-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів
Торги не відбулися
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період уточнення:
31.01.2023 14:46 - 08.02.2023 00:00
Відповідь надана
усунення дискримінаційних умов
Номер:
339aec35ba6f4812adf295160a1b2bbd
Дата опублікування:
02.02.2023 16:39
Опис:
Шановний тендерний комітет!
Пунктом 3 Додаток 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» з закупівлі UA-2023-01-31-010954-a передбачено:
1. «3. Обладнання СТО повинно відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям атестації в державній метрологічній системі (зазначені документи необхідно надати в складі тендерної пропозиції), а саме:
- Сертифікат про визнання вимірювальних можливостей обладнання СТО, яке видане ДП «Укрметртестстандарт» або іншою організацією, уповноваженою на проведення такої сертифікації, що має бути чинним станом на дату подання пропозиції, та з усіма додатками, на які є посилання у такому сертифікаті;».
Доводимо до Вашого відома, що згідно вимог Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність":
Стаття 3. Сфера законодавчо регульованої метрології
До сфери законодавчо регульованої метрології належать такі види діяльності:
1) забезпечення захисту життя та охорони здоров'я громадян;
2) контроль якості та безпечності харчових продуктів і лікарських засобів;
3) контроль стану навколишнього природного середовища;
4) контроль безпеки умов праці;
5) контроль безпеки дорожнього руху та технічного стану транспортних засобів;
6) топографо-геодезичні, картографічні та гідрометеорологічні роботи, роботи із землеустрою;
7) торговельно-комерційні операції та розрахунки між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем), у тому числі під час надання транспортних, побутових, комунальних, телекомунікаційних послуг, послуг поштового зв'язку, постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо);
8) обчислення сум податків і зборів, податковий та митний контроль;
9) роботи, пов'язані з визначенням параметрів будівель, споруд і території забудови;
10) роботи із забезпечення технічного захисту інформації згідно із законодавством;
11) роботи з використання апаратури глобальних супутникових навігаційних систем;
12) роботи, що виконуються за дорученням органів досудового розслідування, органів прокуратури та судів;
13) реєстрація національних і міжнародних спортивних рекордів.
В даному переліку відсутній такий вид діяльності, як надання послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Згідно ч.3. ст.16 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність":
Оцінка відповідності засобів вимірювальної техніки, які не застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, проводиться на добровільних засадах.
Ваша вимога щодо про те, що «обладнання СТО повинно відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям атестації в державній метрологічній системі (зазначені документи необхідно надати в складі тендерної пропозиції), а саме:
- Сертифікат про визнання вимірювальних можливостей обладнання СТО, яке видане ДП «Укрметртестстандарт» або іншою організацією, уповноваженою на проведення такої сертифікації, що має бути чинним станом на дату подання пропозиції, та з усіма додатками, на які є посилання у такому сертифікаті;» є НЕЗАКОННОЮ (порушує вимоги ст.5, ст20, ст.22, ст.26 Закону України "Про публічні закупівлі", ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ТА НЕОБГРУТНОВАНОЮ, такою, що штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі та обмежує їх кількість та конкуренцію, що є порушення норм Закону. Також ця вимога створює умови (переваги) для перемоги окремих учасників торгів, та унеможливлює участь інших потенційних учасників.
Згідно Закона України "Про публічні закупівлі"
Ст.22 "...Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені діючим законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації..."
Ст.26:
«.Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником..."
На сьогодні на території України ведуться військові дії, суб’єкти господарювання знаходяться у вкрай важкому фінансовому становищі, а тому відволікання коштів є неможливим. Зазначені у тендерній документації штучні перепони позбавляють досягненню мети та цілей, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
З метою дотримання вимог чинного законодавства, ВИМАГАЄМО внести відповідні зміни до ТД, вилучивши з неї дискримінаційні та незаконні вимоги.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику!
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та хочемо повідомити, що відповідно до пункту 4 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі), тендерні комітети не діють з 01.01.2022 року.
Щодо вимоги Чернігівського обласного центру зайнятості (далі - Замовник) в тендерній документації про надання в складі тендерної пропозиції Сертифікату про визнання вимірювальних можливостей обладнання СТО, який видається ДП «Укрметртестстандарт» або іншою організацією, уповноваженою на проведення такої сертифікації, що має бути чинним станом на дату подання тендерної пропозиції, та з усіма додатками, на які є посилання у такому сертифікаті (далі – Сертифікат), повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про автомобільний транспорт» (далі – Закон про автотранспорт),технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів та їх складових виконують з метою підтримання їх у належному стані та забезпечення встановлених виробником технічних характеристик під час використання, зберігання або утримання протягом періоду експлуатації. Виконавцями технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів є суб'єкти господарювання, які відповідають таким вимогам:
- мають власні або орендовані засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають установленим законодавством вимогам;
- роботи з технічного обслуговування і ремонту здійснює персонал необхідного рівня професійної кваліфікації відповідно до видів цих робіт;
- мають виробничі споруди, засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають встановленим законодавством вимогам.
Відповідно до статті 20 Закону про автотранспорт - конструкція та технічний стан транспортних засобів, а також їх частини мають відповідати Єдиним вимогам до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються, затвердженим Постановою КМУ від 22 грудня 2010 р. № 1166, та забезпечувати:
- безпеку людей, які користуються транспортними засобами чи беруть участь у дорожньому русі;
- відповідність нормам стосовно викидів забруднювальних речовин, парникових газів, електромагнітних завад, рівню шуму та інших чинників негативного впливу на людину та довкілля;
- запобігання пошкодженню транспортними засобами доріг та їх облаштування;
- ефективне використання енергетичних ресурсів, частин і експлуатаційних матеріалів;
- захист від незаконного використання транспортних засобів та запобігання пошкодженню вантажів;
- збереження властивостей безпеки від моменту виготовлення транспортного засобу до його утилізації;
- відповідність іншим вимогам законодавства.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону про закупівлі - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Станом на сьогоднішній день сертифікація вимірювальних можливостей СТО здійснюється на добровільних засадах і не заборонена жодним законодавчим актом України.
Слід зазначити, що Замовник у своїй вимозі стосовно надання Сертифікату, не обмежує коло організацій, уповноважених на проведення такої сертифікації (далі - уповноважені організації).
Доступ до отримання такого Сертифікату для всіх Учасників є рівним, відкритим та необмеженим. За запитом Учасника уповноважені організації проводять випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО, щодо точності їх показників, та у разі відповідності такого обладнання всім вимогам до якості і стану, Учаснику видається сертифікат, який вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення їх несправностей автотранспортних засобів. Кожен Учасник, для доведення свого технічного потенціалу та у разі наявності потужної необхідної матеріально-технічної бази, має можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію. Отримання Учасниками Сертифікатів свідчить про добровільне відповідальне ставлення до стану засобів вимірювальної техніки з вимірювальними функціями, що перебувають в експлуатації у Учасника, а також про контроль зносу та технічного стану обладнання, яке необхідне для надання якісних послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів.
Відповідно до статті 26 Закону про автотранспорт - виконавець за договором про технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів зобов'язаний гарантувати відповідність технічного стану транспортного засобу встановленим вимогам у межах проведеного ним технічного обслуговування і ремонту цього транспортного засобу.
Виходячи з зазначеного, вимога Замовника стосовно надання Учасником в складі тендерної пропозиції Сертифікату, є законною і жодним чином не звужує коло потенційних учасників.
Дата відповіді:
03.02.2023 14:47