-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги пожежних і рятувальних служб різні
Відкриті торги з особливостями проводяться без аукціону, з урахуванням змін до Постанови КМУ №1178, що ухвалені від 30 грудня 2022 р. №1495.
Завершена
6 551 903.24
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 56.62 UAH
мін. крок: 0% або 56.62 UAH
Період уточнення:
05.01.2023 18:03 - 20.01.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо вимог ТД та строків виконання робіт ЛОТ 16
Номер:
53c5730e45914cf9a334ab129d70a51f
Дата опублікування:
19.01.2023 15:24
Опис:
Шановний Замовнику! В Розділу І «Загальні положення» зазначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) «Згідно з Додатком 4 тендерної документації». У Додатку 4 в п.9 Технічної спеціфікації до предмета закупівлі: згідно з ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб ЛОТ 16 - Технічне обслуговування системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей в разі їх виникнення на ТЕЦ-5, ТЕЦ-6 визначено: Послуги надаються – з дати укладання договору. П. 12.1 Проекту договору Додаток 5 ПД Лот 16 передбачено, що Договір набирає чинності з __________ і діє до 31.12.2023 включно, а в частині проведення розрахунків – до повного їх завершення. Звертаємо увагу, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій по закупівлі 24.01.2023р., кваліфікація переможця триває не менше 5 днів, укладення договору з Переможцем не раніше ніж через 10 днів після публікації повідомлення про намір укласти договір. Тобто на виконання технічного обслуговування залишається 11 місяців. Просимо Вас надати детальні роз`яснення щодо строків виконання робіт для виконання розрахунку, надання якого вимагається у складі документів Учасника.
Відповідь:
Вартість надання послуг відповідно до пункту 4.1. додатку 4 Технічної специфікації повинна бути розрахована на 12 місяців (щомісячно) 2023 року. Після заключення договору з переможцем, буде укладена додаткова угода на зменшення вартості та обсягів закупівлі.
Дата відповіді:
20.01.2023 13:34
Відповідь надана
Питання щодо критеріїв оцінки пропозицій учасників
Номер:
38409a1490cc4573939dd05ed0b39fc1
Дата опублікування:
18.01.2023 16:39
Опис:
У тендерній документації, Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, п.1, вказано наступне:
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ.
Також, у тендерній документації, Розділ І, п.5, зазначено:
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Щодо методики оцінювання пропозицій учасників постійно виникають непорозуміння і скарги, але, вважаємо, що дане питання цілком достатньо і зрозуміло висвітлено у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 40-р/пк-пз від 10.06.2016, в якому визначено позицію щодо методики оцінки цінової пропозиції, а саме зазначено, що у разі, якщо учасник торгів, який надав найменшу цінову пропозицію не є платником ПДВ, тендерним комітетом приймаються для оцінки цінові пропозиції наступних учасників без врахування ПДВ. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним.
В зв'язку з цим, просимо від Замовника, для забезпечення рівності умов учасників, та забезпечення їх недискримінації, привести критерії оцінювання пропозицій у відповідність до вищезазначеного рішення АМКУ.
Для цього пропонуємо таке формулювання розділу V, п.1:
З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.
Відповідь:
Тендерна документація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Розділом V Тендерної документації встановлено, що критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є „Ціна”. Питома вага – 100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - закупівлі здійснюються за такими принципами, як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Враховуючи вищевикладене та вимоги законодавства України, Замовник не має повноважень впливати на визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, оскільки оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично виключно електронною системою закупівель.
Дата відповіді:
19.01.2023 16:03
Відповідь надана
Зміни до Технічної специфікації
Номер:
c4ea41b281ad4bed925ba02d4f935dbd
Дата опублікування:
17.01.2023 09:52
Опис:
Доброго дня!
16.01.2023 Замовником було внесено зміни до Технічної специфікації по лоту №16, п.4.3, які полягають в тому, що під час проведення непланового технічного обслуговування, Виконавець повинен здійснити облаштування систем додатковим обладнанням згідно переліку. Варто зауважити, що вартість вказаного обладнання складає орієнтовно 60-70% від вартості лоту. При цьому, вартість лоту не змінилася. Питання до Замовника - на підставі чого відбулися такі суттєві зміни?
Відповідь:
Замовником внесені зміни до Лоту 16 п.4.3., на підставі технічного звіту який надала підрядна організація згідно п. 5.4.2. договору 3659/КТЕЦ-22 від 30.11.2022р.
Дата відповіді:
18.01.2023 09:43
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Номер:
97a5d3aa9bd24b5d8d373f5ec1ec7cec
Дата опублікування:
11.01.2023 12:24
Опис:
Відповідно до умов документації закупівля поділяється на 18 лотів, предметами яких є зовсім різні послуги. Разом з тим вами висунуто однакові вимоги щодо кваліфікації учасників за всім лотами, що є некоректним, та таким що порушує права учасників. В Додатку 2 встановлено загальні кваліфікаційні вимоги що відповідають послугам з обслуговування системи пожежної сигналізації, і окрім того додані якісь незрозумілі вимоги, які взагалі не стосуються жодних послуг, що є предметом закупівлі. Так учасники, що приймають участь лишу у лотах з перезарядки вогнегасників змушені будуть подавати документи, які вони не повинні мати відповідно до законодавства. Наприклад, навіщо взагалі потрібні електромонтери ОПС та налагоджувальник КВПіА для перезарядки вогнегасників чи протипожежної обробки? В той же час ви не вимагаєте передбаченого ліцензійними вимогами обладнання наприклад на ту ж перезарядку вогнегасників чи обслуговування систем пожежогасіння. У вас в технічному завданні окремо визначені вимоги до кваліфікації учасників, і у зв'язку з цим вимагаємо взагалі видалити вимоги до МТБ та працівників з Додатку 2. Або ж можна визначити такі вимоги як: "повинні відповідати ліцензійним вимогам щодо відповідного виду послуг".
Відповідь:
Визначення предмета закупівлі є прерогативою Замовника.
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Пунктом 9 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами.
У випадку, якщо замовником здійснюється закупівля за визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота).
Таким чином, в тендерній документації процедури закупівлі по коду ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги пожежних і рятувальних служб різні) висунуті окремі вимоги про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі по кожному лоту.
Замовник здійснює закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Важливо зазначити, що абз. другий пункту 45 Особливостей передбачає: «У разі закупівлі послуг або робіт Замовник вимагає від Учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.». Також кваліфікації учасників та вимоги до матеріально - технічної бази визначені в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Отже:
ЛОТ 2 - Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) (Кадрові вимоги);
ЛОТ 3 - Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги);
ЛОТ 4 - Вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) (Кадрові вимоги).
По іншим Лотам 8, 9, 13 тощо щодо кваліфікації учасників та вимоги до матеріально - технічної бази не суперечать Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Дата відповіді:
15.01.2023 15:52