• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони майна закладів загальної середньої освіти, охорона громадського порядку на території закладів загальної середньої освіти )

Код ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони майна закладів загальної середньої освіти, охорона громадського порядку на території закладів загальної середньої освіти )

Торги відмінено

1 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 150.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2018 09:59 - 02.02.2018 00:00
Вимога
Вирішена

досвід виконання аналогічного договору саме з бюджетними установами та тільки у 2017 році

Номер: 1f47c7bcba804abbadb0017637495fd3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-12-000217-b.b5
Назва: досвід виконання аналогічного договору саме з бюджетними установами та тільки у 2017 році
Вимога:
Згідно відповіді Замовника, щодо поставленого питання на приховану дискримінаційну вимогу проте що «Виконавець повинен обов’язково мати досвід охорони саме бюджетних установ та лише 2017 році" Відповідь яку було надано організатором закупівлі 17.01.2018 16:59 Тип рішення: "Вирішено" Зг.ст.16 ЗУ "про публічні закупівлі" замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. Ми з вами згодні що в Законі України про публічні закупівлі ст. 16 зазначено, що замовник може самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. Натомість відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тому вимога замовника щодо «обов’язкової наявності досвіду охорони саме бюджетних установ та лише 2017 році" є такою що суттєво обмежують коло потенційних учасників та порушують основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме ведуть до недобросовісної конкуренції та до прихованої дискримінації учасників. В такому випадку відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також можна стверджувати, що дані дискримінаційні вимоги в тендерній документації прописані під конкретного учасника або учасників, перемога яких заздалегідь визначена Замовником. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення. Враховуючи викладене вважаємо, що вимоги Замовника викладена в Додатку 3 Тендерної документації, в пункті 11, порушують ч.1. ст 3, ч. 3. ст. 5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Запрошуємо Вас прийняти участь у аукціоні. згідно абз.2 п.4 ст. 16 відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення Замовником законодавства при формуванні планової ціни з ПДВ

Номер: 1636613ca4e04403a25bacc368a0d3d6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-12-000217-b.b4
Назва: Порушення Замовником законодавства при формуванні планової ціни з ПДВ
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель МІСЬКИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПЕРШОТРАВЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ проводить тендер на закупівлю охоронних послуг з охорони майна закладів загальної середньої освіти, охорона громадського порядку на території закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги), всього 5 лотів, загальна очікувана вартість закупівлі становить – 1 150 000,00 грн з ПДВ, або очікувана вартість закупівлі по кожному лоту становить 230 000,00 грн. з ПДВ. Відповідно до п. 4.4. Тендерної документації строк поставки надання послуг: до 31.12.2018. Та оголошення, яке було розміщено на сайті офіційного органу 05.01.2018 року. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-12-000217-b Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.12.2018. Відповідно до п.4.2 загальних положень Тендерної документації, наведено повний перелік об’єктів що повинні охоронятися. Також у відповідності додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» в якому наведено вимоги замовника до учасників. Згідно якого Замовнику необхідно забезпечити якісне надання охоронних послуг на об’єктах замовника адреси та перелік яких визначений п.4.2 та п.4.3 загальних положень. Згідно з технічними вимогами потрібно забезпечити охорону на кожному з 5 лотів - 1 цілодобовим постом. Також на запистання учасників щодо розрахунку строків надання послуг, була надана відповідь замовника, та зазначено що строк надання послуг почнеться приблизно з 16.02.2018 р. Таким чином, як що для розрахунку використовуємо строк надання послуг з 16.02.2018 по 31.12.2018 року (319 днів, 24 години на добу), що складає 319*24=7656 людино-годин за один пост охорони (1 лот), або 38280 людино-годин. Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин по об’єкту: 230 000,00 / 7 565 ≈ 30,04 грн. з ПДВ (або в такому випадку 25,03 грн без ПДВ). До того ж Замовником є суб’єктом державної власності, а також згідно ввірених йому повноважень, повинен чітко дотримуватися усіх законодавчих актів, що діють на території України. Таким чином згідно наданої документації, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням вартості усіх витрат на сплату податків, транспортування, страхування, розподілення особового складу Учасника по постах охорони Замовника та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам в українських гривнях у т.ч. ПДВ. А також повинна враховувати всі вимоги що виставлені замовником в наданій документації, та забезпечувати працівників, залучених до охорони об'єкта, спеціальними засобами охорони(бронежилети, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, гумові кийки, наручники пластикові (текстильні) одноразового використання), які застосовуються згідно з чинним законодавством. Забезпечити охоронців відповідною екіпіровкою: форменим (спеціалізованим) одягом у відповідності до сезону з атрибутикою охоронного підрозділу, посвідченням, бейджиками, засобами активної оборони, засобами зв’язку, мобільними радіостанціями, ліхтарями, тощо та проїздом своїх працівників до місця роботи та у зворотньому напрямку. Обладнати тривожною кнопкою з виводом сигналу на пульт централізованого спостереження охоронного підприємства кожен об’єкт, що визначено закупівлею, реагувати на виклики групами швидкого реагування на автомобільному транспорті, забезпечувати навчання штатних працівників та проходження ними відповідних курсів охоронців професійної охорони (рівня кваліфікації не менш ІІ розряду). Планова ціна, яка була визначена Замовником повинна складатися як мінімум з урахуванням вищезазначених витрат, які були включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі у відповідності до затвердженого Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік», яким визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня 2018 року повинна складати не менше ніж - 22,41 гривні (ст. 8 цього Закону). Таким чином вартість 1 людино-години фізично не може бути нижчою ніж 22,41 грн без врахування ПДВ. Однак дана сума не включає в себе усі інші обов’язкові платежі, які повинні нести виконавці при наданні таких послуг. Та як що вірно розрахувати витрати, які повинен понести виконавець при наданні послуг за одну годину праці охоронника, то загальна ціна за одну годину повинна бути значно вище. Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку що визначено Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік» та Податковим Кодексом. 22,41 грн за годну праці охоронника не враховує в собі: єдиний соціальний внесок, єдиний податок або податок на додану вартість та інші доплати за понаднормову працю та інше. Як що розрахувати лише мінімальні платежі до бюджету, а саме: урахування єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36 (або податок на додану вартість ≈ 5,46 грн.), 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,47 = 32,80 грн з ПДВ. Таким чином ми бачимо що, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 230 000,00 (з ПДВ). 30,04 грн. з ПДВ (25,03 грн без ПДВ) за 1 людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі та сплату єдиного соціального внеску та єдиного податку (28,71 грн. за людино-годину без ПДВ або 32,80 грн. - з ПДВ), не говорячи вже про інші витрати учасника та тими вимогами які були виставлені замовником, та пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку, та які він обов’язково повинен передбачити згідно діючого законодавства. Дана сума (28,71 грн. за людино-годину без ПДВ або 32,80 грн. - з ПДВ) за одну годину роботи охоронника, також не включає в себе вимоги ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час; - графіки змінності повинні забезпечити відпрацювання охоронником не більше 40-годинного робочого тижня, інакше повинна бути здійснена відповідна оплата понаднормової праці. - відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки; - відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток; - ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати; - ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору та закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні. Таким чином замовник, який повинен чітко дотримуватися діючого законодавства, встановлює планову вартість закупівлі, яка як мінімум йде в супереч з діючими законодавчими актами (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2018 рік") та визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації. Замовник виставляючи планову вартість торгів які намагається провести у 2018 році, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2018 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися. З наявної в нас інформації Ви чомусь не сплачуєте своїм співробітникам суму заробітної плати, що є меншою ніж визначено діючим законодавством у 2018 році. До того ж ваші співробітники щороку отримують оплачувані відпустки, отримують доплати за понаднормову працю, премії та інше відповідне забезпечення. Окрім того зазначаємо, що вищенаведені розрахунки робилися з урахуванням розміру мінімальної заробітної палати закріпленого Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік», та послуги фактично теж будуть надаватися у 2018 році, це визначено згідно документації та оголошення, з 16 лютого 2018 по 31 грудня 2018 р включно. В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» та інших законодавчих актів, тому що послуги будуть фактично надаватися вже у 2018 році (а не у 2015 або 2016, або 2017 роках). Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдадуть непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само отримує кошти для виплати своїм співробітникам заробітної платні та свого утримання. Також своїми діями ви порушуєте права всіх платників ПДВ, які б могли прийняти участь в даній закупівлі, але фактично не зможуть цього зробити, це є дискримінаційне по відношенню до платників ПДВ. В той же час ми розуміємо що на охоронному ринку України є підприємства, які працюють по спрощеній системі або на єдиному податку. Але в такому випадку планова вартість закупівлі повинна бути оголошена як «БЕЗ ПДВ», щоб були в рівних умовах як платники ПДВ та неплатників ПДВ, як це роблять інші держані підприємства. Однак Замовником цього не було передбачено, та виставлена занадто низька планова сума саме «З ПДВ». Тому: - вимагаємо усунути виявлені порушення привевши у відповідність планової ціни закупівлі до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» з врахуванням усіх вимог виставлених замовником в документації. - Або шляхом відміни даної закупівлі в цілому, та здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» та інших законодавчих актів, перебачивши що участь у закупівлі можуть приймати як платник ПДВ, так і платники єдиного податку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розрахунки охоронних послуг вказані згідно з законодавством України.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Замовник інорує дискримінаційни порушення в документації прописані під заздалегідь визначеного переможця

Номер: fe052830079a40edbc6e58023b4e8dce
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-12-000217-b.a3
Назва: Замовник інорує дискримінаційни порушення в документації прописані під заздалегідь визначеного переможця
Вимога:
Відповідь організатора закупівлі 17.01.2018 16:59 Тип рішення: "Вирішено" Зг.ст.16 ЗУ "про публічні закупівлі" замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. Як що наші звернння до вас як до замовника торгів буде проігноровано, в такому випадку ми змушені направити відповідні звернення до Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Національне антикорупційне бюро України на предмет правоміності виставлених вимог та змови Замовника з заздалегідь визначеним переможцем, під якого і була розроблена діюча документація, яка до того ж має всі ознаки дискримінаційних порушень визнаних рішеннями Антимонопольного комітету України. А також правомірності вимог у ще одному вашому тендері UA-2018-01-05-000051-a, документація якого має такі ж самі помилки та порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зг.ст.16 ЗУ "про публічні закупівлі" замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

досвід виконання аналогічного договору з бюджетними установами тільки у 2017 році

Номер: 2ef614fdf83d40cc8f65a73a90b8c94a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-12-000217-b.a2
Назва: досвід виконання аналогічного договору з бюджетними установами тільки у 2017 році
Вимога:
В Додатку 3 до Тендерної документації, в пункті 11. вказаний кваліфікаційний критерій " Виконавець повинен мати досвід охорони бюджетних установ у 2017 році". Відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI, суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Відповідно до Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності", Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами. Тому, вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору з саме бюджетними установами та саме у 2017 році є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони (відповідно до чинного законодавства у сфері охоронної діяльності). Встановивши таку вимогу про наявність досвіду охорони саме з бюджетними установами та саме у 2017 році, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме досвіду охорони з бюджетними установами саме у 2017 році, хоча при цьому мають всю необхідну матеріально-технічну базу, працівників і т.д.) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому кваліфікаційному критерію щодо наявності аналогічного досвіду. Встановивши дану вимогу Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки лобіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Тим паче, незрозумілим залишається необхідність наявності в учасників досвіду охорони саме бюджетними установами та саме у 2017 році, адже відповідно до Вашого технічного завдання потрібно буде забезпечувати охорону громадського порядку, територій та майна шкіл, які не мають якоїсь спеціальної специфіки, чим тоді відрізняється охорона громадського порядку або охорона території та майна бюджетної установи, від охорони територій та майна, чи офісних будівель будь-якої іншої організації незалежно від форми власності та виду діяльності!!! На підставі вище викладеного вимагаємо вилучити пункт про наявність досвіду охорони саме з бюджетними установами тільки у 2017 році, як такий, що є дискримінаційним та обмежує коло учасників, а також немає законодавчого обґрунтування та суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зг.ст.16 ЗУ "про публічні закупівлі" замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога наявності складських приміщень в учасника

Номер: a26478870aa648c9a41706b09e8f7a02
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-12-000217-b.b1
Назва: Дискримінаційна вимога наявності складських приміщень в учасника
Вимога:
Згідно наданої документації на закупівлю охоронних послуг, згідно з «Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції» замовником вимагається від учасників, пункт 1.2 Довідка в довільній формі про наявність власних або орендованих складських приміщень (додатково у разі власних складських приміщень необхідно надати копію технічного паспорту на ці приміщення, у разі оренди складських приміщень, необхідно надати копію договору оренди); Поясніть будь ласка навіщо потрібно замовнику складські приміщення, як що послуги які закуповуються це фізична охорона, яка не потребує та не зобов’язує учасника мати будь які складські приміщення. Або дана вимога перенесена з якоїсь іншої документації, ябо її було прописано свідомо під заздалегідь визначеного учасника який повинен стати переможцем, та який наддасть такі документи. На даний час це дискримінаційна вимога замовника, яка може суттєво скоротити кількість майбутніх учасників що можуть прийняти участь у цій закупівлі. Вимагаємо виключити дану вимогу з документації в цілому.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякую Вам за Вашу уважність . Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено