• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

послуги з обслуговування протипожежної сигналізації

Торги не відбулися

330 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 653.00 UAH
Номер: 8b343175148e49bfa7e5ba91b3496568
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-15-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.03.2023 15:53 - 13.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 21.03.2023 № 66 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.03.2023 № 66 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2022-12-23-022348-a 23.12.2022 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ, код ЄДРПОУ 02142282 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 18 та 46 Особливостей та пункту 29 частини першої статті 1 Закону № 922. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2022-12-23-009684-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 04.01.2023, протокол про уповноваженої особи Замовника від 04.01.2023 № б/н, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 04.01.2023, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2023 № 503-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 05.04.2023 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішенні від 16.01.2023 № 503-р/пк-пз не проводився. Моніторингом установлено, що за даними електронної системи закупівель оцінка тендерних пропозицій учасників проведена 02.01.2023 на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. За даними реєстру пропозиції було подано двома учасниками - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" (далі – ПП «ПОЖЦЕНТР») з пропозицією ціни 293 496,84 грн та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙ БІ СЕРВІС" (далі – ТОВ «ЕЙ БІ СЕРВІС») з пропозицією ціни 325 227,00 гривень. Тендерну пропозицію учасника ПП «ПОЖЦЕНТР» рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.01.2023 відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника. Щодо тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЙ БІ СЕРВІС» в електронній системі закупівель розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 04.01.2023, та відповідно до рішення уповноваженої особи Замовника від 04.01.2023 учасника ТОВ «ЕЙ БІ СЕРВІС» визнано переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення укласти договір, повідомлення про намір укласти договір опубліковано в електронній системі закупівель 04.01.2023. Учасник ПП «ПОЖЦЕНТР» з рішенням про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕЙ БІ СЕРВІС» не погодився, та 06.01.2023 до Антимонопольного комітету України було подано скаргу, яку рішенням колегії АМКУ від 16.01.2023 № 503-р/пк-пз задоволено та зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОЖЦЕНТР" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕЙ БІ СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі — "послуги з обслуговування протипожежної сигналізації", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-23-022348-a (рішення АМКУ від 16.01.2023 № 503-р/пк-пз оприлюднено в електронній системі закупівель 19.01.2023). З пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отриманого 05.04.2023 через електронну систему закупівель встановлено, що Рішення колегії АМКУ від 16.01.2023 № 503-р/пк-пз оскаржене до суду. Проведеним аналізом баз даних відкритих джерел інформації, а саме «Судова влада України» за адресою https://court.gov.ua/ у розділі «стан розгляду справ» встановлено, що Київським окружним адміністративним судом прийнято Ухвалу про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі від 27.03.2023 № 320/6399/23 за позовом ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення від 16.01.2023 № 503-р/пк-пз. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено, що у пункті 4 розділу VI.«Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Замовником зазначено: «Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства тощо». Однак, за нормою пункту 46 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з вимогами пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії підписання суперечить вимогам пунктів 18 та 46 Особливостей. Окрім того, моніторингом встановлено, що пунктом 4 розділу ІІІ.«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право:- відхилити таку вимогу; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії - поданої ним тендерної пропозиції. Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону № 922 визначено, що строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Вимогами частини 8 статті 12 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що інформація про подовження строку дії тендерних пропозицій в електронній системі закупівель не оприлюднювалась та що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів є 01 січня 2023 року. Отже строк дії тендерних пропозицій закінчився 01.04.2023 року. Таким чином, на момент завершення моніторингу тендерні пропозиції учасників є недійсними.
Період усунення порушень: 13.04.2023 17:45 - 28.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.04.2023 17:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: на виконання вимог ДАСУ пропозиції учасників відхилені як недійсні, тендер скасовано
Дата публікації звіту: 20.04.2023 15:28

Запити/Пояснення