• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ЛГВ 22П-027__Влаштування автоматичної пожежної сигналізації на об'єктах ГПУ "Львівгазвидобування". Роботи "під ключ"__45220000-5 -- Інженерні та будівельні роботи

Завершена

4 521 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 000.00 UAH
Номер: f36f91f3b0ee443bb7c7a4719ab9cad7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-28-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 28.02.2023 15:08 - 22.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.02.2023 № 74 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2023 № 74. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-12-21-002259-a, 21.12.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» в особі філії «Газопромислове управління «Львівгазвидобування» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-12-15-000852-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2023 №ЛГВ 22П-027; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» (далі - ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ»); опубліковане ТОВ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ МАЙБУТНЬОГО» звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру та надану Замовником відповідь на таке звернення; повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.02.2023 №ЛГВ-62/07-23, опубліковані ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» документи як переможцем тендеру; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також, за нормою пункту 44 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12, у пункті 44 Особливостей №1178, відсутня. Відповідно до норм частини третьої статті 17 Закону замовником для надання переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель визначається спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Водночас, під час моніторингу встановлено, що у тендерній документації (частина 4 розділу ІІІ та Додаток 2.2) вказано, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 10 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку №2.2 до тендерної документації та у Додатку 2.2 визначено спосіб для подання відповідних документів, в тому числі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей №1178, чим порушено вимогу пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 21.03.2023 14:14 - 05.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 21.03.2023 14:14

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено до Київського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 03.04.2023 14:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ моніторингу ID:UA-M-2023-02-28-000036 21 березня 2023 року на електронному майданчику опубліковано Висновок ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо встановлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї під час моніторингу процедури закупівлі ЛГВ 22П-027__Влаштування автоматичної пожежної сигналізації на об'єктах ГПУ "Львівгазвидобування". Роботи "під ключ"__45220000-5 -- Інженерні та будівельні роботи, оприлюдненої у відповідності до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178). Висновком встановлено, що у тендерній документації (частина 4 розділу ІІІ та Додаток 2.2) вказано, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 10 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку №2.2 до тендерної документації та у Додатку 2.2 визначено спосіб для подання відповідних документів, в тому числі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає п.44 Особливостей №1178 в яких відсутня вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12. Таким чином, у Висновку зазначено, що Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей №1178, чим порушено вимогу пункту 28 Особливостей №1178. Не погоджуємося з даним висновком аргументуючи наступним: З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, які зобов'язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" " (далі - Закон), здійснюються закупівлі з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) на виконання вимог Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерної документації формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з цими особливостями. Щодо включення до умов Тендерної документації закупівлі ЛГВ 22П-027__Влаштування автоматичної пожежної сигналізації на об'єктах ГПУ "Львівгазвидобування". Роботи "під ключ"__45220000-5 -- Інженерні та будівельні роботи вимог про необхідність документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 8, 10 ч.1 ст.17 Закону повідомляю наступне: Так, положеннями Особливостей визначено наступне: «44. Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.» Тобто, вищезазначені положення Особливостей вимагають саме від Замовника здійснити перевірку всіх підстав для відхилення саме Переможця, які визначені ст.17 Закону, окрім п.13 ч.1 ст.17 Закону, та забороняють вимагати від Переможця закупівлі підтвердження відсутності підстави, передбаченої п.13 ч.1 ст.17 Закону. Разом із тим, згідно абз.3 п.44 Особливостей: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.» Тобто, перше речення вищезазначеного абзацу встановлює безпосередньо Переможцю обов’язок документально підтвердити відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону. А друге речення цього абзацу встановлює Замовнику обов’язок визначити вимогу про документальне підтвердження Переможцем публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Тендерної документації закупівлі ЛГВ 22П-027__Влаштування автоматичної пожежної сигналізації на об'єктах ГПУ "Львівгазвидобування". Роботи "під ключ"__45220000-5 -- Інженерні та будівельні роботи Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 10 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно додатку №2.2 до тендерної документації. Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. Додатком 2.2. Тендерної документації передбачено документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем відповідно до вимог статті 17 Закону, зокрема Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 10 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, та у зв’язку з тим, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів, доступ до відомостей, що містяться в таких системах було тимчасово зупинено або обмежено. Згідно роз’яснень Мінекономіки № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 року «Щодо застосування статті 17 Закону» перевірка підстав для відхилення Переможця, зокрема, передбачених пунктами 2, 8, 10 ч.1 ст.17 Закону, здійснюється наступним чином: - п.2 ч.1 ст.17 Закону «Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» - перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, документи від переможця не вимагаються. - п.8 ч.1 ст.17 Закону «Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура» - перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, документи від переможця не вимагаються - п.10 ч.1 ст.17 Закону «Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)» - надається учасниками копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Тобто інформація, яка підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 8, 10 частини першої ст.17 Закону міститься або в єдиних державних реєстрах або у безпосередньому володінні Переможця (Антикорупційна програма або наказ про призначення уповноваженої особи з реалізації антикорупційної програми), що також підтверджується Листом Мінекономіки від 16.01.2020 №3304-04/2361-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». Відповідно до листа Мінекономіки від 23.06.2022 № 3323-04/40967-06 "Щодо застосування статті 17 Закону у зв'язку із введенням воєнного стану" та листа НАЗК від 31.05.2022 р. №23-06/12865-22 "Про розгляд листа та надання роз'яснення" така довідка формується онлайн учасником:https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual). Постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 "Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно - комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану" відповідно до Указу Президента України від 24.02. 2022 № 64 "Про введення воєнного стану в Україні" установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. Національне агентство з питань запобігання корупції 24.02.2022 повідомило https://nazk.gov.ua/uk/novyny/dostup-do-publichnoyi-chastyny-reyestru-deklaratsij-reyestru- zvitiv-partij-politdata-ta-reyestru-koruptsioneriv-obmezheno/), що доступ до публічної частини, зокрема, Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення обмежено у зв'язку з технічними роботами, спрямованими на максимальне посилення захисту особистих даних користувачів в умовах воєнного стану. З огляду на зазначене, в умовах воєнного стану відсутній вільний доступ до публічної інформації, що міститься у зазначених вище відкритих єдиних державних реєстрах, доступ є обмеженим або зупиненим. На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстра осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п.2 ч.1 ст.17 Закону), Єдиного реєстра підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (п.8 ч.1 ст.17 Закону), Антикорупційної програми та наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (оскільки перебуває у безпосередньому володінні Переможця) (п.10 ч.1 ст.17 Закону) був і є обмежений, що також підтверджується Листом Мінекономіки від 23.06.2022 року №3323-04/40967-06 «Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану» та додатками до нього. На підставі вищевикладеного, у зв’язку із тим, що Замовнику встановлена вимога щодо перевірки Переможця на наявність підстав, передбачених, зокрема пунктами 2, 8, 10 частини першої статті 17 Закону, а доступ до публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах обмежено, Замовником, з урахуванням вищезазначених положень Особливостей та роз’яснень Мінекономіки, зокрема листа Мінекономіки від 23.06.2022 року №3323-04/40967-06, в якому зокрема зазначено, що під час проведення торгів, замовник самостійно з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану та інформації, вказаної у вищеперелічених листах, визначає у тендерній документації у який спосіб підтверджується відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених у статті 17 Закону, Замовник встановив вимогу щодо документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 8, 10 частини першої статті 17 Закону. Уповноважена особа Ростислав Стеблецький
Дата публікації звіту: 23.03.2023 12:17

Запити/Пояснення