-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
послуги з обслуговування протипожежної сигналізації
Торги не відбулися
330 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 653.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 653.00 UAH
Період уточнення:
23.12.2022 20:34 - 29.12.2022 00:00
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
8b565f45267d41faa47773a93ccf583f
Дата опублікування:
26.12.2022 16:43
Опис:
Вимога "До розгляду приймаються аналогічні договори, які укладені у 2022 році (або виконувались протягом 2022 року), укладені з замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», об’єкти надання послуг яких знаходяться у місті Кривому Розі або Криворізькому районі та відомості про які (оприлюднені договори) розміщено на веб-порталі публічних закупівель Прозорро." є дискримінаційною!!
Замовник взагалі читав ЗУ "Про публічні закупівлі"????
В ньому чітко зазначається що Замовники можуть вимагати аналогічні договора, а ось в якому місті чи районі та з якими підприємствами вони виконувалися це вже вирішує сам учасник!!!
В штучно та навмисно обмежує коло потенційних учасників, тому що просуваєте свого переможця!!!
В разі не видалення даної вимоги ми будемо звертатися в АМКУ, та писати відгуки на Вас та Вашого переможця в Дозоро та контролюючі органи!!!
Відповідь:
Доброго дня. Звертаємо увагу запитувача на те, що в Україні оголошено воєнний стан та відбуваються бойові дії, в тому числі в безпосередній близькості до місцезнаходження замовника (до відповідних переліків внесено зокрема Широківську, Зеленодольську громади). Кілька днів потому в місті розташування замовника ракетою зруйновано житловий будинок, пошкоджено вікна сусідніх закладів освіти тощо. Внаслідок блекаутів та перебоїв електропостачання, стрибків в мережах, в закладах замовника протягом року вийшла з ладу частина обладнання, в тому числі автоматичної пожежної сигналізації. При виході з ладу окремих елементів обладнання замовник потребує на негайне реагування, очікувати на прибуття учасника з іншого міста (не завжди маючи навіть можливість сповістити його про проблему за відсутності, наприклад, телефонного зв'язку) замовник не може. Учасники, які не провадять діяльність в місті, не мають представництва тощо в місті надання послуг, об'єктивно не мають змоги забезпечити оперативне реагування, що не відповідає потребам замовника. При цьому замовник не встановлює вимог щодо місця реєстрації учасника, припускаючи, що учасники, які під час воєнного стану успішно надавали (або надають) відповідні послуги в місті, довели свою відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
Дата відповіді:
27.12.2022 16:21
Відповідь надана
повна дискримінація
Номер:
f00c67ee1db0436a8c27cc8eafed4799
Дата опублікування:
26.12.2022 16:40
Опис:
В ТД зазначена дискримінаційна вимога "Враховуючи поточну безпекову ситуацію в Україні, пропозиції учасників, які знаходяться (зареєстровані) поза межами міста Кривий Ріг та Криворізького району приймаються до розгляду виключно за наявності документу, підтверджуючого можливість провадження діяльності в місті Кривий Ріг (договір оренди приміщення для мети провадження господарської діяльності терміном дії не менше ніж до 31.12.2023, або договір про співпрацю/надання послуг чи інш. зі спеціалізованими організаціями в місті Кривому Розі або інший офіційний документ що підтверджує спроможність учасника організувати надання послуг в місті знаходження замовника протягом усього 2023 року)."!!!!!!!
На підставі якого нормативно правового акту встановлена дана вимога????
ТОбто, законодавчо Ліцензія видається учаснику на право здійснення господарської діяльності по всій території України, а Замовник бере на себе Законодавчі права та обмежує учасників певним містом та районом???? Ви серйозно ????
В разі не видалення даної вимоги, ми будемо звертатися в контролюючі органи, для перевірки даного тендеру та Замовника на корупційну змову!!
Відповідь:
Доброго дня.
Звертаємо увагу запитувача на те, що в Україні оголошено воєнний стан та відбуваються бойові дії, в тому числі в безпосередній близькості до місцезнаходження замовника (до відповідних переліків внесено зокрема Широківську, Зеленодольську громади). Кілька днів потому в місті розташування замовника ракетою зруйновано житловий будинок, пошкоджено вікна сусідніх закладів освіти тощо. Внаслідок блекаутів та перебоїв електропостачання, стрибків в мережах, в закладах замовника протягом року вийшла з ладу частина обладнання, в тому числі автоматичної пожежної сигналізації. При виході з ладу окремих елементів обладнання замовник потребує на негайне реагування, очікувати на прибуття учасника з іншого міста (не завжди маючи навіть можливість сповістити його про проблему за відсутності, наприклад, телефонного зв'язку) замовник не може. Учасники, які не провадять діяльність в місті, не мають представництва тощо в місті надання послуг, об'єктивно не мають змоги забезпечити оперативне реагування, що не відповідає потребам замовника. При цьому замовник не встановлює вимог щодо місця реєстрації учасника, припускаючи, що учасники, які під час воєнного стану успішно надавали (або надають) відповідні послуги в місті, довели свою відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
Дата відповіді:
27.12.2022 16:21
Відповідь надана
неправомірна вимога
Номер:
79448e2cde804612a6dc553c3db2f091
Дата опублікування:
26.12.2022 16:36
Опис:
В ТД зазначена вимога "Довідка учасника про наявність пульта ЦПС (зазначити адресу), не менше двох номерів телефону для зв'язку (номери "гарячої лінії" – "0-800…" та/або оператора Київстар)" яка є неправомірною!
Яким нормативно правовим актом передбачена така вимога??
Чому замовник вказує за якими номерами працювати учасникам? законом це передбачено??
Шановний Замовнику, ви відкрито дискримінуєте учасників, тому в разі не видалення даної вимоги, ми будемо звертатися в АМКУ!
Відповідь:
Документацією передбачено альтернативу телефонних номерів для зв'язку, які є зручними для працівнкиів об'єктів замовника, 100% яких мають телефонні номери оператора "Київстар". Пропозиція, яка передбачає необхідність телефонувати за телефонними номерами, зв'язок з якими є платним для працівників замовника, не відповідає законним інтересам та потребам замовника. Разом з тим запитувач не зазначив, які саме складнощі у нього викликає придбання телефонного номеру або гарячої лінії або оператора "Київстар" для мети участі в тендері.
Дата відповіді:
27.12.2022 16:10
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
fbef4b0f0cfa48be9ea7be2d7b106a15
Дата опублікування:
26.12.2022 15:55
Опис:
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію, а саме вимога "Учасник зобов’язаний до подання пропозиції направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктами, визначення детального обсягу надання послуг у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00. За результатами огляду учасники мають заповнити надану таблицю та провести розрахунок вартості пропонованих послуг. Огляд об’єктів проводиться шляхом безпосереднього відвідування об’єктів фахівцями учасників за адресами викладеними нижче, з повідомленням адміністрації закладів про мету: для участі в тендері". Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження обєкту Замовника, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо технічне завдання на проектування, і необхідність огляду об'єкту була б недоречною. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту будівництва до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Відповідь:
Доброго дня.
Роз'яснюємо запитувачу, що умовами закупівлі не передбачено ані зобов'язання для учасників надавати відомості про себе (огляд можливо проводити без ідентифікаці особи-учасника торгів), ані проведення особистих зустрічей учасників з замовником (навпаки, зазначено що питання поставлені поза межами електронної системи закупівель не розглядаються), ані складання паперових актів чи інших документів у паперовій формі за результатами огляду.
Предметом закупівлі не є об'єкт будівництва, замовник не бере участь в оглядах, документація не передбачає складання "двостороннього акту огляду об'єкту будівництва", отже подана вимога не грунтується на фактичних умовах тендерної документації.
Дата відповіді:
27.12.2022 16:03
Відповідь надана
При закупівлі товару учасники мають в складі пропозиції надати інформацію
Номер:
72937ca48e6442809ef4b3df513f344e
Дата опублікування:
25.12.2022 18:33
Опис:
"При закупівлі товару учасники мають в складі пропозиції надати інформацію про те, що товар запропонований учасником не відноситься до товарів, пов’язаних з державою-агресором. У разі ненадання учасником інформації або у випадку, якщо товар запропонований учасником відноситься до товарів, пов’язаних з державою-агресором відповідно до постанови 426, пропозиція такого учасника підлягатиме відхиленню на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону". Тобто, ми вірно розумємо, оскільки предметом закупівлі є послуги, а не товар, відповідно дану довідку учасникам надавати не потрібно? І ця вимога просто випадково потрапила в ТД з іншої закупівлі, де закуповувався товар?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за уважність та небайдужість. До документації буде внесено зміни.
Дата відповіді:
26.12.2022 14:36
Відповідь надана
2.3. Пульт пожежного спостереження розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі, буд.4, кім.100.
Номер:
69c15021b828447ea874ac2a65a471ec
Дата опублікування:
25.12.2022 18:14
Опис:
в Проекті договору: "2.3. Пульт пожежного спостереження розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі, буд.4, кім.100." Яке відношення має дана адреса до замовника і тим більше до учасників? За даною адресою розташоване ТОВ АПС Кривий Ріг, але воно за рішенням АМКУ не буде змогу приймати участь в торгах найближчі три роки за спотворення результатів торгів, а саме - змову учасників на торгах.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за уважність та небайдужість. Дійсно дані в проєкті договору залишились з минулих років, віповідне обслуговування в яких виконував ТОВ "АПС Кривий Ріг", до ухвалення вказаного запитувачем рішення АМКУ. До документації буде внесено зміни.
Дата відповіді:
26.12.2022 14:36
Відповідь надана
код ДК
Номер:
a04f4d0f0301487a8483069232626c39
Дата опублікування:
25.12.2022 18:09
Опис:
В системі Прозоро зазначено, що код ДК закупівлі 75251110-4 Послуги з протипожежного захисту. А в оголошенні та проекті договору ДК 021:2015 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб. Разом з тим, в п.1.2 додатку 3 визначено, що аналогічними є договори що відповідають закупівлі за кодом ДК . То за яким же кодом закупівлі надавати три аналогічні договори? Чи можна за обидвами - і 75251110-4, і 75250000-3?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за уважність та небайдужість. До документації буде внесено зміни.
Дата відповіді:
26.12.2022 14:33