-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ЛГВ 22П-027__Влаштування автоматичної пожежної сигналізації на об'єктах ГПУ "Львівгазвидобування". Роботи "під ключ"__45220000-5 -- Інженерні та будівельні роботи
Завершена
4 521 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 46 000.00 UAH
Період уточнення:
21.12.2022 09:54 - 09.01.2023 00:00
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!
Номер:
a085cd8c7a76494cb6245531ee38a04d
Дата опублікування:
02.01.2023 21:45
Опис:
Шановний Замовнику!!! Останніми змінами, внесеними в тендерну документацію ви порушуєте законодавство!!!! Адже згідно з Постановою КМУ № 357 від 24 березня 2022 р. ,КМУ постановив, на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Приберіть дану дискримінаційну вимогу, або будемо вимушені звернутися в АМКУ!!!!
Відповідь:
Шановний учаснику ваші зауваження прийняті до уваги і будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
03.01.2023 16:42
Відповідь надана
Дискримінація Дозвіл
Номер:
b76f730cfc944b15ae9221c8e9627c82
Дата опублікування:
02.01.2023 18:55
Опис:
Шановний замовнику. Вами було внесено зміни до ТД, да встановлена вимога надати в складі пропозиції:
«.Скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці):
Газонебезпечні роботи, та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах»
Дана вимога є дискримінаційною.
Для виконання робіт передбачених умовами вашої тендерної документації, необхідно отримати ліцензію відповідно до Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 вище зазначеної Постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом,»
Тобто для виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації підприємства повинні мати Ліцензію та відповідати Кадровим та Технологічним вимогам установленим в Постанові КМУ №852 від 23.11.2016.
Жодних додаткових дозволів для виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації законодавством не передбачено.
Що стосується дозволу на Газонебезпечні роботи, то повідомляємо згідно роз’яснень ГУ Держпраці у Київській області, до газонебезпечних робіт відносяться: «роботи, пов’язані з оглядом, чисткою, ремонтом технологічного обладнання, у тому числі роботи всередині ємностей (резервуари, цистерни, тунелі, колодязі, приямки тощо), при виконанні яких мається або не виключена можливість виділення у робочу зону, відповідно до ГОСТ 12.1.005-76, вибухо- та пожежонебезпечних або шкідливих парів, газів та других речовин, а також роботи при недостатньому вмісту кисню (об’ємна частка нижче 20%)».
Згідно проектної та кошторисної документації, виконання подібних робіт не передбачено.
Ці вимоги є дискримінаційними та можуть призвести до недопущення до торгів потенційних виконавців, оскільки такий дозвіл не отримується для виконання зазначених в тендері робіт.
Відповідь:
Шановний учаснику ваші зауваження прийняті до уваги і будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
03.01.2023 16:41
Відповідь надана
Залучення субпідрядної організації
Номер:
7953cb0556fc427d818bb402598cc928
Дата опублікування:
30.12.2022 12:53
Опис:
Шановний Замовнику підкажіть будь ласка, чи може учасник залучити субпідрядну організацію стосовно надання Дозволу на роботи підвищеної небезпеки?
Відповідь:
Шановний учаснику інформацію стосовно залучення субпідрядника ви можете знайти в тендерній документації. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій п.7 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт та послуг)
Дата відповіді:
02.01.2023 10:01
Відповідь надана
Відсутність дозволу
Номер:
b897c9f84e8047a687678efb8b5e8431
Дата опублікування:
30.12.2022 12:26
Опис:
Шановний замовнику. На підстваві постанови КМУ від 24.03.2022 №357, на час воєнного стану ряд робіт та обладнання підвищеної небезпеки можна виконувати та експлуатувати на підставі декларації відповідності (замість необхідності отримувати дозвіл).
Підкажіть будь ласка, якщо у складі пропозиції учасника буде надана лише декларація відповідності без Дозволу, чи буде це причиною дискваліфікації учасника?
Відповідь:
Шановний учаснику, будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
30.12.2022 12:52
Відповідь надана
Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Номер:
ea444741ba0c4f69832f8430b67fd603
Дата опублікування:
29.12.2022 17:32
Опис:
Шановний замовнику в Додатку 1 до тендерної документації міститься наступна вимога: 2.Скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки
Надайте будь ласка уточнення, якщо учасник замість Дозволу буде подавати Декларацію то яке найменування робіт з підвищеною небезпекою повино бути вказане в декларації. І чи достатньо буде, якщо в декларації будуть вказані лише роботи на висоті 1.3 метра?
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику згідно Постанови КМУ №27 від 03.02.2021р Перелік видів робіт підвищеної небезпеки. Вид робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Дозволу Групи А п.3 Газонебезпечні роботи, та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах необхідно представити дозвіл на виконання даного виду робіт, так як об’єкти ГПУ “Львівгазвидобування” є вибухопожежонебезпечні. Згідно ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки дані об’єкти відносяться до категорії потенційно небезпечних обєктів.
В декларації достатньо роботи що виконуються на висоті 1,3 метра.
Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
30.12.2022 11:05
Відповідь надана
Додаток 3 до договору
Номер:
f076556c65ac44e18ca57ee7b806f963
Дата опублікування:
29.12.2022 17:02
Опис:
Шановний Замовнику в Додатку 3 до проекту договору є помилка, а саме наявний пунк №1 Вартість проектно-вишукувальних робіт з експертизою. В даній закупівлі немає вимоги,щодо розробки проектно-вишукувальних робіт та проходження екпертизи. Приведіть у належний вид Додаток №3 до проекту договору.
Відповідь:
Шановний учаснику це стандартна форма Додатку 3. В пункті №1 Вартість проектно-вишукувальних робіт з експертизою необхідно проставити нулі.
Дата відповіді:
30.12.2022 11:04
Відповідь надана
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Номер:
a960d2d8e317413c871190c6cd057402
Дата опублікування:
29.12.2022 13:20
Опис:
Вимога про внесення змін до тендерної документації
У додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлено таку вимогу до учасників : «Надавачу послуг або виконавцю робіт, у складі яких передбачається отримання Замовником у власність товару/ів вітчизняного виробництва, надати підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості запропонованого товару (на кожну позицію), з вказанням відповідного ступеню локалізації товару (ступінь локалізації на товар не має бути меншим від вказаного в тендерній пропозиції), для оприлюднення замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.»
Варто зауважити, що Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 затверджено Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (далі – Порядок).
Цей Порядок встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Звертаємо Вашу увагу на те, що матеріали, устаткування та обладнання, які є необхідні для виконання робіт на об’єктах Замовника у дані закупівлі не входять до переліку товарів визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Додатково повідомляємо, що відповідно до Порядку ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі — Перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку за наданою формою.
Тобто ступінь локалізації виробництва визначається виробником товару за певною формулою.
Заявка разом із калькуляцією собівартості товару у поточному році подається безоплатно виробником товару в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Забезпечення технічної реалізації подання заявки та можливості заповнення виробником товару форми калькуляції собівартості товару на вебпорталі здійснюється адміністратором електронної системи закупівель.
Ступінь локалізації розраховується самостійно виробником товару та автоматично підтверджується шляхом математичної перевірки інформації, внесеної до форми калькуляції собівартості товару. Виробник товару несе персональну відповідальність за зміст, достовірність, актуальність, повноту та коректність інформації, яка ним подається.
Перелік формується за результатами автоматичного опрацювання поданих заявок та оприлюднюється на вебпорталі та офіційному вебсайті Мінекономіки.
Отже, сформований перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації є автоматичним підтвердженням Мінекономіки ступеня локалізації.
Відповідно до пункту 13 Порядку учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.
Із системного аналізу норм Закону України “Про публічні закупівлі” та Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів вбачається, що зазначена Замовником вимога може бути встановлена ВИКЛЮЧНО для ПЕРЕМОЖЦЯ закупівлі за умови, що товари, які є предметом закупівлі входять до переліку товарів визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” та додаткового переліку товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
З урахуванням викладеного прошу виключити із ТД вимогу, що суперечить законодавству.
Відповідь:
Шановний учаснику, Ваше зауваження враховано та будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
29.12.2022 14:33
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога щодо ліцензії
Номер:
4b75ed27551c4d7783918bf4d13ef703
Дата опублікування:
28.12.2022 10:53
Опис:
В документації ви вимагаєте надати «Скановану копію Ліцензії, виданої уповноваженим державним органом (ДСНС) , на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) та Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень,або ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів класу наслідків не нижче СС-1 , виданої Держархбудінспекцією»
Дана вимога є дискримінаційною
Причиною чого являється військова агресією Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року.
Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
В вище зазначеній постанові вказано:
«у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Тобто під час ВОЄНОГО СТАНУ, суб'єкти господарювання набувають права на здійснення певного виду діяльності на підставі декларації. Наше підприємство отримало відповідну декларацію та набуло право на провадження господарської діяльності ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ під час ВОЄННОГО СТАНУ.
Вимагаючи в тендерній документації лише ліцензію, видану ДСНС або Держархбудінспекцією, а не передбачивши як альтернативу надання декларації відповідно до Постанови № 314 від 18.03.2022 ви порушуєте чинне законодавство України
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Аналогічний пункт документації уже був оскаржений в АМКУ, по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-12-009085-a.
Тому просимо внести зміни до документації, та передбачити можливість надання замість ліцензії декларації на провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану відповідно до Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
Відповідь:
Шановний учаснику, Ваші зауваження прийняті до уваги і будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
28.12.2022 15:18
Відповідь надана
Відсутня специфікація
Номер:
40c15a68235a4c5f842a73bf983ef87c
Дата опублікування:
23.12.2022 17:14
Опис:
Замовнику, у документах до закупівлі міститься файл: "22-074 Облаштування пож.сигналізаціх наПЗН Калуш.pdf", який не містить повної інформації щодо обладнання пожежної сигналізації, а також місця встановлення та розташування обладнання. Внесіть зміни до документації для можливості прорахунку пропозиції.
Відповідь:
Шановний учаснику, Ваші зауваження прийняті до уваги і будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
28.12.2022 10:35
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
9506f11aa669440fad2ce3255856ebe9
Дата опублікування:
23.12.2022 15:48
Опис:
Шановний Замовник. Згідно умовам тендерної документації пункт 4.5. «Умови оплати. - 30% попередня оплата протягом 30 календарних днів з дати рахунку, 70% 30 календарних днів після підписання акту виконаних робіт.» В проекті договору який наведено у додатках до тендерної документації, умови оплати не відповідають умовам тендеру ( пункт 4.5 ТД). В проекті договору не передбачено попередню оплату. Необхідно виправити умови оплати.
Відповідь:
Шановний учаснику, Ваші зауваження прийняті до уваги і будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
28.12.2022 10:35