• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Завершена

257 675 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 576 750.00 UAH
Період уточнення: 05.01.2023 18:51 - 16.01.2023 00:00
Відповідь надана

Ціна

Номер: cb3c17d6eb6c4117a561e894e0f822ac
Дата опублікування: 13.01.2023 19:31
Опис: Шановний Замовнику! Чи визначено тендерною документацією, що ціна з ПДВ та ціна без ПДВ Учасником має бути чітко визначеною 2-ма знаками після коми?
Відповідь: Доброго дня! Ви можете ознайомитись з умовами тендерної документації в електронній системі закупівель, вся необхідна інформація там відображена. Нагадую документація розроблена відповідно до вимог законодавства в сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 13.01.2023 22:55
Відповідь надана

Оплата

Номер: 62fa7ed6828045da8f9d686d03101656
Дата опублікування: 13.01.2023 11:01
Опис: Шановний Замовнику!! 1.Відповідно до 5.6. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу та Додатку 3 «Комерційної пропозиції» наведеного тендерною документацією, оплата за спожиту електричну енергію здійснюється не пізніше 30 числа місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяцем). Разом з тим, п. 1.1 Договору, замовник передбачив розроблення умов Договору відповідно до Закону України "Про ринок електричної енергії" та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14.03.2018 № 312 (далі - ПРРЕЕ). З огляду на наявність інформації в відкритих ресурсах мережі інтернет (Опендатабот, Порлат відкритих даних, Портал використання публічних коштів та ін), за допомогою яких відкритий доступ до державних даних для громадян та бізнесу, спостерігається тенденція не повної платоспроможності Замовника, у тому числі своєчасної оплати та в обсязі зазначеного розрахунковими документами. У зв’язку з чим, просимо повідомити про готовність та стан платоспроможності Замовника в повному обсязі, згідно виставлених розрахункових документів, у строки передбачені договором. 2. Також з метою закупівлі на ринку електричної енергії за прийнятною ціною постачальником для потреб споживача та за фінансової можливості останнього, просимо внести зміни до проекту договору тендерної документації в частині передбачення співпраці у тому числі за системою попередньої оплати згідно Постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070.
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення інформуємо, що тендерна документація та оголошення про проведення відкритих по закупівлі: «Електрична енергія» (код ДК 021:2015: 09310000-5 “Електрична енергія”) розроблено із врахуванням положень Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, тому просимо подавати пропозиції з врахуванням вимог оголошення та тендерної документації.
Дата відповіді: 13.01.2023 15:36
Відповідь надана

ціна

Номер: 58cae5b225314fe9b04b172d98d109c4
Дата опублікування: 11.01.2023 12:09
Опис: Шановний Замовнику! Ціна електричної енергії має бути визначено чітко 2 знаки після коми, враховуючи, що показники діючого тарифу складають 5 знаків після коми?
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення інформуємо, що тендерна документація та оголошення про проведення відкритих по закупівлі: «Електрична енергія» (код ДК 021:2015: 09310000-5 “Електрична енергія”) розроблено із врахуванням положень Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, тому просимо подавати пропозиції з врахуванням вимог оголошення та тендерної документації
Дата відповіді: 12.01.2023 17:46
Відповідь надана

Умови ТД

Номер: 40501d5dc3f749b58acc3d0e5480732a
Дата опублікування: 11.01.2023 11:06
Опис: Шановний Замовнику! Також звертаємо увагу на умови тендерної закупівлі щодо обов’язку банка-гаранта сплатити повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю (гарантована сума) у разі дострокового розірвання договору з переможцем, як в односторонньому порядку, так і за згодою сторін (за ініціативи виконавця). У разі дострокового розірвання договору з переможцем в односторонньому порядку Вважаємо дану вимогу абсолютно дискримінаційною та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавству з нижченаведеного. Відповідно до частини 2 статті 27 Закону «Про публічні закупівлі» замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1. Після виконання переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2. За рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі / спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3. У випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4. Згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Тобто дані підстави для повернення є вичерпними. З вимог визначеним замовником випливає, що у разі розірвання Договору про закупівлю за ініціативою замовника – забезпечення виконання договору не повертається. Тобто за бажанням замовника або настання обставин, що виникли у замовника, які спричинили неможливість виконання договірних зобов’язань з його сторони, у тому числі приймання електроенергії від Постачальника, дії/бездіяльність якого в даному випадку абсолютно не є причиною розірвання договору – все одно забезпечення виконання договору не повертається. У разі практичного застосування даної умови, переможець торгів/постачальник попросту вимушений буде штучно чукати причин не розірвання з замовником/споживачем договору та не підписувати відповідну угоду, навіть якщо замовник/споживча цього потребує в силу своїх причин. Таким чином, просимо усунити дану умову тендерної документації, оскільки замовник штучно створює умови не можливої співпраці за договором будь-якого переможця процедури закупівлі. У разі дострокового розірвання договору з переможцем за згодою сторін Слід зазначити, що на забезпечення виконання договору про закупівлю поширюються лише загальні вимоги щодо видів забезпечення виконання зобов’язань, передбачені ЦК та ГК України, та спеціальні вимоги, передбачені самим Законом про закупівлі. Статтею 651 ЦК України та статтею 188 Господарського кодексу України передбачено, що розірвання договорів здійснюється за згодою сторін, розірвання договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Тобто для того щоб розірвати договір про закупівлю, необхідно дійти обопільної згоди та оформити таку згоду належним чином. Таким чином, виходячи із норм права у разі розірвання договору за домовленістю сторін, замовник немає жодних підстав для привласнення коштів, в якості забезпечення виконання договору, оскільки проявляє свою згоду на припинення договірних відносин шляхом підписання угоди до договору. Таким чином, просимо усунити дану умову тендерної документації, оскільки виконання сторонами даної умови в договорі суперечить вимогам цивільного та господарського законодавства, а незаконне привласнення коштів виписане «під буквою договору» карається не тільки адміністративним стягненням а й ймовірно може розцінюватися як злочин з кримінальною відповідальністю, оскільки розмір забезпечення виконання договору виходячи із очікуваної вартості закупівлі - значний. У разі дострокового розірвання договору з переможцем ініціативою переможця/постачальника Під час дії правового режиму воєнного стану та дефіциту електроенергії на ринку Україні, необхідності сплати заробітної плати працівникам та сплати податків, зборів та обов’язкових платежів у зв’язку зі скрутним становищем бізнеса в України в сфері енергопостачання, наполягаємо на перегляді та внесенні змін до тендерної документації в частині зміни ТД або можливого перегляду сторонами умови договору під час виконання договору, у випадку наявності скрутного становища постачальника та/або потреби повернення виконання забезпечення договору з разі: - настання обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), засвідчення яких регулюється Законом України «Про торгово-промислові палати в Україні»; - фінансового скрутного становища, що підтверджується фінансовим документом постачальника; - не можливістю виконання договірних заповзань через відсутність електроенергії, як товару на ринку, що підтверджується відповідними документами постачальника; - відсутності проплати зі сторони споживача понад 3 місяці за фактично поставлену електроенергії, що підтверджується актом звірки; - відмови споживачем від внесення змін до договору та перегляду ціни під час зростання ціни на ринку. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документації у відповідність до вимог чинного законодавства, дотримуючись при цьому принципів, передбачених ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» не звужуючи при цьому штучно коло учасників.
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення інформуємо, що тендерна документація та оголошення про проведення відкритих по закупівлі: «Електрична енергія» (код ДК 021:2015: 09310000-5 “Електрична енергія”) розроблено із врахуванням положень Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, тому просимо подавати пропозиції з врахуванням вимог оголошення та тендерної документації
Дата відповіді: 12.01.2023 17:46
Відповідь надана

Банківська гарантія виконання договору

Номер: 985737cd30b94edc981ac800e1b88f21
Дата опублікування: 11.01.2023 11:05
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до умов публічної закупівлі за номером системі Прозоро: UA-2023-01-05-005789-a, зокрема Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ч.3«Проект договору про закупівлю» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати у тому числі забезпечення виконання договору у формі оригіналу банківської гарантії не пізніше дати укладання договору (якщо його надання передбачено умовами тендерної документації). При цьому в оголошенні процедури закупівлі визначено, оформлення банківської гарантії відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», якою зокрема п.13 передбачена можливість створення банківської гарантії в електронному або паперовому вигляді. Учасники операцій за гарантіями обмінюються електронними документами або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів або визначають порядок обміну та засвідчення цих документів на договірних засадах з урахуванням вимог законодавства України. З огляду на зазначене та враховуючи, що замовником визначено, що банківська гарантія повинна відповідати зазначеній Постанові НБУ просимо забезпечити можливість шляхом внесення змін подання переможцем банківської гарантії виконання договору також в електронному вигляді з відповідним дотриманням сторін чинного законодавства, у тому числі ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», ЗУ «Про електронний цифровий підпис» тощо.
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення інформуємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” надає Замовнику право самостійно визначати зміст оголошення про проведення спрощених закупівель та вимоги до учасників щодо оформлення та подання пропозиції. Під час підготовки вимог тендерної документації по закупівлі «Електрична енергія» було враховано вимоги п. 13 Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», відповідно до якого документи, оформлення яких передбачено вимогами цього Положення для здійснення операцій за гарантіями/контргарантіями, можуть створюватися як в електронному так і в паперовому вигляді та подаються в тому вигляді, у якому вони були створені. Паперові копії документів, використання яких передбачено вимогами цього Положення для здійснення операцій за гарантіями, засвідчуються в установленому законодавством України порядку. Пунктом 25 цієї Постанови передбачено, що оригінал гарантії в паперовому вигляді передається (через принципала або через авізуючий банк, або безпосередньо) бенефіціару, одна копія такої гарантії залишається в банку-гаранті, інша - передається принципалу. Відповідно до вищевикладеного, умови тендерної документації по закупівлі «Електрична енергія» повністю відповідають вимогам Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та положенням Закону України “Про публічні закупівлі
Дата відповіді: 12.01.2023 17:45
Відповідь надана

Відомості щодо сплати податків та зборів у вигляді довідки

Номер: 406f3285b8874f908a2714cf998de2ad
Дата опублікування: 09.01.2023 19:44
Опис: Згідно п.7 Розділу 4 "Інша інформація" Учасник має надати відомості щодо сплати податків та зборів у вигляді довідки (за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою (за наявності) в довільній формі з інформацією про статус платника податку. Прохання надати пояснення, що має на увазі замовник під: "надати відомості щодо сплати податків та зборів у вигляді довідки"? У якому форматі і яку інформацію потрібно надати Учаснику, щоб задовільнити всі вимоги Замовника
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення інформуємо, що під відомостями щодо сплати податків та зборів мається на увазі система оподаткування по якій працює учасник закупівлі, тобто це сукупність податків і зборів (обов'язкових платежів), що сплачується учасником закупівлі в порядку, який встановлений відповідними законами до бюджетів різних рівнів, а також до державних цільових фондів (наприклад вказати чи учасник є платником ПДВ, податку на прибуток, інше).
Дата відповіді: 10.01.2023 11:30
Відповідь надана

Категорія бенефіціара

Номер: 854f7caf283d4862a486b39cc8340f31
Дата опублікування: 06.01.2023 14:05
Опис: Доброго дня! До п. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «**Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».». З метою належного оформлення банківскої гарантії, просимо чітко надати/зазначити дані щодо «категорії замовника».
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення інформуємо, КП “Вінницяоблводоканал” відноситься до юридичних осіб та/або суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, а саме: забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води, забезпечення функціонування централізованого водовідведення.
Дата відповіді: 09.01.2023 10:16