• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Матеріали для утримання доріг комунальної власності: фарба для дорожньої розмітки білого та червоного кольору

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Торги не відбулися

6 140 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 401.60 UAH
Період уточнення: 01.02.2023 09:58 - 08.02.2023 00:00
Відповідь надана

відгук в чому дискрименація

Номер: 6411896f3b2f4d598bc9c772acfaf129
Дата опублікування: 06.02.2023 16:11
Опис: Доброго дня! Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, враховуючи викладене, взяти участь у відкритих торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, які містять інформацію про спосіб доставки, що є на нашу думку дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник. На ваше запитання щодо дискримінації учасників в частині зазначення у відгуці до аналогічного договору із зазначенням способу доставки, повідомляємо, що відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога про зазначення у відгуці способу доставки жодним чином не обмежує права учасників та не дискримінує їх, а відтак дана вимога про внесення змін до тендерної документації не підлягає задоволенню. У разі виникнення додаткових запитань, можете звернутись за телофоном 096 971 89 48.
Дата відповіді: 07.02.2023 08:52
Відповідь надана

Щодо внесення змін до ТД

Номер: fa467e602634464ca7ec9566df1eb7ab
Дата опублікування: 06.02.2023 16:02
Опис: Шановний замовник. Беручи до уваги Вашу відповідь, стосовно наявності Свідоцтва про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 у лабораторії яка видала Сертифікат відповідності продукції вимогам СОУ. Просимо зробити відповідні зміни до ТД. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник, на ваше запитання щодо внесення змін до ТД повідомляємо, що відповідно до додатку 4 тендерної документації та проекту договору передбачено вимогу про відповідність товару чинним ТУ виробника/СОУ, а тому вносити зміни до ТД немає потреби
Дата відповіді: 07.02.2023 07:54
Відповідь надана

документи

Номер: 0a641163d4b9480daac40b567a6a2de4
Дата опублікування: 03.02.2023 15:33
Опис: "Наказом Міністерства юстиції України від 13.04.2022 № 1462/5 зупинено на час дії воєнного стану оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністурство юстиції України, визначених розділом ІІ Перелік інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністурство юстиції України від 28.03.2016 року № 897/5 «Про затвердження Переліку інформації що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України». Враховуючи вазані нормативно – правові акти, з метою перевірки Учасників торгів на дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від Учасника документи, що були у формі відкритих даних до введення війського стану" Які саме документи потрібно надати на підтвердження даної вимоги?
Відповідь: На ваше запитання щодо надання документів, що були у формі відкритих даних до введення військогового стану повідомляємо, що учасник на підтвердження інформації, яка на період введення воєнного стану була закрита, повинен у складі тендерної пропозиції надати наступні документи: а) гарантійний лист Учасника про те, що поданий ним Статут є таким, що відповідає тому чинному Статуту Учасника зареєстрованому відповідно до чинного законодавства України; б) витяг/виписка з ЄДР або свідоцтво про реєстрацію суб’єкта господарювання; в) лист-повідомлення про кінцевого бенефіціара.
Дата відповіді: 03.02.2023 16:06
Відповідь надана

щодо договору

Номер: b3e75b5e9dcf4265a740b452e7105065
Дата опублікування: 03.02.2023 11:07
Опис: Шановний Замовнику, фарба, що закупляється виготовляється за ТУ виробника/СОУ, відповідність ТУ виробника/СОУ підтверджується паспортами якості або сертифікатами або іншими документами виробника. Відповідальність за поставку неякісного товару визначається від вартості неякісного товару, що визначено й відповідно до ст. 231 ГК України. Задля приведення договору у відповідність до специфіки товару та законодавства, просимо внести зміни до п.6.3. проєкту договору, виклавши в редакції 2.1. Якість Товару, що поставляється за цим Договором, повинна відповідати діючим нормам ТУ виробника/СОУ, які встановлені на даний Товар, що підтверджується сертифікатом відповідності (паспортом якості) заводу виробника. У випадку поставки Товару що не відповідає якості та діючим нормам ТУ виробника/СОУ, Постачальник сплачує штраф у розмірі 10% від загальної суми неякісного Товару, і зобов’язаний поставити Товар належної якості у найкоротший строк.
Відповідь: Шановний потенційний учасник, на ваше запитання щодо внесення змін до проекту договору повідомляємо, що замовником враховано ваші пропозиції та буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 03.02.2023 15:59
Відповідь надана

щодо переліку документів

Номер: 89b90954437748e69e13232c921d8d4d
Дата опублікування: 03.02.2023 09:53
Опис: Шановний замовник. Просимо виключити з Додатку 4 до ТД пункт, що стосується надання свідоцтва про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Дане свідоцтво не є обов’язковим документом та отримується на добровільних засадах. Відповідно до Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»- закупівля здійснюється за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Окрім того для підтвердження відповідності технічних характеристик фарби яку Ви замовляєте вимогам СОУ 42.1-37641918-116:2014 існує Сертифікат відповідності виданий спеціалізованим органом сертифікації.
Відповідь: Доброго дня Шановний Учасник! КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради, як Замовник зацікавлений у придбанні продукції належної якості та встановлює відповідні умови у тендерній документації. Так, Законом України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» на виробника покладається обов’язок вводити в обіг лише безпечну продукцію. Задля досягнення визначеної законодавством мети виробник повинен проводити за власною ініціативою експертизу (випробування) зразків продукції, що введена в обіг під їхньою торговельною маркою (стаття 8 Закону) та гарантувати точність і достовірність таких випробувань. Це можливо у разі, якщо випробування проводить технічно компетентна лабораторія, незалежно від її підпорядкованості. Наявність у лабораторії Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 виключає можливість того, що вимірювальне обладнання і процеси вимірювання даватимуть невірогідні результати, які негативно впливатимуть на якість продукції. Результативна система керування вимірюванням забезпечує придатність вимірювального обладнання та процесів вимірювання для використання за призначеністю й відіграє важливу роль у досягненні цілей щодо якості продукції та в керуванні ризиками отримання невірогідних результатів вимірювання. В лакофарбовому виробництві існує достатня кількість виробників (не менше двох), вимірювальна лабораторія яких пройшла аудит стану системи вимірювань, та має Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, тому вимога щодо надання цього документу у складі пропозиції, не є дискримінаційною. Окрім того, факт відповідності запропонованої продукції СОУ не виключає можливості надання паспорту/сертифікату якості виданого лабораторією, яка має Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 03.02.2023 15:53
Відповідь надана

відгук

Номер: 877a0b92e54548a88d582afc6027b2b5
Дата опублікування: 02.02.2023 17:49
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 2 до тендерної документації Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям зазначена вимога до листа-відгука: У листі-відгуці має бути чітко зазначено щодо яких договорів надається відгук і, відповідно, інформація про фактично поставлений товар (сума та кількість), спосіб доставки та якість їх виконання. З якою метою вимагається наявніть у відкуку інформації про СПОСІБ ДОСТАВКИ товару? Як ця інформація підтверджує досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)? Жоден з наданих відгуків не містить подібну інформацію. Ця вимога єобмежуючою та дискримінаційною та порушує принципи закупівлі. Внесіть, будь ласка, зміни. Дякуємо
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник, на ваше запитання щодо інформації, зазначеній у листі-відгуці до аналогічного договору про спосіб доставки, повідомляємо, що дана вимога жодним чином не обмежує права та не дискримінує учасників, які планують взяти участь у даній закупівлі, а тому ваша вимога не підлягає задоволенню
Дата відповіді: 03.02.2023 09:24
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: a1f9a850e98b4634a88974daa69adf21
Дата опублікування: 02.02.2023 15:17
Опис: Шановний Замовнику, в Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію ю будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це. У випадку, якщо будь-яка із сторін не відповідає наведеним вище умовам (гарантіям) щодо не розповсюдження дії мораторію визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року, договір не укладається.
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник, на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до п.3.1 тендерної документації замовником вимагається від учасників надати гарантійний лист про те, що учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або не є суб`єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь та гарантійний лист учасника про те, що подана ним інформація та документи тендерної пропозиції є оригінальними та достовірними. На підставі поданих вищезазначених документів учасник несе відповідальність за достовірність поданої інформації, а відтак замовник не вважає за потрібне вносити зміни до проекту договору.
Дата відповіді: 03.02.2023 09:35
Відповідь надана

Щодо договору п.10.5

Номер: 2e5e11dea41248979ceca851a73b5fdf
Дата опублікування: 02.02.2023 15:16
Опис: Шановний Замовнику, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, крайна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непердбувачуваним. Просимо включити до договору п. 10.5. наступного змісту: 10.5. Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) збройну агресію рф проти України та (або) її наслідки, що настали після укладання договору та безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором. Загальновідомі обставини (ракетні, артилерійські обстріли, бомбардування, пошкодження логістичних шляхів, критичної інфраструктури, тощо) можуть підтверджуватися з офіційних джерел та не підлягають в такому разі додатковому підтвердженню компетентним органом. Причинно-наслідковий зв'язок між обставинами непереборної сили наведеними в цьому пункті та неможливістю виконання /вчасного чи належного виконання зобов'язань за договором покладається на ту сторону, яка посилається на такі обставини.
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник, на ваше запитання повідомляємо, що в проекті договору до тендерної документації є розділ 10 "ФОРС-МАЖОР", де передбачено випадки непереборної сили, а саме: війна, військові дії, блокади, ембарго, пожежі, повені та інші стихійні лиха чи сезонні пpиpодні явища, міжнародні санкції, валютні обмеження змін національного законодавства, обмеження, введених органами державної влади), які роблять неможливим виконання сторонами своїх обов’язків, при настанні яких сторони звільняються від виконання своїх обов’язків на час дії вказаних обставин. В даному розділі передбачено порядок дій сторін під час настання випадків непереборної сили. Враховуючи вищевикладене, замовником не задоволено нашу вимогу про доповнення Розділу 10 проекту договору новим пунктом 10.5.
Дата відповіді: 03.02.2023 09:52
Відповідь надана

Щодо договору п.9.4

Номер: 458710ea435a44ca91e7cc9f77bbd49f
Дата опублікування: 02.02.2023 15:15
Опис: Шановний Замовнику, просимо привести пункт договору у відповідінсть до ст. 231 ГК України 9.4. Постачальник за порушення строку поставки Товару сплачує – пеню в розмірі 0,1% вартості Товару, що поставлений із простроченням за кожен день прострочення, а за прострочення понад 10 днів додатково сплачує штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник, на ваше запитання про внесення змін до п. 9.4 Проекту договору повідомляємо наступне, що відповідно до ч. 4 ст. 231 Господарського кодексу України «У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг)». Враховуючи вищевикладеного, замовником відхилено вашу пропозицію про внесення змін до проекту договору в частині зменшення розміру санкцій
Дата відповіді: 03.02.2023 10:04