвердження наявності зазначеного майна необхідно надати свідоцтво про право власності або договір оренди та довідку 20ОПП з відображенням вказаних відомостей. 16 лютого 2023 року переможцю закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРАЛЛ" (код ЄДРПОУ 23860120) було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРАЛЛ" на виконання даної вимоги у строк, визначеним Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 завантажило в електронну систему закупівель наступні документи: - Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, в тому числі: наявність відповідного приміщення (складу) для зберігання в належних умовах замовленого товару. - Договір оренди на склад на офіс №1/2022АР від 01.12.2022 року. - Довідку за формою 20-ОПП, у якій відображені відомості про наявність офісу (ідентифікатор об’єкта оподаткування 37800002) та складу (ідентифікатор об’єкта оподаткування 46800001) (файл «3.1 Довідка Ф. 20-ОПП (1).pdf») Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРАЛЛ" (код ЄДРПОУ 23860120) на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника були відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню. Ваше твердження стосовно того, що « в попередніх тендерах ви дискваліфікували нас за маленькі невідповідності без надання термінів на усунення» є безпідставним, з огляду на наступне: Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив: 1. Затвердити особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що додаються до Постанови (далі — Особливості). Тож, починаючи з дати публікації нової постанови та особливостей, а саме з 19.10.2022, закупівельна спільнота почала жити по-новому, а саме: Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином, згідно положень чинного законодавства Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ надати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, якщо вони наявні. Крім того, ваше твердження, що «Довідка 20ОПП с зазначеним в договорі оренди приміщенні (складом) за адресою м. Одеса, вул. Картамишевська 9А, так і не була надана до електронної системи закупівлі. Просимо Вас ще раз переглянуті надані документи Учасником ТОВ «КОРАЛЛ» є безпідставним, оскільки зазначена Вами довідка надана у складі тендерної пропозиції переможця (файл «3.1 Довідка Ф. 20-ОПП (1).pdf»). Тому, з урахуванням вищезазначеного, просимо Вас уважніше вивчати документи ваших конкурентів на відповідність вимогам тендерної документації, а також пропонувати конкурентоспроможну ціну своєї пропозиції, оскільки ми виражаємо свою занепокоєність щодо вашої компетенції як до учасника закупівлі. Додатково повідомляємо, що у разі, якщо Ви не згодні з рішенням Замовника, Ви маєте право звернутись до органу оскарження у встановленому законом порядку.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга на порушення умов тендерної документації

Номер: 8fc8a01bdfde4ab583ecd156af6e8cc3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-01-010845-a.c1
Назва: Скарга на порушення умов тендерної документації
Вимога:
Відповідно до пункту 1 додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження наявності відповідно приміщення (складу) для зберігання в належних умовах замовленого товару. Підтвердження наявного майна пунктом 1.3. є договір оренди або власності та довідка 20ОПП з відображенням вказаних відомостей. Учасник ТОВ «КОРАЛЛ» надав договір оренди на приміщення складу за адресою м. Одеса, вул. Картамишевська 9А. Довідка 20ОПП не передбачає наявності об’єкту оподаткування даного приміщення за ТОВ «КОРАЛ». У довідці 20ОПП вказані транспорті засоби, а не приміщення, що є грубим порушення кваліфікаційних критеріїв, визначених у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. (Фото довідки додається)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Департаментом надання адміністративних послуг Одеської міської ради розглянуто Вашу вимогу за номером : UA-2023-02-01-010845-a.c1 та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне. Додатком №1 до тендерної документації була встановлена наступна вимога, а саме учасник мав надати: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, в тому числі: наявність відповідного приміщення (складу) для зберігання в належних умовах замовленого товару. 1.2. В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази та підтвердження забезпечення параметрів зберігання, а саме: приміщення складів, де зберігається штемпельна продукція, повинні бути сухими, захищеними від дії атмосферних опадів і вологи. Температура повинна бути 15-25°C і відносна вологість повітря – 60-75%, товари розміщують на підтоварниках і стелажах на відстані 1 м від опалювальних приладів і 20 см від стін. Для підтвердження наявності зазначеного майна необхідно надати свідоцтво про право власності або договір оренди та довідку 20ОПП з відображенням вказаних відомостей. 16 лютого 2023 року переможцю закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРАЛЛ" (код ЄДРПОУ 23860120) було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРАЛЛ" на виконання даної вимоги у строк, визначеним Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 завантажило в електронну систему закупівель наступні документи: - Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, в тому числі: наявність відповідного приміщення (складу) для зберігання в належних умовах замовленого товару. - Договір оренди на склад на офіс №1/2022АР від 01.12.2022 року. - Довідку за формою 20-ОПП, у якій відображені відомості про наявність офісу (ідентифікатор об’єкта оподаткування 37800002) та складу (ідентифікатор об’єкта оподаткування 46800001) (файл «3.1 Довідка Ф. 20-ОПП (1).pdf») Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРАЛЛ" (код ЄДРПОУ 23860120) на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника були відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено