-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та централізованого пожежного спостереження та планово попереджувальне обслуговування систем пожежної сигналізації та централізованого пожежного спостереження
Закупівля на 2023 рік, на очікувану вартість.
Завершена
87 304.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 436.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 436.52 UAH
Період уточнення:
23.12.2022 13:18 - 29.12.2022 13:23
Відповідь надана
неправомірна вимога
Номер:
de2f05467197471da90e94a1dfd37144
Дата опублікування:
26.12.2022 17:17
Опис:
В ТД зазначена вимога "сертифікат цифрової грамотності директора" яка є неправомірнаю!
Яким нормативно правовим актом передбачена дана вимога??? Чим вон регламентована???
Як даний сертифікат підтверджує кваліфікацію підприємства???
Вимагаємо не придумувати на ходу нові вимоги, та не дискримінувати учасників!
Вимагаємо видалити дану вимогу!
Відповідь:
Добрий день! Вивчивши Ваше зауваження, повідомляємо про наступне:
Замовник не вбачає у зазначеній вимозі дискримінаційної складової, відповідно до статті 22 п.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» так як, кожен бажаючий може отримати зазначений сертифікат. Замовник не вбачає дану вимога дискримінацією. Дякуємо за ваше звернення!
Дата відповіді:
27.12.2022 16:46
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
83a751602f1343c3aefe12d133fab107
Дата опублікування:
26.12.2022 17:11
Опис:
У тендерній документації міститься вимога: "З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасники в період уточнень мають обстежити об’єкт, на якому будуть виконуватись послуги, та подати в складі пропозиції довідку або акт про огляд об`єкту, за підписом представника Замовника, з датою відвідування об`єкта.".
Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. Встановивши умову що огляд потрібно провести обов’язково в період уточнення, Замовник звузив коло потенційних учасників Процедури закупівлі. Так як в даній процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники котрі здійснили огляд в період уточнення. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 ІІ. Дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 2 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкта оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Ваше твердження щодо дискримінації вимог та суттєвого обмеження кола учасників не містить обґрунтованих доводів та базується на припущенні. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта дозволяє здійснити обстеження системи Учасником на місці і визначитись чи відповідає рівень кваліфікації та матеріально-технічна база виконувати даний вид послуг, відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності. Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень. Учасник який відвідавши об’єкт приймає рішення щодо участі в закупівлі, такий Учасник дає на підпис Замовнику Акту огляду. Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
27.12.2022 18:09