• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові та улаштуванню укосів у терапевтичному відділенні на 4-ому поверсі головного корпусу КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького,19

Закупівля здійснюється відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами.

Завершена

394 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 971.00 UAH
Період уточнення: 16.01.2023 12:30 - 21.01.2023 00:00
Відповідь надана

?

Номер: a21904e2dcc54687b86692db4a697d31
Дата опублікування: 18.01.2023 14:14
Опис: Нащо бачити об'єкт?У Вас що реконструкція пам'ятки архітектури?У Вас просто заміна вікон на металопластикові та улаштуванню укосів.!!!!! ТИМ паче у Вас є дефектний АКТ де все прописано та повинно бути прописано !!!! Ше раз ВИМОГА на виїзд на об'єкт до розкриття пропозицій є ДИСКРИМІНАЦІЙНА!!!! Будьте корисні державі! Та заощаджуйте наш час та гроші. Дякуємо
Відповідь: Вищезазначена вимога не регламентує та не обмежує спосіб звернення до Замовника для проведення огляду об’єкта та підписання Акту про огляд в період уточнення та регламентується виключно частиною 1 статті 14 Закону. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 19.01.2023 15:06
Відповідь надана

Вимога

Номер: 5abef6cd241d4fa9a71c306546b6f8a4
Дата опублікування: 16.01.2023 17:29
Опис: Щодо , Вимоги Замовника -:Учасник повинен надати Акт візуального обстеження об’єкту (в довільній формі), складений учасником закупівлі та підписаний замовником. В даному акті обов’язково зазначаються відомості про дату огляду об’єкту, уповноважені особи учасника та замовника, стан об’єкту, тощо. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про "Учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування, та надати офіційний лист із схематичними зображеннями й відповідними замірами" до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Добрий день. Стосовно виїзду учасників на територію лікарні для замірів і оцінки роботи: кожен учасник може залучити до виїзду фахівців інших компаній, якщо для вас це виявляється проблематично через ваше місце розташування, для пропозиції від вас треба лист-підтвердження з підписом нашого інженера, що ви або ваші представники були на об'єкті, бачили обсяги роботи і згодні з технічною специфікацією.
Дата відповіді: 18.01.2023 12:14
Відповідь надана

Зауваження

Номер: 6621dd2f4e8240db85e913984d9ccec3
Дата опублікування: 16.01.2023 17:14
Опис: З 1 вересня 2022 року набули чинності нові державні будівельні норми, дві з яких безпосередньо впливають на діяльність у віконній галузі , а саме: ДБН В.2.6-31:2021 “Теплова ізоляція та енергоефективність будівель” Підвишенні вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі металопластикових конструкцій: для вікон для І кліматичної зони -0,9 м2 ·К/Вт , для ІІ кліматичної зони 0,7 м2 ·К/Вт https://wds.ua/novi-dbn-nabuly-chynnosti-z-1-veresnya-shho-vazhlyvo-znaty-vikonshhykam/ Ознайомтесь та внесіть зміни до тех.завдання та дефектного акту . Дякуємо
Відповідь: Добрий день. Дякуємо, інформацію взяли до розгляду!
Дата відповіді: 18.01.2023 12:13