-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тушки курей 1 категорії патрані заморожені
Завершена
2 786 737.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 933.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 933.69 UAH
Період уточнення:
09.01.2023 16:41 - 14.01.2023 00:00
Відповідь надана
Експлуатаційний дозвіл, дискримінаційна вимога
Номер:
0472216a9dd94bd98e53645bc511a36d
Дата опублікування:
10.01.2023 09:36
Опис:
Уповноваженою особою Замовника встановлено кваліфікаційний критерій в Додатку 1 до тендерної документації:
"У складі конкурсної пропозиції необхідно надати наступні документи:Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об‘єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захистуспоживачів (Держпродспоживслужба) за місцем розташування потужностей, у відповідності з вимогами Постанови КМУ України № 930 від 11.11.2015 р., дійсний на дату розкриття;"
Повідомляємо, що Замовник при підготовці тендерної документації ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВРАХОВУВАТИ ВИМОГИ ЗУ "ПРО ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА ВИМОГИ ДО БЕЗПЕЧНОСТІ ТА ЯКОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ».
Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (надалі-Закон) передбачено:
- ч.1, ст.23 - ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ це дозвіл, що отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану З ВИРОБНИЦТВОМ ТА/АБО ЗБЕРІГАННЯМ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ;
- Стаття 20 Обов’язки операторів ринку - Оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах ДІЯЛЬНОСТІ, яку вони здійснюють.
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, оскільки наше підприємство не є виробником предмета закупівлі.
В тендерній документації не описано який аналогічний документ мають надати учасники, які не є виробниками товару. А саме таким документом є «Рішення про державну реєстрацію потужності».
Після ознайомлення з тендерною документацією, вважаємо, що вона складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених ЗУ “Про публічні закупівлі”, що, серед іншого, порушує права та інтереси нашої компанії як потенційного учасника процедури закупівлі, що унеможливлює нам прийняти участь в закупівлі.
На підставі вище викладено, ПРОСИМО внести зміни до документації, а саме до Додатку № 1, пункту 1.1.2 пп.б та виключити вимогу щодо надання експлуатаційного дозволу виданого на імʼя учасника чи додати документи, які забезпечать участь учасників не виробників. У випадку не задоволення вимоги нами буде скеровано скаргу до АМКУ, залишено відгук на Дозорро, з наступним поданням скарги на Ваші дії до ДАСУ.
Відповідь:
Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів
Стаття 23. Експлуатаційний дозвіл
1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі.
Таким чином, відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» в ч.1, ст.23 зазначено, що ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ це дозвіл, який отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. Повідомляємо Вам, що предметом даної закупівлі є Тушки курей 1 категорії патрані заморожені, які виготовлені згідно ДСТУ 3143:2013, а відповідно до зазначеного державного стандарту така продукція повинна зберігатися при дотриманні температурного режиму від мінус 2 град. С до мінус 18 град. С. Отже, на підставі викладеної інформації, повідомляємо Вам , що приймати участь у закупівлі мають право всі оператори ринку, які отримали експлуатаційний дозвіл. Замовник не вважає , що дана вимога є дискримінаційною, що обмежує коло потенційних учасників. Ваша вимога не може бути задоволена.
Дата відповіді:
10.01.2023 17:10