-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 Дизельне паливо; 09132000-3 Бензин)
Завершена
4 563 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 630.00 UAH
мін. крок: 1% або 45 630.00 UAH
Період уточнення:
05.01.2023 16:46 - 10.01.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо кількості АЗК
Номер:
1b14142b9a7444798f6a22aecc41b22a
Дата опублікування:
09.01.2023 16:57
Опис:
Вважаємо вимогу щодо кількості АЗС ( не менше чотирьох, які повинні бути розташовані в радіусі 6-ти кілометрів від бази Замовника (м. Мукачево, вул. Духновича, 103В) ), що передбачена п. 2 Технічної специфікації - дискримінаційною.
Відповідно до відкритих джерел, відповідність АЗС таким критеріям наявна лише в 1 учасника ринку. Таким чином, інші потенційні учасники не зможуть взяти учать в закупівлі та надати свої пропозиції, що призведе до порушення економічної конкуренції та обмеження кола учасників.
Встановлення такого бар’єру як значна кількість АЗС може свідчити лише про застосування непрозорого підходу під час формування умов Тендерної документації, що дозволить «відсіяти» інших потенційних учасників та обрати переможцем учасника під якого було заздалегідь прораховано відповідні кваліфікаційні критерії.
Зважаючи на специфіку діяльності Замовника було б більш логічно та економічно вигідно змінити дискримінаційні пункти тендерної документації до наявності не менше 3 АЗС або збільшити радіус до 10км. від бази замовника.
Внесення вищезазначених змін до Тендерної документації, жодним чином не вплине на кінцевий результат закупівлі, а лише дозволить створити конкурентні умови для Учасника та інших постачальників з метою отримання Замовником найнижчої ціни та якісних товарів.
Ринок нафтопродуктів, які постачаються через АЗС, є стабільним в частині постійних учасників і мереж АЗС, які ними пропонуються, що зумовлено обов’язковим державним ліцензування діяльності з роздрібних продажів пального через АЗС, і якщо Замовник вважає, що встановивши вимоги у Тендерній документації, які обмежують коло учасників лише однією-двома мережами АЗС, він забезпечить безперебійну поставку палива за найнижчою ціною, то це не так. Саме через заздалегідь відому інформацію про мережу АЗС, яка потенційно зможе задовільнити вимоги Тендерної документації в чинній редакції, буде порушена економічна конкуренція і ціни закупівлі можуть бути значно завищені. При цьому Замовник отримає ту саму якість, яку б отримав, якщо б не звужував коло учасників вищевказаними умовами Тендерної документації. Шляхом внесення змін до Тендерної документації Замовник лише розширить коло учасників, що посилить конкуренцію та, відповідно, надасть можливість визначити найбільш економічно вигідну пропозицію.
Відповідь:
Відповідно до Закону України «Про критичну інфраструктуру» та Порядку віднесення об’єктів до об’єктів критичної інфраструктури затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 року № 1109, КП «Міськводоканал» Мукачівської міської ради включено до секторального переліку об’єктів критичної інфраструктури мета та завдання якого є прогнозування та запобігання кризовим ситуаціям на наших об’єктах, надання послуг для нормальних умов життєдіяльності населення.
Відповідно до зазначених вимог Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити в довідці АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС, які знаходяться в 6 км від місця знаходження Замовника.
Якщо АЗС будуть розташовані на зазначеній Вами відстані (на обліку підприємства знаходиться більше 40 одиниць техніки), то для заправки транспортних засобів необхідно буде витрачати додаткові ресурси, що призведе до зайвої витрати пального та робочого часу працівників.
Також зазначаємо, що вимоги тендерної документації повністю узгоджуються з положеннями ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного підприємства, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити вимоги ТД без змін.
.
Дата відповіді:
10.01.2023 14:23