• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та централізованого пожежного спостереження та планово попереджувальне обслуговування систем пожежної сигналізації та централізованого пожежного спостереження

Закупівля на 2023 рік, на очікувану вартість.

Завершена

87 304.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 436.52 UAH
Період оскарження: 23.12.2022 13:18 - 29.12.2022 13:23
Вимога
Відхилено

Вимога щодо довідки огляду об’єкту - дискримінаційна вимога

Номер: 400034a471e846f2b3c5f2d451739755
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-23-011607-a.b1
Назва: Вимога щодо довідки огляду об’єкту - дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник, Вами передбачена Вимога: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасники в період уточнень мають обстежити об’єкт, на якому будуть виконуватись послуги, та подати в складі пропозиції довідку або акт про огляд об`єкту, за підписом представника Замовника, з датою відвідування об`єкта». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Вивчивши Ваше зауваження до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та централізованого пожежного спостереження та планово попереджувальне обслуговування систем пожежної сигналізації та централізованого пожежного спостереження» (ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів). На вашу вимогу повідомляємо наступне. Вищезазначені приведені вами рішення стосуються процедур закупівель (вікриті торги,конкурентний діалог,переговорна процедура). В Антимонопольному комітеті оскаржуються саме процедури закупівель, а саме (вікриті торги,конкурентний діалог,переговорна процедура), які підпадають під дію Закону «Про публічні закупівлі». Порядок проведення спрощених закупівель викладено в інструкції до Наказу ДП "ПРОЗОРРО" № 25 від 20.10.2022 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 року №10 (зі зімнами) Огляд об'єкту та обладнання не є дискримінацією учасників, кожен бажаючий може в період уточнень ознайомитися з об'єктом, до того ж це в інтересах Учасника відвідати об’єкт та оглянути в якому стані система, яку необхідно буде обслуговувати і надати обґрунтовані пропозиції щодо внесення змін до оголошення, якщо такі зміни будуть необхідні для коректного опису технічних характеристик систем.
Статус вимоги: Відхилено