-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові та улаштуванню укосів у терапевтичному відділенні на 4-ому поверсі головного корпусу КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького,19
Закупівля здійснюється відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами.
Завершена
394 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 971.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 971.00 UAH
Період оскарження:
16.01.2023 12:30 - 21.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
05d7070445da47ac8de0c555be805ba5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-16-005963-a.a1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Щодо , Вимоги Замовника -:Учасник повинен надати Акт візуального обстеження об’єкту (в довільній формі), складений учасником закупівлі та підписаний замовником. В даному акті обов’язково зазначаються відомості про дату огляду об’єкту, уповноважені особи учасника та замовника, стан об’єкту, тощо. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про "Учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування, та надати офіційний лист із схематичними зображеннями й відповідними замірами" до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2023 15:49
Вирішення:
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Вищезазначена вимога не регламентує та не обмежує спосіб звернення до Замовника для проведення огляду об’єкта та підписання Акту про огляд. Обстеження включає ознайомлення з об’єктом та перевірку правильності виміру площі вікон, з метою недопущення у подальшому спорів між Замовником та Виконавцем щодо об’єму виконаних робіт по заміні вікон та надає можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, викладена Вами вимога на площадці Prozorro не є обгрунтованою та не підлягає відповідному задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено