• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна)

Завершена

432 545.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 163.00 UAH
Період уточнення: 26.01.2023 15:24 - 31.01.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо огляду.

Номер: 16df1b5a29dd403fa8292e93e64f2613
Дата опублікування: 27.01.2023 09:35
Опис: Шановний Замовник, Вами передбачена Вимога: З метою з’ясування особливостей охорони об’єкта замовника, визначення місць розташування технічних засобів охорони, системи відеоспостереження, оцінки своїх технічних, кадрових та фахових можливостей учасник повинен ознайомитись з об’єктом (виконати візуальний огляд об'єкту) та надати скан-копію акту/листа візуального огляду (в довільній формі) з підписами уповноважених представників Учасника і Замовника. Під час такого ознайомлення і огляду Учасник і Замовник не можуть вести переговори щодо змісту або ціни тендерної пропозиції, яка подається таким Учасником. Замовник створює всі умови для обстеження об'єкту, в обов’язковому порядку надає доступ Учасникам для з огляду об’єкта (у тому числі з погодженням дати та часу виїзду на об’єкт), та в обов’язковому порядку надає та підписує акт/лист огляду за результатами ознайомлення Учасника з об’єктом. Оскільки ця вимога є незаконою та дискрименаційною, просимо пояснити чи буде розглядатися Замовником не надання в складі пропозиції учасника акта огляду як невідповідність?
Відповідь: Доброго дня. Уважно розглянувши Ваше запитання щодо умови, викладеної у п. 17 Додатку 5 тендерної документації про огляд об’єкта охорони, повідомляємо, що частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 22 грудня 2015 року № 922-VIII визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, відповідно до частини третьої статті 5 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» від 22 грудня 2015 року № 922-VIII замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Наша вимога щодо ознайомлення учасника з об’єктом охорони (візуальний огляд) спрямована на те, щоб учасник мав змогу особисто здійснити огляд об’єкта, ознайомитись с умовами та обсягом надання послуг, оцінити свої технічні, кадрові та фахові можливості з метою прийняття зваженого рішення щодо участі у даному тендері. При цьому звертаємо увагу, що під час ознайомлення і огляду Учасник і Замовник не можуть вести переговори щодо змісту або ціни пропозиції, яка подається таким Учасником. При цьому суб’єктом вимоги не доведено, яким чином вимога Замовника щодо здійснення візуального огляду об’єкту та надання на підтвердження сканкопії акту порушує законні інтереси Учасника, у тому числі на конфіденційність інформації, порушує принципи максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діянням та добросовісної конкуренції. Враховуючи вказані вище обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта оскарження щодо наявності в тендерній документації Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів. Отже дана вимога жодним чином не дискримінує учасників, а навпаки спрямована на те, щоби допомогти учаснику прийняти зважене рішення щодо участі у тендері. Необхідно також зазначити, що не може вважатися дискримінацією вимога у наданні акту огляду об’єкту лише тому, що в одного з учасників виник сумнів (безпідставний) щодо підписання другою стороною документу, адже за такою логікою вимога надати будь яких документів може вважатися дискримінацією, що саме по собі суперечить засадам конкурентного середовища, добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому. Таким чином, вказана умова дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, отримати необхідні для аналізу відомості, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду.
Дата відповіді: 28.01.2023 14:55