-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони майна закладів загальної середньої освіти, охорона громадського порядку на території закладів загальної середньої освіти )
Код ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони майна закладів загальної середньої освіти, охорона громадського порядку на території закладів загальної середньої освіти )
Торги відмінено
1 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 150.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 150.00 UAH
Період уточнення:
12.01.2018 09:59 - 27.01.2018 17:00
Відповідь надана
ответ на участие
Номер:
b8eb4cdd3cbe45b4ac742a10864d156e
Дата опублікування:
19.01.2018 16:06
Опис:
Відповідь Організатора
19.01.2018 15:19
Шановний учасник! Запрошуємо Вас прийняти участь у аукціоні.
Смысл принимать участие в вашем цирке, если на все замечания участников вы отвечаете что имеете право требовать что хотите, а не то что положено по закону требовать от участников.
вам по сути было предоставлено кучу обоснований и требования отменить те или иные дискриминационные требования к участникам которые вы прописали в документации. Но Ваш ответ свелся к формальной отписке, "Зг.ст.16 ЗУ "про публічні закупівлі" замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям."
Переводя на простой язык, что хотим то и будем требовать и вы нам не указ.
Примерно так и было отвечено на большую половину существенных замечаний на которые были поставлены вопросы и которые должны были быть устранены автоматически. Но заказчику экономия ненужна, потому что ее на хлеб не намажешь и в карман не положишь и как писали участники выше надо тянуть своего победителя.
Своими действиями Ваши должностные лица, а так же представители тендерного комитета, сводят всю конкуренцию практически до полного ноля. При таком раскладе требований пройдет только одна нужная фирма и конкуренции ей ни кто не составит.
С уважением, потенциальный участник. (который мог бы принять участие в случае адекватно составленной тендерной документации без дискриминационного подтекста).
Відповідь:
Дякуємо Вам. Так, дійсно, згідно.ст.16 ЗУ "про публічні закупівлі" замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям."
Дата відповіді:
24.01.2018 11:46
Відповідь надана
Заказчик усиленно тянет своего победителя ПП АТИК ПЛЮС
Номер:
1be48915a1754d14ba4025fd23e8fcb4
Дата опублікування:
19.01.2018 14:36
Опис:
Уважаемые участники, судя по тем прошлым торгам и то как они проводились, Заказчик тянет за уши свою фирму с которой привык работать ПП АТИК ПЛЮС. Который вопреки всему и должен будет стать победителем не только на этих торгах в данной организации.
Что в свою очередь только подтвердит тот факт, что руководство очень заинтересовано в победе именно этого участника.
Думаем что все потуги возможных участников вразумить руководство данной организации будут тщетными и ни кто убирать дискриминационные требования к участникам из документации не будет. Потому что надо отмыть сумму как можно больше и только своему нужному победителю.
Відповідь:
Шановний учасник! Запрошуємо Вас прийняти участь у аукціоні.
Дата відповіді:
19.01.2018 15:19
Відповідь надана
Законнысть вимог щодо аналогычних договорів тільки з бюджетними організаціями
Номер:
4c7061ddab734756b2e7d91528fc14d1
Дата опублікування:
19.01.2018 11:09
Опис:
Шановний замовник звертаємо вашу увагу на те, що є така чудова організація як DOZORRO, яка досліджує які документи та які незаконні та дискримінаційні вимоги висуваються Замовниками до учасників, для того щоб протягнути свої фірми.
На даний час є дуже резонансна справа по підробці документів одним з учасників, а також є коментар, щодо обов’язкової наявності досвіду роботи лише з бюджетними та комунальними коштами та організаціями.
Радимо вам прочитати ось цю статтю,
https://www.facebook.com/dozorro.org/photos/a.901680706629080.1073741828.891972324266585/1177040735759741/?type=3
на якій прямо вказано, що до законності тих вимог, що прописані у вас в документаціях шо найменше в двох торгах (UA-2018-01-12-000217-b та UA-2018-01-05-000051-a)
«Більшість комунальних підприємств дуже переймаються своїми коштами, а тому прописують у вимогах до закупівель не зовсім законну вимогу, а саме - досвід роботи учасників лише з бюджетними та комунальними коштами. В телефонному режимі Замовник сказав, що ця вимога дуже необхідна, але пояснити, чому не зміг.»
Тому підтримуємо попередніх учасників, які підняли дане питання та просимо замовника дотримуватися чинного законодавства, та не трактувати його на свій лад, та як йому заманеться.
Також дуже просимо Вас, надати чітке, аргументовану відповідь на питання, навіщо Вам потрібен досвід роботи у охоронного підприємства саме (та лише) з бюджетними організаціями, та чому тільки за 2017 рік? В той час як інші замовники ставлять терміни для аналогічних договорів у терміни 3-5 років.
Також просимо вас не займатися формальними відписками на поставлені питання, лише для того щоб закрити такою відповіддю питання від учасника в системі.
Відповідь:
Шановний учасник, на жаль, при моніторингу сайту DOZORRO, нам не вдалось прочитати статтю сайту, якої Ви вказали в питанні. Також, повідомляєм Вам, що в тендерну документацію 19.01.2018 р. були внесені зміни, а саме: "Додаток 3 - ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ - п. 11. Виконавець повинен мати досвід охорони бюджетних установ у 2016 або 2017 році."
Дата відповіді:
24.01.2018 11:51
Відповідь надана
кількість постів охорони
Номер:
80246411a2f94213aa8d0cf1cc70dae4
Дата опублікування:
17.01.2018 18:00
Опис:
Шановний Замовнику! Вам потенційний учасник ставив запитання про уточнення кількості постів, які Вам необхідні. Але Ви надали нечітку відповідь, а просто цитату зі свого технічного завдання. Але, ситуація не змінилася. Так і залишилось незрозумілою кількість постів, і не тільки для одного учасника, який Вам ставив запитання, при чому логічне та актуальне. Те, що Вам потрібні цілодобові пости це нам зрозуміло, незрозуміло скільки їх вам потрібно. Надайте, будь ласка, конкретну кількість цілодобових постів!!!
Відповідь:
Шановний учасник! Питання про кількість постів не було. Зміст питання був такий: "який графік роботи охорони". Кількість постів - 1 заклад - 1 пост, тобто на один аукціонний лот - 1 пост фізичної охорони.
Дата відповіді:
19.01.2018 15:11
Відповідь надана
Дати для розрахунків
Номер:
f543eb24ef9c4487b9462511702b7b53
Дата опублікування:
17.01.2018 17:53
Опис:
Згідно відповіді Замовника "Аукціон по даній закупівлі назначений на 30.01.2018р, відповідно строк надання послуг почнеться приблизно з 16.02.2018 р., так як протокол на затвердження (5 робочих днів) + 10 днів на оскарження рішення."
Ми так розуміємо що цінову пропозицію вам теж вказувати приблизно??
Просимо внести відповідні зміни до документації, в якій буде чітко зазначено строки надання послуг, від яких будуть відштовхуватися усі майбутні учасники, щоб кожен з майбутніх учасників не тарктував її на свій лад.
Дякуємо за розуміння
Відповідь:
Аукціон по даній закупівлі назначений на 30.01.2018р, відповідно строк надання послуг почнеться приблизно з 16.02.2018 р., так як протокол на затвердження (5 робочих днів) + 10 днів на оскарження рішення. Цінова пропозиція пропонується Вами при участі в аукціоні.
Дата відповіді:
19.01.2018 15:09
Відповідь надана
сроки оказания услуг для расчета ценовых предложений
Номер:
840c0580abb44519af8a0a8f3ad9708e
Дата опублікування:
17.01.2018 13:14
Опис:
Уважаемый заказчик в документации не указан четкий срок оказания услуг, а только до 31.12.2018 года. Т.к. работа охранников оплачивается почасово, то неуказание четких сроков расчета ценовых предложений для участников, может существенно влиять на их конечное ценовое предложение, так же это может быть скрытой дискриминацией по отношению к тем участникам, которые возьмут за основу предполагаемые сроки указания услуг и при этом данный срок не совпадет с датой заключения договора, что в свою очередь даст первоначально завышенную или заниженную стоимость предоставления таких услуг
Так же размытые сроки расчетов предоставления услуг ставят участников в заведомо неравные условия. Это наводит на мысль о том, что у заказчика есть участник, который четко знает сроки предоставления услуг и может правильно просчитать свое ценовое предложение при подаче и в ходе торгов. Как вам известно оплата охранных услуг производится по факту отработанного времени, соответственно это оплата почасовая. Потому чтоб убрать из документации скрытое дискриминационное условие заказчика. Просим вас четко указать сроки предоставления услуг. Потому как в одном случае участник может взять за основу расчета срок с момента проведения торгов, а другой участник может использовать примерный срок заключения договора. При этом первоначальные и конечные суммы таких участников будут существенно отличаться, т.к. расчетное время (в данном случае часы) будут разными.
Спасибо за понимание
Відповідь:
Аукціон по даній закупівлі назначений на 30.01.2018р, відповідно строк надання послуг почнеться приблизно з 16.02.2018 р., так як протокол на затвердження (5 робочих днів) + 10 днів на оскарження рішення.
Дата відповіді:
17.01.2018 16:57
Відповідь надана
график работы охраны
Номер:
d685500bdad441dfa3a2471cd8cfbd1e
Дата опублікування:
17.01.2018 12:51
Опис:
Просим указать график работы охрани на обьектах заказчика, который необходим для правильного определения времени работы охраны, которая в свою очередь влияет на ценовое предложение учасников.
Відповідь:
Згідно ТД Додатку 3 «Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі» пункт 2 - охорона має здійснюватися цілодобово у робочі, святкові, вихідні дні.
Дата відповіді:
17.01.2018 16:58