-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тушки курей 1 категорії патрані заморожені
Завершена
2 786 737.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 933.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 933.69 UAH
Період оскарження:
09.01.2023 16:41 - 14.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Технічна частина
Номер:
ad82de104bb94c179e3f558e180fd411
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-09-005107-a.b2
Назва:
Технічна частина
Вимога:
Доброго дня! Ознайомившись з вимогами електронного оголошення нами було встановлено, що список позицій товару містить назву товару: Тушки курей 1 категорії патрані ЗАМОРОЖЕНІ, ОХОЛОДЖЕНІ. Додатком № 3 передбачено «Найменування сорт, маса, нормативні документи», де вказано Тушки курей 1 категорії патрані ЗАМОРОЖЕНІ, ДСТУ Відповідність стандарту: ДСТУ 3143:2013.
Приведіть у відповідність електронне оголошення та вимоги тендерної документації у відповідність та вкажіть які тушки Вам потрібні, ОХОЛОДЖЕННІ чи ЗАМОРОЖЕНІ?
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ на зміни.pdf 12.01.2023 14:03
Дата подачі:
10.01.2023 17:34
Вирішення:
До електронного оголошення внесено зміни. Додаток № 3 до тендерної документації викладено в новій редакції.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Експлуатаційний дозвіл
Номер:
a8ae084c44fc41919a6e64760682f4a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-09-005107-a.b1
Назва:
Експлуатаційний дозвіл
Вимога:
Вимога
Відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, частиною 30 затверджено, що під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції МАЮТЬ ПРАВО ПОДАВАТИ ВСІ ЗАІНТЕРЕСОВАНІ ОСОБИ, враховуючи дану норму, наша компанія вирішила прийняти участь у розпочатій закупівлі.
Частиною 1, статті 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” законодавцем затверджено принципи публічних закупівель, які містять імперативний характер, тобто є обов’язковими для замовників під час проведення закупівель.
Після ознайомлення з тендерною документацією, вважаємо, що вона складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених ЗУ “Про публічні закупівлі”, що, серед іншого, порушує права та інтереси нашої компанії як потенційного учасника процедури закупівлі, що унеможливлює нам прийняти участь в закупівлі.
Додатком №1 1 до тендерної документації встановлено вимогу: "У складі конкурсної пропозиції необхідно надати наступні документи: Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об‘єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захистуспоживачів (Держпродспоживслужба) за місцем розташування потужностей, у відповідності з вимогами Постанови КМУ України № 930 від 11.11.2015 р., дійсний на дату розкриття;":
НАДАЄТЬСЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ, ВИДАНИЙ НА ІМ’Я УЧАСНИКА”.
Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (надалі-Закон) передбачено:
- ч.1, ст.23 - ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ це дозвіл, що отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану З ВИРОБНИЦТВОМ ТА/АБО ЗБЕРІГАННЯМ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ;
- Стаття 20 Обов’язки операторів ринку - Оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах ДІЯЛЬНОСТІ, яку вони здійснюють.
Враховуючи вищевказані норми повідомляємо, що експлуатаційний дозвіл видається лише якщо ДІЯЛЬНІСТЬ господарюючого субʼєкта підпадає ПІД ВИРОБНИЦТВО ТОВАРУ ТА/АБО ЙОГО ЗБЕРІГАННЯ. Інформуємо про те, що НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА підбираються на самому початку діяльності: при первинній реєстрації підприємства та відображаються у виписці/витягу з ЄДРПОУ, витягу з податкового органу та класифікуються відповідно до класифікатору видів економічної діяльності (КВЕД).
Наказ Держспоживстандарту України від 11.10.2010 N 457 визначає поняття основного призначення КВЕД - визначати та кодувати основні та другорядні види економічної ДІЯЛЬНОСТІ юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців.
В даному випадку є окремі коди КВЕДу щодо виробництва продуктів харчування (КВЕД 10.51 Перероблення молока, виробництво масла та сиру) та зберігання харчових продуктів (КВЕД 52.10 Складське господарство).
Ми як учасники торгів займаємося діяльністю посередників у торгівлі продуктами харчування (КВЕД 46.17), неспеціалізована оптова торгівля (КВЕД 46.90) та не займаємося виробництвом товару та\ або його зберіганням, у звʼязку із чим ми НЕ МАЄМО ЗАКОНОДАВЧОЇ МОЖЛИВОСТІ надати експлуатаційний дозвіл!!! Проте чинне законодавство України НЕ ЗАБОРОНЯЄ нам займатися оптовою торгівлею продуктами харчування без отримання експлуатаційного дозволу! В даному випадку встановлена вами вимога обмежує взяти участь в закупівлі та прописана таким чином, що подати пропозицію на тендер зможуть ЛИШЕ ВИРОБНИКИ!!!
На підставі вище викладено, просимо внести зміни до документації та виключити вимогу щодо надання експлуатаційного дозволу виданого на імʼя учасника. У випадку не задоволення вимоги нами буде скеровано скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2023 17:20
Вирішення:
Шановний Учаснику! Прийміть до уваги, що в додатку №1 до Тендерної документації, п.п. 1.1.2. нами зазначена вимога щодо наявності складських приміщень, з відповідним документальним підтвердженням. Учасники закупівлі можуть мати як власні, так і орендовані складські приміщення. А так як предметом даної закупівлі є продукція тваринного походження, а саме - Тушки курей 1 категорії патрані заморожені, відповідність стандарту: ДСТУ 3143:2013, тому приймати участь у закупівлі можуть всі оператори ринку, які отримали Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об‘єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) за місцем розташування потужностей. Відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» в ч.1 та 2, ст.23 зазначено, що «ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ це дозвіл, який отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною».
Повідомляємо Вам, що в Комунальному некомерційному підприємстві «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) безперервно лікується більше тисячі пацієнтів і основним напрямком нашої діяльності є стаціонарний догляд за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності . Зазначивши в тендерній документації вимогу щодо наявності складських приміщень, пристосованих для зберігання предмету закупівлі, які мають експлуатаційний дозвіл, Замовник хоче бути впевнений в тому, що Учасник зможе безперебійно проводити доставку продукції щодня, протягом періоду дії договору (з дня підписання до 31 грудня 2023 року), відповідно до заявки на поставку товару. Для нас це дуже важливе питання, особливо під час введення в Україні воєнного стану .
Отже, Замовник не вважає, що вимога тендерної документації щодо надання експлуатаційного дозволу виданого на імʼя учасника є дискримінаційною, що обмежує коло потенційних учасників. Ваша Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено