-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
257 675 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 576 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 576 750.00 UAH
Період оскарження:
05.01.2023 18:51 - 16.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможцем
Номер:
7f1a22f125904f0aaac4e601a34e0e29
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-005789-a.c4
Назва:
Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
З огляду на рішення уповноваженої особи – повністю не погоджуємось з рішенням про визнання переможцем учасника ТОВ "ВІТО ЕНЕРДЖИ". Згідно пункту 22 Розділу 4 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається: «Довідку у довільній формі про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Ін-тернет з описом та підтвердженням його відповідності вимогам підпункту 14, підпун-кту 15 пункту 5.2.2. розділу 5.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії (пос-танова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312).». В свою чергу учасник ТОВ «ВІТО ЕНЕРДЖИ» у складі своєї пропозиції надає файл «Довідка про наявність власного офіційного веб-сайту.pdf» в якому зазначає: «Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІТО ЕНЕРДЖИ», як Учасник даної процедури закупівлі (надалі – Учасник) підтверджує Замовнику КП «Вінницяоблводоканал» наявність в Учасника власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет (http://vitonrg.com/), який відповідає вимогам підпункту 14, підпункту 15 пункту 5.2.2 розділу 5.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року №312) на якому вказано, зокрема:
• Засоби комунікації (http://vitonrg.com/);
• Розміщені нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на роздрібному ринку електричної енергії, згідно з яким електропостачальник здійснює ліцензовану діяльність (http://vitonrg.com/);
• Інформація щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду (http://vitonrg.com/);
• Можливість створення особистого кабінету споживача (http://vitonrg.com/).»
Учасник ТОВ «ВІТО ЕНЕРДЖИ» надав завідомо недостовірну інформацію, адже ми як учасники цієї закупівлі провели аналіз тендерної пропозиції учасника-конкурента й на вимогу згідно пункту 22 Розділу 4 Додатку 1 тендерної документації відвідали сайт (http://vitonrg.com/). Одразу після входу на сайт перевірили можливість створення особистого кабінету споживача, так як ця функція найближча до споживача, на що отримали повідомлення «Увага! Технічні роботи» (додано скрін-шоти до вимоги).
Для підтвердження відсутності функціоналу Учасник ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» впродовж декількох днів заходив на сайт учасника-переможця (скрін-шоти за період в 3 робочих дні додаються) й перевіряли функціонал «особистого кабінету», проте змін ніяких не відбулось. Отже, з огляду на те, що тендерною документацією було передбачено функціонування «кабінету споживача», а на момент оцінки тендерної пропозиції можливість створення та використання – відсутнє, тому Замовник був вимушений спочатку перевірити свою ж вимогу, а потім відхилити пропозицію ТОВ «ВІТО ЕНЕРЖИ», як таку що є завідомо недостовірною відповідно до пункту 41 Особливостей.
Просимо Замовника відмінити рішення щодо визнання ТОВ «ВІТО ЕНЕРДЖИ» переможцем даної закупівлі та відповідно до пункту 41 Особливостей відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону. Швидкий розгляд нашої вимоги допоможе Вам найближчим часом оголосити нову закупівлю для пошуку постачальника електричної енергії. В разі ігнорування законних підстав відхилення учасника ТОВ «ВІТО ЕНЕРДЖИ» будемо вимушені звернутись до АМКУ для врегулювання вимоги наведеної вище.
Пов'язані документи:
Учасник
- Кабінет споживача 25.01.2023.png 30.01.2023 13:48
- Кабінет споживача 26.01.2023.png 30.01.2023 13:48
- Кабінет споживача 27.01.2023.png 30.01.2023 13:48
- Кабінет споживача 30.01.2023.png 30.01.2023 13:48
Дата подачі:
30.01.2023 13:48
Вирішення:
Добрий день! Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу інформуємо, що дійсно положеннями п. 22 Розділу 4 “Інша інформація” Додатку № 1 Тендерної документації на закупівлю «Електрична енергія» (код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія), передбачено надання учасниками закупівлі довідки у довільній формі про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет з описом та підтвердженням його відповідності вимогам підпункту 14, підпункту 15 пункту 5.2.2. розділу 5.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312).
Учасником закупівлі - ТОВ «ВІТО ЕНЕРЖИ» надано в складі тендерної пропозиції довідку від 11.01.2023 року № 52-01 “Про наявність власного офіційного сайту”, вказана довідка складена відповідно до вимог тендерної документації і містить усю необхідну інформацію.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІТО ЕНЕРЖИ» була перевірена не тільки довідка про наявність офіційного сайту, а і сам сайт учасника. За результатами перевірки офіційного веб-сайту ТОВ «ВІТО ЕНЕРЖИ» встановлено, що наповнення та зміст сайту повністю відповідають вимогам підпункту 14, підпункту 15 пункту 5.2.2. розділу 5.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312). Зокрема на офіційному веб-сайті ТОВ «ВІТО ЕНЕРЖИ» забезпечена можливість створення особистого кабінету споживача, вказаний функціонал працює на належному рівні.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу 2 п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, Особливостями не передбачена можливість подання вимог з приводу правомірності відхилення чи визначення переможцями інших учасників закупівлі.
Отже, відповідно до вищевикладеного, Ваша вимога не відповідає нормам діючого законодавства та підлягає відхиленню з підстав наведених вище.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
дискримінаційні вимоги тд і порушення норм чинного законодавства
Номер:
73627b05610e4d55a6239f0444829279
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-005789-a.a3
Назва:
дискримінаційні вимоги тд і порушення норм чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! Так, як Замовник не надав вичерпну відповідь щодо умов ТД та чим він керувавсь під час написання дискримінаційних вимог, ще раз звертаємо Вашу увагу на умови тендерної закупівлі щодо обов’язку банка-гаранта сплатити повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю (гарантована сума) у разі дострокового розірвання договору з переможцем, як в односторонньому порядку, так і за згодою сторін (за ініціативи виконавця). У разі дострокового розірвання договору з переможцем в односторонньому порядку.
Вважаємо дану вимогу абсолютно дискримінаційною та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавству з нижченаведеного!!!!
Відповідно до частини 2 статті 27 Закону «Про публічні закупівлі» замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1. Після виконання переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2. За рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі / спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3. У випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4. Згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Тобто дані підстави для повернення є вичерпними. З вимог визначеним замовником випливає, що у разі розірвання Договору про закупівлю за ініціативою замовника – забезпечення виконання договору не повертається. Тобто за бажанням замовника або настання обставин, що виникли у замовника, які спричинили неможливість виконання договірних зобов’язань з його сторони, у тому числі приймання електроенергії від Постачальника, дії/бездіяльність якого в даному випадку абсолютно не є причиною розірвання договору – все одно забезпечення виконання договору не повертається. У разі практичного застосування даної умови, переможець торгів/постачальник попросту вимушений буде штучно чукати причин не розірвання з замовником/споживачем договору та не підписувати відповідну угоду, навіть якщо замовник/споживча цього потребує в силу своїх причин. Таким чином, просимо усунити дану умову тендерної документації, оскільки замовник штучно створює умови не можливої співпраці за договором будь-якого переможця процедури закупівлі. У разі дострокового розірвання договору з переможцем за згодою сторін Слід зазначити, що на забезпечення виконання договору про закупівлю поширюються лише загальні вимоги щодо видів забезпечення виконання зобов’язань, передбачені ЦК та ГК України, та спеціальні вимоги, передбачені самим Законом про закупівлі. Статтею 651 ЦК України та статтею 188 Господарського кодексу України передбачено, що розірвання договорів здійснюється за згодою сторін, розірвання договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Тобто для того щоб розірвати договір про закупівлю, необхідно дійти обопільної згоди та оформити таку згоду належним чином. Таким чином, виходячи із норм права у разі розірвання договору за домовленістю сторін, замовник немає жодних підстав для привласнення коштів, в якості забезпечення виконання договору, оскільки проявляє свою згоду на припинення договірних відносин шляхом підписання угоди до договору. Таким чином, просимо усунити дану умову тендерної документації, оскільки виконання сторонами даної умови в договорі суперечить вимогам цивільного та господарського законодавства, а незаконне привласнення коштів виписане «під буквою договору» карається не тільки адміністративним стягненням а й ймовірно може розцінюватися як злочин з кримінальною відповідальністю, оскільки розмір забезпечення виконання договору виходячи із очікуваної вартості закупівлі - значний. У разі дострокового розірвання договору з переможцем ініціативою переможця/постачальника Під час дії правового режиму воєнного стану та дефіциту електроенергії на ринку Україні, необхідності сплати заробітної плати працівникам та сплати податків, зборів та обов’язкових платежів у зв’язку зі скрутним становищем бізнеса в України в сфері енергопостачання, наполягаємо на перегляді та внесенні змін до тендерної документації в частині зміни ТД або можливого перегляду сторонами умови договору під час виконання договору, у випадку наявності скрутного становища постачальника та/або потреби повернення виконання забезпечення договору з разі: - настання обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), засвідчення яких регулюється Законом України «Про торгово-промислові палати в Україні»; - фінансового скрутного становища, що підтверджується фінансовим документом постачальника; - не можливістю виконання договірних заповзань через відсутність електроенергії, як товару на ринку, що підтверджується відповідними документами постачальника; - відсутності проплати зі сторони споживача понад 3 місяці за фактично поставлену електроенергії, що підтверджується актом звірки; - відмови споживачем від внесення змін до договору та перегляду ціни під час зростання ціни на ринку. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документації у відповідність до вимог чинного законодавства, дотримуючись при цьому принципів, передбачених ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» не звужуючи при цьому штучно коло учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.01.2023 10:59
Вирішення:
Добрий день! До тендерної документації по закупівлі «Електрична енергія» (код ДК 021:2015: 09310000-5 “Електрична енергія”) внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Умови ТД і гарантія виконання договору
Номер:
3da328c51e6a4ae8ba842cd6f5f47e3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-005789-a.a2
Назва:
Умови ТД і гарантія виконання договору
Вимога:
Шановний Замовнику! Також звертаємо увагу на умови тендерної закупівлі щодо обов’язку банка-гаранта сплатити повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю (гарантована сума) у разі дострокового розірвання договору з переможцем, як в односторонньому порядку, так і за згодою сторін (за ініціативи виконавця). У разі дострокового розірвання договору з переможцем в односторонньому порядку Вважаємо дану вимогу абсолютно дискримінаційною та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавству з нижченаведеного. Відповідно до частини 2 статті 27 Закону «Про публічні закупівлі» замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1. Після виконання переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2. За рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі / спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3. У випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4. Згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Тобто дані підстави для повернення є вичерпними. З вимог визначеним замовником випливає, що у разі розірвання Договору про закупівлю за ініціативою замовника – забезпечення виконання договору не повертається. Тобто за бажанням замовника або настання обставин, що виникли у замовника, які спричинили неможливість виконання договірних зобов’язань з його сторони, у тому числі приймання електроенергії від Постачальника, дії/бездіяльність якого в даному випадку абсолютно не є причиною розірвання договору – все одно забезпечення виконання договору не повертається. У разі практичного застосування даної умови, переможець торгів/постачальник попросту вимушений буде штучно чукати причин не розірвання з замовником/споживачем договору та не підписувати відповідну угоду, навіть якщо замовник/споживча цього потребує в силу своїх причин. Таким чином, просимо усунити дану умову тендерної документації, оскільки замовник штучно створює умови не можливої співпраці за договором будь-якого переможця процедури закупівлі. У разі дострокового розірвання договору з переможцем за згодою сторін Слід зазначити, що на забезпечення виконання договору про закупівлю поширюються лише загальні вимоги щодо видів забезпечення виконання зобов’язань, передбачені ЦК та ГК України, та спеціальні вимоги, передбачені самим Законом про закупівлі. Статтею 651 ЦК України та статтею 188 Господарського кодексу України передбачено, що розірвання договорів здійснюється за згодою сторін, розірвання договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Тобто для того щоб розірвати договір про закупівлю, необхідно дійти обопільної згоди та оформити таку згоду належним чином. Таким чином, виходячи із норм права у разі розірвання договору за домовленістю сторін, замовник немає жодних підстав для привласнення коштів, в якості забезпечення виконання договору, оскільки проявляє свою згоду на припинення договірних відносин шляхом підписання угоди до договору. Таким чином, просимо усунити дану умову тендерної документації, оскільки виконання сторонами даної умови в договорі суперечить вимогам цивільного та господарського законодавства, а незаконне привласнення коштів виписане «під буквою договору» карається не тільки адміністративним стягненням а й ймовірно може розцінюватися як злочин з кримінальною відповідальністю, оскільки розмір забезпечення виконання договору виходячи із очікуваної вартості закупівлі - значний. У разі дострокового розірвання договору з переможцем ініціативою переможця/постачальника Під час дії правового режиму воєнного стану та дефіциту електроенергії на ринку Україні, необхідності сплати заробітної плати працівникам та сплати податків, зборів та обов’язкових платежів у зв’язку зі скрутним становищем бізнеса в України в сфері енергопостачання, наполягаємо на перегляді та внесенні змін до тендерної документації в частині зміни ТД або можливого перегляду сторонами умови договору під час виконання договору, у випадку наявності скрутного становища постачальника та/або потреби повернення виконання забезпечення договору з разі: - настання обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), засвідчення яких регулюється Законом України «Про торгово-промислові палати в Україні»; - фінансового скрутного становища, що підтверджується фінансовим документом постачальника; - не можливістю виконання договірних заповзань через відсутність електроенергії, як товару на ринку, що підтверджується відповідними документами постачальника; - відсутності проплати зі сторони споживача понад 3 місяці за фактично поставлену електроенергії, що підтверджується актом звірки; - відмови споживачем від внесення змін до договору та перегляду ціни під час зростання ціни на ринку. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документації у відповідність до вимог чинного законодавства, дотримуючись при цьому принципів, передбачених ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» не звужуючи при цьому штучно коло учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2023 15:06
Вирішення:
Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу інформуємо, що тендерна документація та оголошення про проведення відкритих по закупівлі: «Електрична енергія» (код ДК 021:2015: 09310000-5 “Електрична енергія”) розроблено із врахуванням положень Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, тому просимо подавати пропозиції з врахуванням вимог оголошення та тедерної документації”.
Отже, відповідно до вищевикладеного, відсутні правові підстави для задоволення Вашої вимоги в повному обсязі”
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Гарантія
Номер:
a434aadc93a04f679b6529ffe3d2ddcd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-005789-a.c1
Назва:
Гарантія
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до умов публічної закупівлі за номером системі Прозоро: UA-2023-01-05-005789-a, зокрема Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ч.3«Проект договору про закупівлю» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати у тому числі забезпечення виконання договору у формі оригіналу банківської гарантії не пізніше дати укладання договору (якщо його надання передбачено умовами тендерної документації). При цьому в оголошенні процедури закупівлі визначено, оформлення банківської гарантії відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», якою зокрема п.13 передбачена можливість створення банківської гарантії в електронному або паперовому вигляді. Учасники операцій за гарантіями обмінюються електронними документами або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів або визначають порядок обміну та засвідчення цих документів на договірних засадах з урахуванням вимог законодавства України. З огляду на зазначене та враховуючи, що замовником визначено, що банківська гарантія повинна відповідати зазначеній Постанові НБУ просимо забезпечити можливість шляхом внесення змін подання переможцем банківської гарантії виконання договору також в електронному вигляді з відповідним дотриманням сторін чинного законодавства, у тому числі ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», ЗУ «Про електронний цифровий підпис» тощо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2023 15:05
Вирішення:
Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу інформуємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” надає Замовнику право самостійно визначати зміст оголошення про проведення спрощених закупівель та вимоги до учасників щодо оформлення та подання пропозиції. Під час підготовки вимог тендерної документації по закупівлі «Електрична енергія» було враховано вимоги п. 13 Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», відповідно до якого документи, оформлення яких передбачено вимогами цього Положення для здійснення операцій за гарантіями/контргарантіями, можуть створюватися як в електронному так і в паперовому вигляді та подаються в тому вигляді, у якому вони були створені.
Паперові копії документів, використання яких передбачено вимогами цього Положення для здійснення операцій за гарантіями, засвідчуються в установленому законодавством України порядку.
Пунктом 25 цієї Постанови передбачено, що оригінал гарантії в паперовому вигляді передається (через принципала або через авізуючий банк, або безпосередньо) бенефіціару, одна копія такої гарантії залишається в банку-гаранті, інша - передається принципалу.
Відповідно до вищевикладеного, умови тендерної документації по закупівлі «Електрична енергія» повністю відповідають вимогам Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та положенням Закону України “Про публічні закупівлі”
Отже, відповідно до вищевикладеного, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги в повному обсязі”
Статус вимоги:
Відхилено