• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пакети програмного забезпечення Office 365 Business Standard

Завершена

297 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 485.00 UAH
Період уточнення: 03.01.2023 10:00 - 08.01.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо надання аналогічного договору із прив‘язкою до 5 річного досвіду!!!

Номер: bbff1d7c05a043a0a7d0973471c908ae
Дата опублікування: 06.01.2023 19:42
Опис: Шановний Замовнику, Ви завідома прописали дискримінаційну вимогу під одного учасника, яку вимагаємо видалити із Додатку 2 щодо вказання строку, а саме в 5 років (а чому не 10 чи 2 років??): 14. Довідка у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи, завірена печаткою учасника, про наявність не менш ніж 5-ти річного досвіду виконання договірних зобов’язань юридичною особою постачальника, предметом яких є надання сервісу клієнтам та послуг технічної підтримки (не менше 3 договорів). довідка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору. Для підтвердження цього кваліфікаційного критерію, учасники в складі цінової пропозиції повинні подати у форматі «pdf» /«jpeg». чіткі (розбірливі) скан-копії договорів або скан-копії фінансових документів, що засвідчують реальне виконання цих договорів, а також позитивні відгуки від замовників про виконання договорів зазначених в довідці, складених на фірмовому (офіційному) бланку за підписом керівництва замовника та відтиском фірмової (офіційної) печатки. Адже наявні договори на PROZORRO свідчать про якісне та кількісне виконання договірних зобов‘язань між учасником та замовником. Якщо ви дійсно проводите дану закупівлю прозоро, не обмежуючи участь інших учасників, то пропишіть в описі тендерної документації Додатку 2 пункту 14 можливість надання учасниками посилань на PROZORRO з дійсними закупівлями, що підтвердить виконання умов аналогічного договору в публічному доступі.
Відповідь: Не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки під досвідом роботи - слід розуміти наявність досвіду протягом останніх 5 років, але з метою уникнення непорозумінь з боку учасників частково будуть внесені зміни. Наявність договору на PROZORRO не свідчить про якісне його виконання.
Дата відповіді: 06.01.2023 21:02
Відповідь надана

Щодо податкового законодавства

Номер: c2aa24677aae4ed180352beb18752a47
Дата опублікування: 06.01.2023 17:10
Опис: Шановний замовник! Просимо, додати формулювання у п. 3.1. Договору та викласти його у наступній редакції: "Ціна цього Договору становить грн. ____________ грн. (___________ гривень, 00 коп.) у т.ч. ПДВ*_________грн. * У випадку внесення змін у податкове законодавство застосовуються ставки оподаткування і види податків відповідно до внесених змін".
Відповідь: У разі внесення змін у податкове законодавство, сторони додатково можуть укласти відповідну угоду, що передбачено ЗУ "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 06.01.2023 17:43
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: 69efec11135d44c5add8bf38c882b294
Дата опублікування: 06.01.2023 17:07
Опис: Шановний замовник! Просимо, згідно вимог вендора, додати формулювання у п. 1.1. Договору та викласти його у наступній редакції: "Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги з надання прав використання за функціональним призначенням копій програмного забезпечення, код за ДК 021-2015 – 48920000-3 Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу (далі – Послуги), відповідно до специфікації (Додаток 1), що додається до цього Договору, а Замовник – прийняти і оплатити такі Послуги".
Відповідь: Не вбачаємо за можливе додати формулювання, оскільки воно не відповідає вимогам ТД.
Дата відповіді: 06.01.2023 17:59
Відповідь надана

Додаток 1, вимога щодо засвідчення документів пропозиції учасника

Номер: fbe359f893394382a29225616bd29cdc
Дата опублікування: 05.01.2023 10:05
Опис: Якщо «Доброго дня. Не вбачаємо підстав для внесення змін.», то звернемося до Державної аудиторської служби України, щоб звернули увагу на дані формулювання у вимогах ТД. Адже по тендерній документації дана вимога прописана по різному, що суперечить законодавству та вносить неоднозначність поняття для учасників: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовникам заборонено вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Відповідь: ТД не містить жодних протиріч та не суперечить законодавству, оскільки в ній вказано: "Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)". Таким чином, слід розглядати вимогу Додатку 1 до ТД щодо засвідчення копій документів, у даному контексті.
Дата відповіді: 05.01.2023 11:19
Відповідь надана

Дублювання цінової пропозиції

Номер: 92423fe2889c42c6a9bf7e7df4116f26
Дата опублікування: 05.01.2023 08:01
Опис: Запитання: дана закупівля проводиться без аукціону. Навіщо умовами ТД вимагається повторне подання Цінової пропозиції? Учасник надає свою цінову пропозицію за формою наведеною в Додатку 1 до цієї документації: - до кінцевого строку подачі пропозицій - на ціну запропоновану до аукціону; - протягом одного робочого дня з дня закінчення електронного аукціону або відхилення пропозиції попереднього учасника – на ціну запропоновану за результатами аукціону (якщо учасник не зміг завантажити кінцеву пропозицію на майданчик він зобов’язаний надати замовнику оригінал такої пропозиції не пізніше дати укладання договору).
Відповідь: Будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 05.01.2023 09:56
Відповідь надана

Надання документів пропозицї та їх засвідчення

Номер: 7a80804f26914d138b7465e39d652789
Дата опублікування: 05.01.2023 07:19
Опис: Доброго дня. Закон України «Про використання електронного документообороту» заброняє замовникам від учасників вимагати: Усі копії документів, які надаються Учасником мають бути засвідчені/завірені повноважною особою та скріплені печаткою Учасника (за наявності). Копії документів обов’язково мають містити напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу. Просимо внести відповідні правки в Додаток 2 до ТД!
Відповідь: Доброго дня. Не вбачаємо підстав для внесення змін.
Дата відповіді: 05.01.2023 09:54