• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з вивезення твердих побутових відходів

Завершена

2 819 727.54 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 098.64 UAH
Період уточнення: 24.01.2023 16:58 - 19.02.2023 00:00
Відповідь надана

щодо персоніфікації та ключів доступу

Номер: 0641c9bf86234c01be160e65168059f5
Дата опублікування: 17.02.2023 11:45
Опис: За редакцією тендерної документації, а саме: в Додатку 3 до тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі: ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ, передбачена вимога: п.6 Біля адміністративних будівель в цілях інформаційної безпеки в умовах воєнного стану необхідно встановити контейнери для збирання твердих побутових відходів об’ємом 1,1 м.куб. з персоніфікованим доступом в кількості 2 одиниці, на підтвердження вказаної вимоги учасником надається гарантійний лист. Для підтвердження відповідності контейнерів для збирання твердих побутових відходів об’ємом 1,1 м.куб. з персоніфікованим доступом технічному завданню учасник має надати патент на вказані контейнери, або ж якщо учасник не є власником патенту, він додатково надає договір укладений з організацією яка володіє патентом і здійснювала продаж/переобладнання таких контейнерів учаснику та акти наданих послуг/видаткові накладні до нього. Тобто з вашої вимоги чітко вбачається, що доступ до кожного контейнера має бути налаштований тільки для конкретних осіб і виникає питання скільки персональних ключів доступу до кожного контейнера повинно бути, та які види персональних ключів і види персоніфікації є прийнятними для Замовника, щоб розуміти що ті контейнери для збирання твердих побутових відходів об’ємом 1,1 м.куб. з персоніфікованим доступом які є у нас будуть прийнятті Замовником.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимогами п.6 Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі) передбачено наступне: «Біля адміністративних будівель в цілях інформаційної безпеки в умовах воєнного стану необхідно встановити контейнери для збирання твердих побутових відходів об’ємом 1,1 м.куб. з персоніфікованим доступом в кількості 2 одиниці». Під персоніфікованим доступом мається на увазі індивідуальний доступ до контейнера виключно Замовником послуг. Доступ до контейнера повинен бути простий та зрозумілий, що не вимагає спеціальних навичок. Персоніфікований (індивідуальний) доступ забезпечується наявністю у контейнера замка (навісний; механічний; врізний; замок-карабін; накладний (човник), тощо). Замок має бути кодовий або з ключами (кількість не менше 3 одиниць), надійним, міцним, антивандальним та всепогоднім. Види персональних ключів - ключ; код; брелок; картка, тощо. Замок повинен мати високий рівень безпеки та відповідати нормам пожежної безпеки.
Дата відповіді: 20.02.2023 16:46
Відповідь надана

щодо погодження

Номер: 21717770da204fe4bc3bda95d440fd29
Дата опублікування: 28.01.2023 10:53
Опис: Замовник вказує, що Учасник зобов’язується надавати послуги суворо дотримуючись норм та стандартів, правил пожежної безпеки та схем організації дорожнього руху та застосувати всі необхідні заходи із захисту довкілля, про що Учасником надається відповідне погодження. Це що? Просто надати лист- погодження від Учасника?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідне погодження надається учасниками в довільній формі (може бути оформлено і у вигляді листа-погодження).
Дата відповіді: 31.01.2023 17:29
Відповідь надана

щодо можливості здійснювати ремонт транспортних засобів та їх миття

Номер: a86d142724cf492b8b408267c0a2da92
Дата опублікування: 28.01.2023 10:52
Опис: В Додатку 3 до тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Замовник вказує, що Учасник забезпечує належний технічний та санітарний стан транспортних засобів, якими буде здійснюватися вивезення твердих побутових відходів, учасником надається документальне підтвердження можливості здійснювати ремонт транспортних засобів та їх миття. Питання: " яке документальне підтвердження можливості здійснювати ремонт транспортних засобів та їх миття повинен надати Учасник, тобто які повинен надати документи (вкажіть чіткі вимоги чи або)?
Відповідь: Шановний Учаснику, на підтвердження можливості здійснювати ремонт транспортних засобів та їх миття Учасником надається інформаційний лист в довільній формі, яким учасник бере на себе зобов’язання ретельно стежити за технічним та санітарним станом своїх транспортних засобів, своєчасно та якісно здійснювати їх обслуговування, ремонт та миття. В якості додаткового підтвердження учасники можуть надати інші документи (договір з надання послуг з технічного обслуговування транспортних засобів, договір з надання послуг з дезінфекції/санітарної обробки, гарантийний лист, інформаційна довідка тощо)
Дата відповіді: 31.01.2023 17:29
Відповідь надана

щодо строку дії договорів

Номер: 541943e99fb849d1b8100f45089a1651
Дата опублікування: 28.01.2023 10:46
Опис: В Додатку 1 до тендерної документації "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТ.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» в п.1. Документи, що підтверджують наявність у учасника обладнання та матеріально - технічної бази вказано, що Договори повинні бути дійсні та чинні, протягом всього строку** виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (** договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, надання послуг та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг); І тут же вказано, що - Договори оренди, договори надання послуг тощо повинні бути дійсними на момент подання пропозиції. Так на який строк повині бути дійсні договори на на строк виконання робіт (надання послуг) чи на момент подання пропозиції?
Відповідь: Шановний Учаснику, вищезазначене формулювання трактується наступним чином: відповідні договори мають бути чинними на момент подання пропозиції учасниками, укладеними на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про дану закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг).
Дата відповіді: 31.01.2023 17:28
Відповідь надана

щодо особи з охорони праці

Номер: 0dd76504a8e84acea957e43d548bc7f4
Дата опублікування: 28.01.2023 10:38
Опис: В Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Замовник вимагає: "На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, Учасники у складі своєї пропозиції зобов’язані надати довідку стосовно відповідальної особи (осіб) з охорони праці, та документ, що підтверджуєвідповідні повноваження відповідальної особи, яка має необхідні знання". Питання: "який документ, що підтверджуєвідповідні повноваження відповідальної особи повинен надати Учасник (надайте чітко відповідь), та чи треба надавати документи про необхідні знання відповідної особи (якщо так, то який саме документ)?
Відповідь: Шановний Учаснику! Закон України «Про охорону праці» визначає основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні. Охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. На підтвердження відповідних повноважень відповідальної особи з охорони праці Учасником надається наказ(розпорядження) щодо покладання відповідних обов’язків на уповноважену особу або щодо призначення відповідальної особи з охорони праці (формулювання в даному випадку приведено для зразку). Такий наказ(розпорядження) має містити власноручний підпис уповноваженої особи відповідно до вимог кадрового діловодства. За бажанням Учасник може надати документ про необхідні знання відповідної особи (посвідчення з охорони праці).
Дата відповіді: 31.01.2023 17:27
Відповідь надана

щодо нездійснення платежів не з вини Замовника

Номер: 5908a820ab62448d9ebc1374b1e32be9
Дата опублікування: 28.01.2023 10:32
Опис: В Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Замовник передбачає, що Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про фінансову спроможність виконати роботи/надати послуги з відтермінуванням їх оплати до 30 календарних днів у разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника. Питання: "або нездійснення платежів не з вини Замовника в яких чітко випадках?"
Відповідь: Шановний Учаснику! Звертаємо увагу, що Учасник/Переможець повинен бути таким, що спроможний самостійно надавати послуги, який має необхідній аналогічний досвід та надає послуги на постійній основі. Щодо затримки платежів - затримка платежів не з вини Замовника може відбуватися в зв’язку з можливою заборгованістю, або з причин, які можуть стати наслідками військової агресії Російської Федерації.
Дата відповіді: 31.01.2023 17:36