-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 Дизельне паливо; 09132000-3 Бензин)
Завершена
4 563 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 630.00 UAH
мін. крок: 1% або 45 630.00 UAH
Номер:
65a03b4f3955425e8ced29b9ebb21bd0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 17:27 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2023 № 111
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2023 № 111
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
33 UA-2023-01-05-005366-a 05.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Законодавства встановлено порушення вимог пунктів 18 та 28 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАРТ МАРКЕТ», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 03.01.2023 року); надання роз’яснень до тендерної документації, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКВОДОКАНАЛ» МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05.01.2023 року № 7/о, тендерну пропозицію ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» (далі – учасник – переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 16.01.2023 №10/о про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2023 року, договір від 23.01.2023 року № 20, додаткова угода від 22.03.2023 року № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 28.04.2023 року (далі – Пояснення).
Моніторингом розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення вимог пунктів 18, 28 Постанови № 1178.
Моніторингом установлено, що в частині 4 Розділу 6 тендерної документації зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті.
Проте, пунктом 18 Постанови № 1178 визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Також установлено, що тендерна документація не містить вимог абзацу 2 пункту 28 Постанови № 1178 щодо обов`язкового зазначення інформації про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої вище, ніж очікувана вартість.
Період усунення порушень:
10.05.2023 19:32 - 25.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2023 19:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На вищенаведений висновок надаємо документ, що свідчить про вжиття заходів напрвлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
15.05.2023 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
8573e341fd25497588d8b5878b08f578
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2023 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
Керівнику
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКВОДОКАНАЛ" МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 Дизельне паливо; 09132000-3 Бензин), код за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-005366-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
dc38c1ae11a84d2fa72ed3122f55f241
Назва:
пояснення щодо запитання
Дата опублікування:
28.04.2023 15:57
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик заукпівлі предмета закупівлі було здійснено начальником відділу матеріально-технічного постачання підприємства, для запобігання кризовим ситуаціям на наших об’єктах, надання послуг для нормальних умов життєдіяльності населення м. Мукачево, для усунення аварійних ситуацій, а саме забезпення транспорту підприємства паливом.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені з урахуванням кількості службового транспорту, що обліковуються на балансі КП «Міськводоканал» Мукачівської міської ради та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики Товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару. Якість Товару повинна відповідати екологічним нормам ЄВРО – 5, Державним стандартам України, технічним вимогам заводу виробника та вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927)
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами наведеним в інтернеті, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
Відповідно до п. 1-1 Постанови КМУ № 1266 від 16.12.2020 року «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетиних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економікиз метою прозорого, ефективного та ріціонального використання коштів забезпечити: обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”; Комунальне підприємство «Міськводоканал» Мукачівської міської ради не є будь-яким розпорядником бюджетних коштів, в якості окремих надходжень, підприємство іноді отримує фінансування з місцевого бюджету. Крім того підприємство проводить закупівлі і за власні кошти. Згідго з вищенаведеного КП «Міськводоканал» не розміщує обгрунтування технічних та якісних зхарактеристик предметазакупівлі та визначену його очікувану вартість на веб-сайті.